Og dog. Den får lov at kører lidt endnu.Pede skrev:Så blev det vist tid til at skifte kanal...
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
- 
				AllanShore

Spoke too soonPede skrev:Så blev det vist tid til at skifte kanal...
Fan af Manchester United
Hold da op! Nu bliver det spændende at se hvordan Chelsea griber anden halvleg an. Jeg vil tro at det bliver super defensivt

Næste år!
						- Sledgehammer
 - Geografisk sted: The Klopp

Hovsa. Der dalede stemningen på Camp Nou vist lige et par grader.
Mon så ikke CSKA vil forsøge at parkere bussen i 2. halvleg?

Mon så ikke CSKA vil forsøge at parkere bussen i 2. halvleg?
					Senest rettet af Sledgehammer tirsdag, 24. apr, 2012 21:44, rettet i alt 1 gang.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
						Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
 - Geografisk sted: The Klopp

Men jeg er nu lidt i tvivl om hvordan man skal stille sig ift Chelsea i dag, med henblik på vores møde med dem d. 5/5. Skal man håbe på at de vinder, så de til den tid også har CL i tankerne, eller skal man håbe at de får sig en ordentlig snitter, der måske kan tage lidt damp ud af deres gode formkurve?
Havde det ikke været for FA finalen havde jeg ubetinget heppet på Barca.

Havde det ikke været for FA finalen havde jeg ubetinget heppet på Barca.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
						Liverpool Football Klopp
Jeg er med på, at Terry's røde kort er i orden, men hvordan bliver dommeren gjort opmærksom på det? Jeg ser ingen kommunikation med linjevogteren, og mig bekendt har fjerdedommeren ikke ret til at bruge videomateriale. Det er klassisk Barca at have dommerne i lommen.

Kloppite
Men han har vel kunne se det med egne øjne så?texnymann skrev:Jeg er med på, at Terry's røde kort er i orden, men hvordan bliver dommeren gjort opmærksom på det? Jeg ser ingen kommunikation med linjevogteren, og mig bekendt har fjerdedommeren ikke ret til at bruge videomateriale. Det er klassisk Barca at have dommerne i lommen.
Står uhyre langt væk, men jeg havde glemt, at der er en dommer på baglinjen, som muligvis har set det. De ser dog kun en vej.Belloni skrev:Men han har vel kunne se det med egne øjne så?texnymann skrev:Jeg er med på, at Terry's røde kort er i orden, men hvordan bliver dommeren gjort opmærksom på det? Jeg ser ingen kommunikation med linjevogteren, og mig bekendt har fjerdedommeren ikke ret til at bruge videomateriale. Det er klassisk Barca at have dommerne i lommen.
Kloppite
Nå ja, ham jeg tænkte på da du skrev fjerdedommer.texnymann skrev:Står uhyre langt væk, men jeg havde glemt, at der er en dommer på baglinjen, som muligvis har set det. De ser dog kun en vej.Belloni skrev:Men han har vel kunne se det med egne øjne så?texnymann skrev:Jeg er med på, at Terry's røde kort er i orden, men hvordan bliver dommeren gjort opmærksom på det? Jeg ser ingen kommunikation med linjevogteren, og mig bekendt har fjerdedommeren ikke ret til at bruge videomateriale. Det er klassisk Barca at have dommerne i lommen.
Tror vi ser et rødt kort mere i aften. Tingene er ved at blive lidt ophedet
Iøvrigt pisse irriterende man kan hører ham araberen inde ved siden af Werge og Frimann

- 
				Hr. Drejer
 - Geografisk sted: Nordsjælland

Belloni skrev:Iøvrigt pisse irriterende man kan hører ham araberen inde ved siden af Werge og Frimann
Aargg, nu kan jeg også høre ham. Nu høre jeg kun ham. Irriterende!
- Guffi182
 - Geografisk sted: 9000 Aalborg
 - Alder: 37

Han kan ikke være meget være end Neville.
Nogen gange savner jeg altså lidt mere direkte spil fra Barce, de lader alt for tid chelski komme på plads.

Nogen gange savner jeg altså lidt mere direkte spil fra Barce, de lader alt for tid chelski komme på plads.

Messi har godt nok været dårlig i aften

Bar rolig petey hvis de ikke scorer i åbent spil så får de et straffespark til slutPede skrev:Og dog. Den får lov at kører lidt endnu.Pede skrev:Så blev det vist tid til at skifte kanal...