Et sådan indlæg kan, for mig, ikke gå ubemærket hen. Selvom jeg nu langt hellere vi debattere sådanne kåringer når vi kommer til årets hold i Europa.Callesen skrev:http://www.caughtoffside.com/2012/04/22 ... -dominate/
Van Persie årest spiller og Kyle Walker årets talent.
Årets hold i PL ifølge spillerne selv.
Goalkeeper:
Joe Hart (Manchester City)
Defenders:
Vincent Kompany (Manchester City)
Fabricio Coloccini (Newcastle United)
Kyle Walker (Tottenham Hotspur)
Leighton Baines (Everton)
Midfielders:
Scott Parker (Tottenham Hotspur)
Yaya Toure (Manchester City)
Gareth Bale (Tottenham Hotspur)
David Silva (Manchester City)
Forwards:
Wayne Rooney (Manchester United)
Robin Van Persie (Arsenal)
Jeg har flest noteringer gennem sæson på disse:
Men målmandsposten er en kamp mellem Tim Krul og Joe Hart. Michael Vorm er også en kandidat, hvor også David de Gea presser sig på.
På højre back er der en der er langt foran de andre. Og det er ikke Kyle Walker men derimod Micah Richards.
Venstre back har jeg ligeledes en der er foran de andre. Det er Laighton Baines der har distanceret de mere faste gennem de seneste håndfuld sæsoner i Ashley Cole og modbydeligheden fra man utd på den side af forsvaret.
Det centrale forsvar er der en håndfuld der skiller sig ud. Thomas Vermaelen, Vincent Kompany, Joleon Lescott, Martin Skrtel, Jonny Evans og Yones Kaboul som kandiderer til årets hold.
På den centrale midtbane har jeg fleste noter ud for Frank Lampard, Danny Murphy, Scot Parker, Luka Modric, Lucas, Yaya Toure, Ramires, Cabaye og Ismael Tiote
Højre kanten kan indtages af Theo Walcott eller Antonio Valencia, hvor Nathan Dyer er en svag outsider sammen med James Milner.
Venstre kanten kan bestå af Gareth Bale, Junior Houilett eller Ashley Young.
På den offensive midtbane er jeg ikke i tvivl. Her har David Silva været alle andre overlegen, men alligevel har Clint Dempsey, Juan Mata og Stephane Sessegnong også fået end del noter.
I angrebet har det været Robin Van Persie, der har været sæsonens helt store oplevelse. Kun Aguero, Wayne Rooney, Daniel Sturridge, Demba Ba og Emmanuel Adebayor er på tale til en plads ved siden af hollænderen. En outsider findes der i Blackburns Yakubu Aiyegbeni. Papiss Cisse har gjort det fremragende, men blev hentet i januar og derfor ikke et valg til sæsonens hold.