Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Irish_kop
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Irish_kop » onsdag, 25. apr, 2012 12:01

Harvey skrev:
Irish_kop skrev:
asger90 skrev:
Pede skrev:
asger90 skrev:Det er mig totalt uforståeligt at nogen herinde kan få sig selv til at glædes over at Chelsea har nået en champions league finale.
Kunne det tænkes det ikke handler om Chelseas succes, men derimod Barcelonas mangel på samme?

Er ikke ligefrem Chelsea sympatisør, men både scum og Barcelona rangerer højere på min liste over klubber jeg ikke under succes.
Det er jeg da godt klar over.

Jeg kan dog aldrig forstå at dette "had"/mindreværdskompleks kan overskygge et hold der indiskutabelt er blandt vores tre største rivaler.

Det er blevet meget moderne at hade Barcelona. Det er også irriterende at de får dommerkendelser med dig og at de vinder så meget.

Opsat scenarie: Hvis nu Bayern bliver det nye Barcelona og vinder alt de næste fem år og også får dommerkendelser med sig, er de så også værre rivaler end Chelsea?

Vor herre til hest - jeg må indrømme jeg skammer mig over enhver LFC'er jeg kender der kan glædes over aftenens resultat.

:clap:
Jamen så skam du dig bare ind i helvede min ven, for jeg jublede da Torres scorede, helt vildt!!!!! Hvorfor? Fordi Chelsea er et engelsk hold og jeg holder med alle engelske og britiske hold, ligegyldigt hvem de møder, med untagelse af United, som jeg ikke en gang ville holde med hvis de mødte Al Qaidas udvalgte. Så jeg holdt da så sandelig med Chelsea og glæder mig helt vildt over at en engelsk hold er i finalen. Nu har alle de kloge haft travlt med at dødsdømme engelsk fodbold og så rejser den engelske løve sig som Lazarus og sender alle kælledægger ud i mørket! Det var skønt at se på.
Og der kan ikke herske 2 meninger om at det faktum at Chelsea kommer tilbage og får 2-2, efter at ha været nede med 0-2 med en mand smidt ud og det på udebane mod Barca, det er en af de største britiske fodboldbedrifter nogensinde. Så simpelt er det.
Så kæmpestort tillykke og masser af respekt herfra. Og Torres? Jamen lad dog manden være og vis lidt respekt på trods af at han forlod os i utide. Han var stadigvæk en god mand for os og jeg gider sku ikke det der pegen fingre af fiolk til evig tid, bare fordi de valgte at forlade vores klub. Jeg kan stadigvæk godt li Fernando og jeg synes at det var fedt for ham at han fik scoret.
Og så betyder deres finaleplads i mine øjne jo osse at de måske sparer nogle af deres stjerner i FA-Finalen mod os, da alt deres fokus nu vil være på CL-Finalen. Og det kan da kun være til fordel for os.

Sjovt som der er forskel på folk.. :?

Jeg var personligt helt nede over at se Torres score det mål.. Det stak i hjertet og jeg gik i seng og var godt sur!
I en anden del af DK, sidder der så gudhjælpme en Liverpool "broder" og jubler!! Det er for mig en gåde hvordan en Liverpool fan kan ønske den loyalistiske møgbunke nogen som helst form for succes eller fremgang!

Chelsea er nok de største fodbold mordere i PL, og de er købt og betalt med Russiske blodpenge!!

Derudover er Chelsea i lighed med Rangers, totalt ultra Britiske ikon klubber! (National Front Combat 18 Loyalister!) Som hylder Hillsborough Katastrofen! og som i øvrigt er stor kendt for sit fremmedhad! Det er Englands mest usympatiske klub, med de mest afskyelige fans!

Hvis du kender til Liverpools historie under Margaret Thatcher tiden, så vil du forstå hvorfor de ikke er så skide nationalistiske i Liverpool!... Som Carragher sagde da han brændte sit straffe i 2004. It's only England!
Vi er Liverpool, Scouse NOT ENGLISH!!.. Tænk lidt over det inden du begynder at hylde de "engelske løver"

Jeg ville aldrig nogensinde holde med vores rivaler i europa! De er da stadig vores fjender selvom de spiller Europa Cup! Jeg forstår simpelthen ikke din tankegang på det her punkt!

mawope

Indlæg af mawope » onsdag, 25. apr, 2012 12:05

ScouserTommy skrev:
mawope skrev:Den Torres-scoring stak godt nok lidt i hjertet. Jeg skal gerne indrømme, jeg tit har følt skadefryd, når han har set håbløs ud for Chelsea. Men det dækker selvfølgelig over, jeg jo allerhelst gerne stadigvæk havde set ham i vores trøje, altså misundelse. Der er vist noget med, sådan noget dårlig karma på et tidspunkt vender tilbage og rammer dig i måsetøjet. Det er vel dét, som er sket for mange af os nu. Torres ser pludseligt ud til at være, hvor han i flere år har ønsket at være. Uden os.
Hans scoring i aftes kan man ikke tage som udtryk for at han har genfundet skarpheden. Alene med målmanden og ellers 10-15 meter til nærmeste modstander kunne selv Jamie Carragher eller Jose Enrique have løbet den i mål.

Når det er sagt, så ville også jeg til enhver tid byde en Torres på hans gamle niveau velkommen tilbage på Anfield, men selvom han har set en anelse forbedret ud de seneste uger/måneder har han stadig lang vej at gå. Spørgsmålet er om han nogensinde kommer helt tilbage.
Min kommentar var ikke for at påpege, at han nu er tilbage ved fordums styrke som noget nær komplet angriber. Det var mere en hentydning til hans egen begrundelse for at forlade os - at han vil vinde Champions League. Nu har han muligheden for at opfylde den drengedrøm, han har stilet efter i så mange år. Måske det pga. hans nuværende form igen kun bliver til en birolle (spilletidsmæssigt) i finalen, men jeg tror nu godt, han alligevel kan retfærdiggøre over for sig selv, at han har sin andel af en eventuel triumf i år. Han står i hvert fald noteret for både oplæg og scoringer i turneringen og nu senest som matchvinder i semifinalen (endda imod de forsvarende mestre på deres hjemmebane).

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 25. apr, 2012 12:06

Jeg var glad for Chelsea-resultatet, fordi jeg havde oddset på uafgjort. Derudover sætter jeg langt større pris på Engelsk fodbold end på Spansk. Endelig synes jeg, at Barcelona igennem en årerække har været tilgodeset af dommerne i en helt uhyrlig grad, hvilket ganske enkelt flyttet dem endnu længere op på listen over hold, som jeg ikke er så glad for.

Når folk påpeger, at Chelsea er nogle af vores arveste rivaler, så kan jeg ikke se det. De har langt flere penge end os, og vil under alle omstændigheder kunne snuppe spillere for snuden af os ved at vifte med dem. Så hellere sørge for at eksempelvis Spurs ikke ender med at være mere attraktive end os - rent sportsligt på grund af CL. Chelsea er til gengæld ikke i nærheden af at have lige så mange trofæer som os. Jeg elsker vores interne opgør, der altid er dramatiske, men de er jo på ingen måde en rival på samme måde som Man Utd eller for den sags skyld Arsenal (som nok vedbliver at være et af de hold, som vi skal håbe at fortrænge fra top 4). I Europæisk sammenhæng (i hver fald trofæ-mæssigt) er Chelsea en miniput. Her er Barca, Bayern og ikke mindst Real Madrid lang større rivaler til Liverpool FC.

At bygge noget af argumentationen om, at man ikke måtte holde med Chelsea i gårsdagens kamp, på Torres' skifte fra os til dem, synes jeg personligt er småligt. Jeg er videre fra hele Torres-situationen og ønsker at andre LFC-fans også kommer det. Det ligner i mine øjne "mindreværdskomplekser", hvilket vi ikke behøver at have som Liverpool-fans. Vi skal nok rejse os igen.

Liverpool: 5 CL trofæer eller tilsvarende
Bayern München: 4 CL trofæer eller tilsvarende
Barcelona: 4 CL trofæer eller tilsvarende
Real Madrid: 9 CL trofæer eller tilsvarende
Chelsea: 0 CL trofæer eller tilsvarende

I mine øjne er Chelsea IKKE en ægte rival overhovedet!
Kloppite

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 25. apr, 2012 12:07

Jeg var også ganske ærgerlig da Torres annoncerede han skiftede til Chelsea, men da vi så fik Luis Suarez, og Suarez viste sig at måske være bedre end Torres (var i og omkring 2010/2011 sæsonen), så blev min ærgrelse hurtigt glemt.

Vi er videre nu. Torres er en tidligere Liverpool spiller og modsat lmo, så har jeg sympati for Torres selvom jeg stadig mener han valgte forkert ved at tage til Chelsea. Chelsea mener jeg gjorde det rigtige ved at erhverve Torres - omend prisen var alt for høj.

Derfor kan jeg godt glædes over Torres scorer i en Champions League semifinale, mod et af verdens bedste offensive hold længe set, hvor han bidrager med at slå dem ud.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 25. apr, 2012 12:12

Irish_kop skrev:Vi er Liverpool, Scouse NOT ENGLISH!!.. Tænk lidt over det inden du begynder at hylde de "engelske løver"
Du burde læse Gerrards biografi. Så ville du vide hvor meget England betyder for ham og også for folk i Liverpool. Uanset Thatcher periodens påvirkning på holdningen hos folk i Liverpool, så er der er der altså IKKE et Catalonien/Spanien forhold imellem Liverpool og England. Scousere er stolte englændere, som føler sig forsømt af deres politikere.
Kloppite

mawope

Indlæg af mawope » onsdag, 25. apr, 2012 12:16

Irish_kop skrev: Chelsea er nok de største fodbold mordere i PL, og de er købt og betalt med Russiske blodpenge!!

Derudover er Chelsea i lighed med Rangers, totalt ultra Britiske ikon klubber! (National Front Combat 18 Loyalister!) Som hylder Hillsborough Katastrofen! og som i øvrigt er stor kendt for sit fremmedhad! Det er Englands mest usympatiske klub, med de mest afskyelige fans!
Hvad er historien omkring det med blodpenge?

Er der ikke fremmedfjendske elementer i alle supportgrupper? Vi har jo selv fornyligt haft nogle uheldige udfald. Fans der laver abelyde til Evra og racistiske tilråb til Tom Adeyemi fra Oldham. Synes du ikke selv, du er ude i en heftig forsimpling og overgeneralisering af en stor broget menneskeflok?

asger90

Indlæg af asger90 » onsdag, 25. apr, 2012 12:53

@ Thommo

Rival begrebet strækker sig jo ud over hvordan holdenes nuværende sportslige præstation ser ud. Få mennesker i hele verden ville nikke anerkende til din tankegang, eftersom Man Utd blandt andet så ikke ville være vores rivaler. Vores ALTOVERSKYGGENDE rivaler kan der vel ikke herske nogen tvivl om er Man Utd, Everton og Chelsea. Det er alle tre klubber som jeg altid håber får et dårligt resultat når de spiller fodbold. Da jeg ikke er lokal må jeg indrømme at dette nok mest er gældende for Man Utd og Chelsea, mens Everton er noget lidt anderledes.
Og Terry gider jeg ikke i gang med at diskutere. Så bliver jeg først tosset :) ”Årets far 2008”. Christ

@ Arda

Ved ikke om der er ironi i dit indlæg :) Jeg så hvert fald en spiller der smed bolden væk hver eneste gang han fik den. At han får chancen på det sidste mål skal han prise sig lykkelig for. Jeg ved ikke hvad han laver helt deroppe. Men det er selvfølgelig fair nok hvis du har en anden holdning.

@ Mugge

Hvis du havde været opmærksom på den anden tråd ville du nok også kunne se at jeg ikke har deltaget i den debat. Alle har ret til at være fan på den måde de nu har lyst til. Lig mærke til at jeg skriver ”de LFC fans jeg kender”. Jeg kender måske tre-fire højest på dette forum. De få LFC fans jeg kender der har udtrykt glæde over Chelsea avancement har jeg fortalt dem min ærlige mening om at jeg synes det er moralsk forkert af dem og at jeg ikke forstår dem.

Det er vel ikke anderledes end hvis du eksempelvis opfordrede dine facebook venner til at stemme DF eller SF?

@ Pede

Ok det er fair nok at du så tænker sådan. Jeg kan bare slet ikke sætte mig ind i det :)

@ Harvey

Jeg holder også med England/engelske hold/engelske personer i al sport undtaget klubfodbold. Torres snakken er jo rigeligt blevet diskuteret i andre tråde, men du ved vel også godt at hans skifte ikke er så ligegyldigt som du gør det til i dit indlæg?

Cl finalen ligger to uger efter vores FA cup møde mod dem. Så det skulle ikke være pga. den nye kamp (CL) at de sparer spillere, men på grund af at de har to på papiret svære kampe mellem FA cup finalen, nemlig Newcastle hjemme og LFC ude. Og man kan netop argumentere for at Chelsea nu især vil benytte Meireles, Ramires, Terry og Ivanovic mod os i FA cup fordi de alligevel ikke kommer til at spille CL. Så på den måde kan CL finalen giver et større incitament for Chelsea til at bruge disse spillere mod os. Jeg kan ikke se hvordan deres CL avancement skulle kunne gavne os, men vi kan håbe de sparer nogle spillere på grund af deres PL kampe?
@ Tex

Jeg kan ikke se hvad der er galt i at have mindreværdskomplekser. Alle har dem? Vi er misundelige på Chelsea, Man Utd og Man City’s sportslige og økonomiske situation i øjeblikket. Omvendt er de misundelige på vores historie. Everton har et mindreværdskompleks mod os.

Alle jer der ønskede at Chelsea overvandt Barcelona har vel et slags mindreværdskompleks, der bunder ud i at i er trætte over at se dem vinde så meget. Forstår dog stadig ikke at dette mindreværdskompleks kan overstige jeres forhold til en klub som Chelsea som vi som LFC’ere har alle grunde til ikke at bryde os om. Men det har jeg vist også givet rigeligt udtryk for nu :)

God dag everybody

Brugeravatar
Irish_kop

Indlæg af Irish_kop » onsdag, 25. apr, 2012 13:07

For lige af svare på lidt af det overstående..

Så opfatter jeg på ingen måde Scousere som stolte Englændere. Scouse NOT English er stærkt rodfæstet i de fleste Scousere. Og et banner med teksten er flere gange set på The Kop.
Vi kan absolut sammenligne os med Baskerne eller Catalonien på det punkt, selvom vi ikke kræver løsrivelse fra kronen!

Det fleste i Liverpool har tætte bånd til Wales og Irland, (Og Kina!) Og det Engelske landshold har aldrig rigtig stået igennem hos Scouserne, og det har blandt andet udmærket sig i de fælles fronter der har været mellem Engelske hooligans på udebane, hvor Liverpool og Evertons firms aldrig har stillet op til de fælles alliancer...

Som Everton hooliganen Andy Nicholls skriver i sin selv biografi, så var han den eneste fra Liverpool under WM i Italien mellem de Engelske hooligans, fordi største delen af alle hans venner fra Everton og LFC havde rejst derned for at støtte Irland!.. Jeg har heller aldrig set et eneste Union Jack I Liverpool udover de som sidder på retsbygningenerne...

Med hensyn til at skære alle over en kam, så er det klart at der i disse tider mellem diverse turister og børne familier findes folk der ikke deler det typiske Chelsea "rule Britannia" syn. Men deres supporter historie er ikke til at tage fejl af...

De fleste i Chelseas firm har stærke bånd til EDL.

Så hvis vi ikke er sportlige rivaler med dem, så er vi det helt klart politisk! hvis man kan sige det på den måde..

Jeg tror kun det er en meget, eller forsvindene lille skare af Liverpools fans (bosat i udlandet) som jublede over resultatet i går..

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 25. apr, 2012 13:35

Irish_kop skrev:Og det Engelske landshold har aldrig rigtig stået igennem hos Scouserne.
Du har ret. Gerrard er totalt ligeglad med det engelske landshold, hvilket han jo har udtalt op til flere gange. Det er løgn, at han har spillet 90 landskampe for dem - det er bare noget der står på Wikipedia.

...

Hvis Tottenham eller Newcastle (eller Arsenal) slutter på 4. pladsen i PL, mens Chelsea vinder CL, så vil 4. pladsen miste sin CL-kval plads. Det er bedre for Liverpool, at Chelsea spiller CL end at en af de andre tre gør det, idet det vil ramme dem hårdere. Chelsea har jo alligevel pengene.

Om man har sympati for Torres eller ej er vel et personligt spørgsmål, og ikke noget der skal trækkes moralsk ned over hovedet på en. Hans tilstedeværelse bør da - i det store billede - ikke influerer på hvem han holdt med i går.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 25. apr, 2012 13:46

Jeg gider normalt ikke spilde min tid på at skrive om det lille menneske til torres, men hans fuldkommen ligegyldige mål kostede mig en tusind-mand, så:
:gunfire: torres.

Men at se Barcelona ude af tuneringen er jo næsten det hele værd.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » onsdag, 25. apr, 2012 13:57

Irish_kop skrev:
Harvey skrev:
Irish_kop skrev:
asger90 skrev:
Pede skrev:
asger90 skrev:Det er mig totalt uforståeligt at nogen herinde kan få sig selv til at glædes over at Chelsea har nået en champions league finale.
Kunne det tænkes det ikke handler om Chelseas succes, men derimod Barcelonas mangel på samme?

Er ikke ligefrem Chelsea sympatisør, men både scum og Barcelona rangerer højere på min liste over klubber jeg ikke under succes.

Jeg kan dog aldrig forstå at dette "had"/mindreværdskompleks kan overskygge et hold der indiskutabelt er blandt vores tre største rivaler.

Det er blevet meget moderne at hade Barcelona. Det er også irriterende at de får dommerkendelser med dig og at de vinder så meget.

Opsat scenarie: Hvis nu Bayern bliver det nye Barcelona og vinder alt de næste fem år og også får dommerkendelser med sig, er de så også værre rivaler end Chelsea?

Vor herre til hest - jeg må indrømme jeg skammer mig over enhver LFC'er jeg kender der kan glædes over aftenens resultat.

Jamen så skam du dig bare ind i helvede min ven, for jeg jublede da Torres scorede, helt vildt!!!!! Hvorfor? Fordi Chelsea er et engelsk hold og jeg holder med alle engelske og britiske hold, ligegyldigt hvem de møder, med untagelse af United, som jeg ikke en gang ville holde med hvis de mødte Al Qaidas udvalgte. Så jeg holdt da så sandelig med Chelsea og glæder mig helt vildt over at en engelsk hold er i finalen. Nu har alle de kloge haft travlt med at dødsdømme engelsk fodbold og så rejser den engelske løve sig som Lazarus og sender alle kælledægger ud i mørket! Det var skønt at se på.
Og der kan ikke herske 2 meninger om at det faktum at Chelsea kommer tilbage og får 2-2, efter at ha været nede med 0-2 med en mand smidt ud og det på udebane mod Barca, det er en af de største britiske fodboldbedrifter nogensinde. Så simpelt er det.
Så kæmpestort tillykke og masser af respekt herfra. Og Torres? Jamen lad dog manden være og vis lidt respekt på trods af at han forlod os i utide. Han var stadigvæk en god mand for os og jeg gider sku ikke det der pegen fingre af fiolk til evig tid, bare fordi de valgte at forlade vores klub. Jeg kan stadigvæk godt li Fernando og jeg synes at det var fedt for ham at han fik scoret.
Og så betyder deres finaleplads i mine øjne jo osse at de måske sparer nogle af deres stjerner i FA-Finalen mod os, da alt deres fokus nu vil være på CL-Finalen. Og det kan da kun være til fordel for os.

Jeg var personligt helt nede over at se Torres score det mål.. Det stak i hjertet og jeg gik i seng og var godt sur!
I en anden del af DK, sidder der så gudhjælpme en Liverpool "broder" og jubler!! Det er for mig en gåde hvordan en Liverpool fan kan ønske den loyalistiske møgbunke nogen som helst form for succes eller fremgang!

Chelsea er nok de største fodbold mordere i PL, og de er købt og betalt med Russiske blodpenge!!

Derudover er Chelsea i lighed med Rangers, totalt ultra Britiske ikon klubber! (National Front Combat 18 Loyalister!) Som hylder Hillsborough Katastrofen! og som i øvrigt er stor kendt for sit fremmedhad! Det er Englands mest usympatiske klub, med de mest afskyelige fans! Hvis du kender til Liverpools historie under Margaret Thatcher tiden, så vil du forstå hvorfor de ikke er så skide nationalistiske i Liverpool!... Som Carragher sagde da han brændte sit straffe i 2004. It's only England!
Vi er Liverpool, Scouse NOT ENGLISH!!.. Tænk lidt over det inden du begynder at hylde de "engelske løver"

Jeg ville aldrig nogensinde holde med vores rivaler i europa! De er da stadig vores fjender selvom de spiller Europa Cup! Jeg forstår simpelthen ikke din tankegang på det her punkt!
Du får jo det at ha tætte bånd til nationalistiske grupperinger til at lyde som noget negativt Irish-Kop! Det er der måske andre der synes er et positivt træk. Men jeg ved ikke rigtigt hvorfor de grupper skulle hylde Hillsborough-katastrofen, der må jeg bare melde spørgsmålstegn. Og så må jeg osse indrømme at din påsatnd om at folk fra Liverpool ikke er stolte over at være engelske er langt ude, for selvfølgelig er de det. Jeg var i Liverpool for nogle år siden da England spillede en kavlifikationskamp til VM tror jeg det var og der var pubberne fyldt med folk der var iklædt landskamps-trøjer og union-jack-flag og de jublede ved målene osv. Og der var liv og glade dage efter landsholdets sejr. Så den tror jeg simpelthen ikke på. Og der står da ikke et ord om at være mere scouser end englænder i Gerrards biografi. Desuden var jeg engang med på frægen fra Liverpool til Belfast og det var tilfældigvis den aften hvor England og Skotland spillede returkamp i noget play-off til en slutrunde og alle ombord holdt sku da med England og det med stor entusiasme. Så den må du længere ud i scouser-land med:-))))
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Irish_kop

Indlæg af Irish_kop » onsdag, 25. apr, 2012 14:17

Harvey skrev:
Irish_kop skrev:
Harvey skrev:
Irish_kop skrev:
asger90 skrev:
Pede skrev:

Derudover er Chelsea i lighed med Rangers, totalt ultra Britiske ikon klubber! (National Front Combat 18 Loyalister!) Som hylder Hillsborough Katastrofen! og som i øvrigt er stor kendt for sit fremmedhad! Det er Englands mest usympatiske klub, med de mest afskyelige fans! Hvis du kender til Liverpools historie under Margaret Thatcher tiden, så vil du forstå hvorfor de ikke er så skide nationalistiske i Liverpool!... Som Carragher sagde da han brændte sit straffe i 2004. It's only England!

Du får jo det at ha tætte bånd til nationalistiske grupperinger til at lyde som noget negativt Irish-Kop! Det er der måske andre der synes er et positivt træk. Men jeg ved ikke rigtigt hvorfor de grupper skulle hylde Hillsborough-katastrofen, der må jeg bare melde spørgsmålstegn. Og så må jeg osse indrømme at din påsatnd om at folk fra Liverpool ikke er stolte over at være engelske er langt ude, for selvfølgelig er de det. Jeg var i Liverpool for nogle år siden da England spillede en kavlifikationskamp til VM tror jeg det var og der var pubberne fyldt med folk der var iklædt landskamps-trøjer og union-jack-flag og de jublede ved målene osv. Og der var liv og glade dage efter landsholdets sejr. Så den tror jeg simpelthen ikke på. Og der står da ikke et ord om at være mere scouser end englænder i Gerrards biografi. Desuden var jeg engang med på frægen fra Liverpool til Belfast og det var tilfældigvis den aften hvor England og Skotland spillede returkamp i noget play-off til en slutrunde og alle ombord holdt sku da med England og det med stor entusiasme. Så den må du længere ud i scouser-land med:-))))

OK.. Den tager vi lige fra en ende af.

En spiller fra Liverpool kan vel sagtens ha en karriere på det Engelske landshold... Alle vil vel spille sin chance!

Hvorfor skulle de hylde HB katastrofen? (Som de gjorde i semifinalen mener du?) Fordi de fucking hader os! Chelsea fans tilhører den kategori som ser os som undermennesker og beskidte arbejdsløse tyveknægte!

Fint nok du har set en landskamp i Liverpool, (på tv, på en pub eller whatever) Jeg siger heller ikke at alle bosat i Liverpool hader det Engelske landshold, der bor også mange i Liverpool som ikke kommer fra byen eller området som studerer eller arbejder der, så det er klart at der findes England fans i byen.. Jeg taler mere om det typiske Scouser, og jeg vil også gå så langt at påstå (Det ved jeg!) at vi den by i England hvor støtten til landsholdet er mindst!

Det med færgen til Belfast siger vel intet, det var vel en masse "okkupanter" som skulle "hjem" og de har en tendens til at holde med England!

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » onsdag, 25. apr, 2012 14:51

Irish_kop skrev:
Harvey skrev:
Irish_kop skrev:
Harvey skrev:
Irish_kop skrev:
asger90 skrev:
Pede skrev:

OK.. Den tager vi lige fra en ende af.

En spiller fra Liverpool kan vel sagtens ha en karriere på det Engelske landshold... Alle vil vel spille sin chance!

Hvorfor skulle de hylde HB katastrofen? (Som de gjorde i semifinalen mener du?) Fordi de fucking hader os! Chelsea fans tilhører den kategori som ser os som undermennesker og beskidte arbejdsløse tyveknægte!

Fint nok du har set en landskamp i Liverpool, (på tv, på en pub eller whatever) Jeg siger heller ikke at alle bosat i Liverpool hader det Engelske landshold, der bor også mange i Liverpool som ikke kommer fra byen eller området som studerer eller arbejder der, så det er klart at der findes England fans i byen.. Jeg taler mere om det typiske Scouser, og jeg vil også gå så langt at påstå (Det ved jeg!) at vi den by i England hvor støtten til landsholdet er mindst!

Det med færgen til Belfast siger vel intet, det var vel en masse "okkupanter" som skulle "hjem" og de har en tendens til at holde med England!
Du kommer med utroligt mange påstande og ja, jeg så osse godt nogle få klaphatte fra Chelsea der lavede noget ballade ved semifinalen, men at gå derfra og til at de allesammen hader os og hvad du ellers skriver, der er meget meget langt. Synes egentlig ikke at jeg gider at kommentere dit svar yderligere, for det taler for sig selv og måske skulle du spørge dig selv om det er dem eller dig der er for langt ude. ( ja excuse me, men du virker meget fjendtlig og aggressiv i din retorik....)
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 25. apr, 2012 15:02

Man skulle tro Irish_Kop var Andy@Allertons danske fætter :)
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Irish_kop

Indlæg af Irish_kop » onsdag, 25. apr, 2012 15:47

Harvey

Det er absolut ikke min mening at fremstå som aggressiv! :oops:

Jeg prøver bare at fortælle dig hvordan tingene hænger sammen, men det virker mere som om du ikke vil tage dine danske roligan briller af og se tingene som de er.

Når det kommer til supporter kultur, ved jeg mere end de fleste, og det gør jeg fordi jeg stort set tænker på det fra morgen til aften!
For mig klubbernes og deres fans historie, næsten mere interessant end spillet på banen.

Jeg kender personligt en masse til præcis Chelsea og til deres fans!

Dels har jeg boet i London i en periode i slutningen af 90'erne

Men jeg er også selv meget aktiv i diverse Sinn Fein demonstrationer, og deltager gerne i bloddy sunday paraderne i Derry, samt moddemonstrationen mod orange mændene fra UDA. Og der ser vi de kære Chelsea fans sammen med deres venner fra Rangers og Linfield gang på gang!

De synger deres anti katolske og racistiske lort hvergang!... Headhunters logo er også det samme som det Combat 18 bruger!
Og hvorfor er det så det?? Fordi deres front mænd var de samme der startede lortet i sin tid..

Jeg kender flere danske og svenske hooligans som kun holder med Chelsea af samme grund...

Jeg prøver ikke at trykke dig på nogen måde, jeg er mere interesseret i at informere dig om hvordan det hænger sammen...
Beklager hvis du opfatter det på den måde, men det er også svært at tyde igennem tekst hvordan folk taler til en...

Besvar