Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » torsdag, 19. apr, 2012 23:25
Chris R. skrev:@TonyBarretTimes: #LFC sold Insua for £500k, re-signed Aurelio for 2 yrs & bought Konchesky for £4.5m plus 2 make weights (Kacaniklic og Dalla Valle). Top business. - Sætter også Insua salget i perspektiv.
Inkompetencen har haft gode kår i Liverpool FC de sidste 20 år. Men tænk vi resigned Aurelio på en 2 års kontrakt. Han gad ikke skrive under på en pay-as-you-play kontrakt, så fik han da bare en ny 2 årig kontrakt. Så ufatteligt dumt, med tanke på hans skadeshistorik. Hvor mange kampe har han spillet de sidste 2 år? 10!
Hvem husker ikke Rick Parry, som under transfervinduet slukkede sin mobil og tog til Caribien på ferie. Ak ja, intet under at klubben har været skidt kørende i så mange år.
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
AllanShore skrev:Emmy skrev:AllanShore skrev:ScouserTommy skrev:Så er Athletic Bilbao i gang igen. Denne gang med gøre det slemme ved Sporting Lissabon, endda i Lissabon. Det er kun pga uheld med træværket at de kun fører 1-0 med 20 min. igen.
De spiller dæl´me en charmerende omgang bold, de der Athletic, så jeg gentager gerne, at HVIS KK forlader posten efter denne sæson, måtte Marcelo Bielsa gerne overtage den, og især hvis han tog Francisco Llorente med sig...

Hvilke nævneværdige resultater er det han har lavet? Jeg synes mere han lever på den, lad os kalde det, revolutionerende måde hans hold spiller fodbold på. Jeg tror i hvert fald ikke han har kvaliteterne til at lede et hold til et mesterskab. Bare den her sæson ligger Atlethic Club og roder rundt i midten af tabellen, men det er bare blevet overskygget af deres præstationer i Europa.
Han sendte scum ud af europæisk fodbold. Ret meget mere nævneværdigt end det bliver det ikke.
Hvis det er dit succeskritierie, så sætter du da ikke forventningerne særligt højt.
Ville det forresten være muligt en dag at få et ordentligt svar fra dig, eller gør mit tilhørsforhold simpelthen så mange dumme ting ved dig at du ikke kan tænke klart?
Nej
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
AllanShore
af AllanShore » torsdag, 19. apr, 2012 23:36
Emmy skrev:AllanShore skrev:Emmy skrev:AllanShore skrev:ScouserTommy skrev:Så er Athletic Bilbao i gang igen. Denne gang med gøre det slemme ved Sporting Lissabon, endda i Lissabon. Det er kun pga uheld med træværket at de kun fører 1-0 med 20 min. igen.
De spiller dæl´me en charmerende omgang bold, de der Athletic, så jeg gentager gerne, at HVIS KK forlader posten efter denne sæson, måtte Marcelo Bielsa gerne overtage den, og især hvis han tog Francisco Llorente med sig...

Hvilke nævneværdige resultater er det han har lavet? Jeg synes mere han lever på den, lad os kalde det, revolutionerende måde hans hold spiller fodbold på. Jeg tror i hvert fald ikke han har kvaliteterne til at lede et hold til et mesterskab. Bare den her sæson ligger Atlethic Club og roder rundt i midten af tabellen, men det er bare blevet overskygget af deres præstationer i Europa.
Han sendte scum ud af europæisk fodbold. Ret meget mere nævneværdigt end det bliver det ikke.
Hvis det er dit succeskritierie, så sætter du da ikke forventningerne særligt højt.
Ville det forresten være muligt en dag at få et ordentligt svar fra dig, eller gør mit tilhørsforhold simpelthen så mange dumme ting ved dig at du ikke kan tænke klart?
Nej

Fan af Manchester United
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » torsdag, 19. apr, 2012 23:39
AllanShore skrev:Emmy skrev:
Top dollar diss af din egen klub, AllanS.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
AllanShore
af AllanShore » torsdag, 19. apr, 2012 23:41
Arda skrev:AllanShore skrev:Emmy skrev:
Top dollar diss af din egen klub, AllanS.

Touché
Forresten Arda, hvis du ikke allerede har hørt den, så smid den her Just Jack i ørerne.
http://www.youtube.com/watch?v=U5ZEd4oApvw
Fan af Manchester United
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
ScouserTommy skrev:Så er Athletic Bilbao i gang igen. Denne gang med gøre det slemme ved Sporting Lissabon, endda i Lissabon. Det er kun pga uheld med træværket at de kun fører 1-0 med 20 min. igen.
edit: Hehe, næppe har man postet det her før Sporting scorer 2 mål ud af ingenting...

Du kan da umuligt have set kampen. Sporting var klart bedst, og det var særdeles ufortjent, at de ikke vandt med flere mål og at Athletic fik et udebane mål ikke mindst.
Insúa er i øvrigt en bedre spiller end Enrique. Og så endda med en lavere alder, og mere udviklingspotentiale. So sad, so sad.
-
Janse
AJ skrev:
Du kan da umuligt have set kampen. Sporting var klart bedst, og det var særdeles ufortjent, at de ikke vandt med flere mål og at Athletic fik et udebane mål ikke mindst.
Insúa er i øvrigt en bedre spiller end Enrique. Og så endda med en lavere alder, og mere udviklingspotentiale. So sad, so sad.
Men du må ikke glemme at vi fik den brølstærke og PL-vante Konchesky som erstatning! Det var ikke alt sammen skidt...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
AJ skrev:
Dog var flertallet for salg af Insua soom jeg husker det, Jeg talede varmt for at han skulle blive. Og mener ikke der var specielt mange pro-tilkendegivelser, muligt det er modløsheden der talte dengang
At der så er mange der er bedre end Enrique er en anden sag, Koncheskey kan vel ikke være ret meget ringere. En lille bitte smule sat på spidsen, men Enrique er dog stadig pinlig elendig.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Thommo skrev:AJ skrev:
Dog var flertallet for salg af Insua soom jeg husker det, Jeg talede varmt for at han skulle blive. Og mener ikke der var specielt mange pro-tilkendegivelser, muligt det er modløsheden der talte dengang
At der så er mange der er bedre end Enrique er en anden sag, Koncheskey kan vel ikke være ret meget ringere. En lille bitte smule sat på spidsen, men Enrique er dog stadig pinlig elendig.
Jeg var også klart pro-Insua og synes stadig det var komplet hovedløst bare at forære ham væk.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » lørdag, 21. apr, 2012 11:32
Thommo skrev:AJ skrev:
Jeg er med på, at Enrique stadig har ting han skal arbejde med, og at han har været/er i en formkrise, men han har vel også spillet 90 minutter i stort set samtlige sæsonens kampe? Det er ikke mange måneder siden, at forum her (husker dog ikke om du var med i koret) lovpriste ham til skyerne og glædede sig over, at vi havde fået en af PL´s allerbedste backs. Jeg erindrer (ligesom dig) heller ikke, at der var de store indsigelser, da Insua blev afskibet; tværtimod var han konstant at finde på de lister over "dead-wood", som vi morede os med at opstille.
Og nu er Enrique "pinligt elendig", og Insua skulle aldrig have være solgt?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Jeg husker det da som om at det store flertal fandt behandlingen af Insúa tåbelig, og at de fleste så ham som en mand for fremtiden. Jeg tror du husker helt forkert Thommo.
-
Thommo
ScouserTommy skrev: Det er ikke mange måneder siden, at forum her (husker dog ikke om du var med i koret) lovpriste ham til skyerne og glædede sig over, at vi havde fået en af PL´s allerbedste backs.
Jeg var ikke med i koret, synes han har været (bund)elendig i cirka 80-85 % af kampene. Go´e gamle John Arne, se det var en klasse venstre back, og dissede ham aldrig nogensinde i sin tid, bundsolid og et klasse venstre ben. Thommo+John Arne

-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » lørdag, 21. apr, 2012 15:33
AJ skrev:Jeg husker det da som om at det store flertal fandt behandlingen af Insúa tåbelig, og at de fleste så ham som en mand for fremtiden. Jeg tror du husker helt forkert Thommo.
Sådan husker jeg det også.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » lørdag, 21. apr, 2012 15:34
Thommo skrev:ScouserTommy skrev: Det er ikke mange måneder siden, at forum her (husker dog ikke om du var med i koret) lovpriste ham til skyerne og glædede sig over, at vi havde fået en af PL´s allerbedste backs.
Jeg var ikke med i koret, synes han har været (bund)elendig i cirka 80-85 % af kampene. Go´e gamle John Arne, se det var en klasse venstre back, og dissede ham aldrig nogensinde i sin tid, bundsolid og et klasse venstre ben. Thommo+John Arne

Hehe, det ved du jo bedst selv, og når jeg tænker efter, så tror jeg da også at jeg har fået lavet en erindringsforskydning, for jeg kan jo se, at jeg slet ikke var på dette forum sidste sommer. Det må være LFC-tråden på bold.dk, jeg havde i tankerne, for jeg var meget aktiv der, indtil jeg, netop sidste sommer, blev smidt ud da jeg kom til at skrive min ærlige mening om Anders Herrmansen. Det kunne moderatoren, der vist er Brøndby-fan, ikke lide...
Men for lige at runde den af, så var stemningen på bold.dk dengang meget pro-Enrique og tilsvarende anti-Insua.
Senest rettet af
Sledgehammer lørdag, 21. apr, 2012 16:13, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Thommo
Arda skrev:AJ skrev:Jeg husker det da som om at det store flertal fandt behandlingen af Insúa tåbelig, og at de fleste så ham som en mand for fremtiden. Jeg tror du husker helt forkert Thommo.
Sådan husker jeg det også.
Hmm 2 mod en så har i måske ret, (muligvis

) uanset hvad, vurderer jeg Insua 5 klasser over Enrique, og det er jeg dog nok alligevel rimeligt ene om. Hvis forsvaret står for forstærkelse til sommer, må venstre back være målet, ellers skal Robinson om ikke andet have lige så (uendelig) lang snor som Enrique, håber jeg.
Som i mange andre klubber en VB det svage link, at det er så svagt i en klub der gerne "vil være med" er dog nok enestående.
P.S nej Enrique er ikke min kop the, hvis det skulle være gået nogens snude forbi. 6 mill, er 12 mill for meget, lønnen medregnet over en 4 års periode. Til 30.000 kroner om måneden ville det være en nogenlunde back-up....Måske