Er Portvinstuden ved at miste grebet? Var planen ikke at Scum skulle have haft Galatasaray eller Malaga??Pede skrev:Jeg tror dårligt mine egne øjne og ører. Men scum fik for en gangs skyld ikke den nemmeste CL lodtrækning. Jeg er i chok.
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Alder: 37
Dejligt at et af de to hold allerede ryger ud. For mig er Real lige under Utd på antisympati-listen. I øvrigt interessant, at der sandsynligvis ikke er et engelsk hold tilbage i turneringen efter denne runde. Arsenals chancer mod Baýern ser jeg heller ikke som nævneværdigt store. Der mangler helt klart et hold til at holde de engelske holds ære i hævd i CL-regi. Og her mener jeg dem, der har givet tilskuerne den mest mindeværdige finale i CL-historien og samtidig holder rekorden for den største sejr i turneringen...
Jeg har det lige sådan. Jeg kan ikke mindes at have holdt med RM før, men nu bliver der da i hvert fald to kampe....Tom_Jorsal skrev:For mig er Real lige under Utd på antisympati-listen.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Vi spiller mod Zenit
Nu?Aarhus skrev:Vi spiller mod Zenit
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Jeps, der står 1-1. Cole har lige mistet bolden...nrg skrev:Nu?Aarhus skrev:Vi spiller mod Zenit
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Mistænksomt at generalprøven til Champions League lodtrækningen viste nøjagtigt samme lodtrækning som den endelige.
Liverpool Football Klopp
-
Det er jo bare en tilfældighed. Chancen for det er 1/2100 eller noget i den stil.
Fan af Manchester United
Generalprøven var 3 timer før... I denne tid med matchfixing, finder jeg det mildest talt korrupt. Og det er pudsigt nok ikke første gang...
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Ja han er ikke til at snyde...AndreasN skrev:Så fik vi det på plads.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Helt ærligt, hvis tanken er at snyde med lodtrækningen, tror I så at man til generalprøven laver den præcis samme trækning? Og i samme flæng offentliggøre den? I så fald burde de nok ansætte nogle nye i fusker afdelingen.
Fan af Manchester United
Kunne du ikke forklare mig, hvorfor det er mistænktsomt?AndreasN skrev:Mistænksomt at generalprøven til Champions League lodtrækningen viste nøjagtigt samme lodtrækning som den endelige.
Jeg synes bare det viser at portvinstuden har mistet grebet. Hvis der havde været tale om snyd, havde han da ikke trukket Real Madrid igen....AndreasN skrev:Mistænksomt at generalprøven til Champions League lodtrækningen viste nøjagtigt samme lodtrækning som den endelige.
Karma, fryd er ord som kommer til mig - men bestemt ikke snyd....
Stop nu AllanShore, det giver da super god mening... Eller nogetAllanShore skrev:Helt ærligt, hvis tanken er at snyde med lodtrækningen, tror I så at man til generalprøven laver den præcis samme trækning? Og i samme flæng offentliggøre den? I så fald burde de nok ansætte nogle nye i fusker afdelingen.