Harvey skrev:Jamen så skam du dig bare ind i helvede min ven, for jeg jublede da Torres scorede, helt vildt!!!!! Hvorfor? Fordi Chelsea er et engelsk hold og jeg holder med alle engelske og britiske hold, ligegyldigt hvem de møder, med untagelse af United, som jeg ikke en gang ville holde med hvis de mødte Al Qaidas udvalgte. Så jeg holdt da så sandelig med Chelsea og glæder mig helt vildt over at en engelsk hold er i finalen. Nu har alle de kloge haft travlt med at dødsdømme engelsk fodbold og så rejser den engelske løve sig som Lazarus og sender alle kælledægger ud i mørket! Det var skønt at se på.Irish_kop skrev:asger90 skrev:Det er jeg da godt klar over.Pede skrev:Kunne det tænkes det ikke handler om Chelseas succes, men derimod Barcelonas mangel på samme?asger90 skrev:Det er mig totalt uforståeligt at nogen herinde kan få sig selv til at glædes over at Chelsea har nået en champions league finale.
Er ikke ligefrem Chelsea sympatisør, men både scum og Barcelona rangerer højere på min liste over klubber jeg ikke under succes.
Jeg kan dog aldrig forstå at dette "had"/mindreværdskompleks kan overskygge et hold der indiskutabelt er blandt vores tre største rivaler.
Det er blevet meget moderne at hade Barcelona. Det er også irriterende at de får dommerkendelser med dig og at de vinder så meget.
Opsat scenarie: Hvis nu Bayern bliver det nye Barcelona og vinder alt de næste fem år og også får dommerkendelser med sig, er de så også værre rivaler end Chelsea?
Vor herre til hest - jeg må indrømme jeg skammer mig over enhver LFC'er jeg kender der kan glædes over aftenens resultat.
Og der kan ikke herske 2 meninger om at det faktum at Chelsea kommer tilbage og får 2-2, efter at ha været nede med 0-2 med en mand smidt ud og det på udebane mod Barca, det er en af de største britiske fodboldbedrifter nogensinde. Så simpelt er det.
Så kæmpestort tillykke og masser af respekt herfra. Og Torres? Jamen lad dog manden være og vis lidt respekt på trods af at han forlod os i utide. Han var stadigvæk en god mand for os og jeg gider sku ikke det der pegen fingre af fiolk til evig tid, bare fordi de valgte at forlade vores klub. Jeg kan stadigvæk godt li Fernando og jeg synes at det var fedt for ham at han fik scoret.
Og så betyder deres finaleplads i mine øjne jo osse at de måske sparer nogle af deres stjerner i FA-Finalen mod os, da alt deres fokus nu vil være på CL-Finalen. Og det kan da kun være til fordel for os.
Sjovt som der er forskel på folk..

Jeg var personligt helt nede over at se Torres score det mål.. Det stak i hjertet og jeg gik i seng og var godt sur!
I en anden del af DK, sidder der så gudhjælpme en Liverpool "broder" og jubler!! Det er for mig en gåde hvordan en Liverpool fan kan ønske den loyalistiske møgbunke nogen som helst form for succes eller fremgang!
Chelsea er nok de største fodbold mordere i PL, og de er købt og betalt med Russiske blodpenge!!
Derudover er Chelsea i lighed med Rangers, totalt ultra Britiske ikon klubber! (National Front Combat 18 Loyalister!) Som hylder Hillsborough Katastrofen! og som i øvrigt er stor kendt for sit fremmedhad! Det er Englands mest usympatiske klub, med de mest afskyelige fans!
Hvis du kender til Liverpools historie under Margaret Thatcher tiden, så vil du forstå hvorfor de ikke er så skide nationalistiske i Liverpool!... Som Carragher sagde da han brændte sit straffe i 2004. It's only England!
Vi er Liverpool, Scouse NOT ENGLISH!!.. Tænk lidt over det inden du begynder at hylde de "engelske løver"
Jeg ville aldrig nogensinde holde med vores rivaler i europa! De er da stadig vores fjender selvom de spiller Europa Cup! Jeg forstår simpelthen ikke din tankegang på det her punkt!