Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Flot mål. Men i den grad også elendigt forsvarsspil af Coentrao, der i situationen forinden også fuldstændig jorder Gomez. Coentrao er i øvrigt en spiller jeg synes er MEGET overvurderet, specielt grundet sin hasarderede spillestil og svage defensive egenskaber.
-
Synes det kunne være yderst interessant hvis Howard Webb skulle dømme finalen mellem Real og Barca.
Fan af Manchester United
-
Kom lige til at tænke på om det ikke stadig er 6 sekunder målmanden må have bolden i hænderne?
Neuer havde den i 10 sek, synes godt nok det er lang tid siden nogen har dømt det og det er vel ofte det er over 6 sekunder de har den i hænderne?
Neuer havde den i 10 sek, synes godt nok det er lang tid siden nogen har dømt det og det er vel ofte det er over 6 sekunder de har den i hænderne?
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
Den var ikke gået med Marcus Allbäck på banen!SamiHyppiä skrev:Kom lige til at tænke på om det ikke stadig er 6 sekunder målmanden må have bolden i hænderne?
Collymore var bomben!
Jeg håber altid på Real Madrid-succes, da ofte betyder, at Barcelona ikke får det, men Marcelos sviner tilsidst burde resultere i rødt - han går udelukkende efter at sparke ham ned. Ellers er jeg fuldstændig ligeglad med spansk fodbold
Ribery er btw. en fordærdelig spiller at se på. 8/10 gange er han slet ikke i nærheden af at blive ramt, når han falder til jorden. Pinlig optræden af en ellers dygtig fodboldspiller.
Ribery er btw. en fordærdelig spiller at se på. 8/10 gange er han slet ikke i nærheden af at blive ramt, når han falder til jorden. Pinlig optræden af en ellers dygtig fodboldspiller.
Liverpool Football Klopp
Han var i hvert fald uhyggeligt ringe i aften - og generelt har du også ret i, at han har klare mangler i defensiven. Mon ikke det også er derfor Mourinho har begivet sig ud i sit lille omskolingsprojekt, hvor han primært placerer Coentrão længere fremme på banen end på den venstre back, de fleste forventede han ville komme til at spille.Robbie_God_Fowler skrev:Flot mål. Men i den grad også elendigt forsvarsspil af Coentrao, der i situationen forinden også fuldstændig jorder Gomez. Coentrao er i øvrigt en spiller jeg synes er MEGET overvurderet, specielt grundet sin hasarderede spillestil og svage defensive egenskaber.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
En utrolig rolig Mourinho der snakker med Luna.
Accepterede det første mål og sagde Webb gjorde det fornuftigt. Ikke lige det jeg havde forventet af ham. Normalt havde jungletrommerne bumlet afsted.
Accepterede det første mål og sagde Webb gjorde det fornuftigt. Ikke lige det jeg havde forventet af ham. Normalt havde jungletrommerne bumlet afsted.
@ Aarde
Coentrao var oprindelig venstre wing, men blev siden omskolet til back, så der er bare tale om at han rykkes tilbage hvor han oprindeligt spillede. Jeg kan faktisk huske Coentrao blev nævnt i transfertråden herinde for længe siden (måske 2007) og der blev postet youtube videoer af ham osv. Dengang var han udpræget wing.
Jeg er i øvrigt enig i, at Marcelo er klasser over Coentrao i alle spillets facetter, og jeg forstår ikke hvorfor de havde så travlt med at hente portugiseren til klubben.
Ang. kampen. Jeg har stor respekt for Lahm, men er det ikke forfærdeligt opdækket af ham ved Real Madrids scoring? De har da alle muligheder for at afværge situationen efter Ronaldos afbrænder. Men alle, inklusiv Lahm der burde dække Ronaldo, kigger bare fodbold. Situationen.
Coentrao var oprindelig venstre wing, men blev siden omskolet til back, så der er bare tale om at han rykkes tilbage hvor han oprindeligt spillede. Jeg kan faktisk huske Coentrao blev nævnt i transfertråden herinde for længe siden (måske 2007) og der blev postet youtube videoer af ham osv. Dengang var han udpræget wing.
Jeg er i øvrigt enig i, at Marcelo er klasser over Coentrao i alle spillets facetter, og jeg forstår ikke hvorfor de havde så travlt med at hente portugiseren til klubben.
Ang. kampen. Jeg har stor respekt for Lahm, men er det ikke forfærdeligt opdækket af ham ved Real Madrids scoring? De har da alle muligheder for at afværge situationen efter Ronaldos afbrænder. Men alle, inklusiv Lahm der burde dække Ronaldo, kigger bare fodbold. Situationen.
Jeg overvejede faktisk at tilføje en parentes og påpege, at det måske snarere burde kaldes et "tilbageskolingsprojekt", fordi han ganske rigtigt har spillet længere fremme tidligere. Det er jeg nemlig - trods alt - godt klar over. Nu skulle den imidlertid være klar for alle 
Dog er det vel nyt, at han benyttes på den centrale midtbane? Det mindes jeg ikke at have hørt, at han nogensinde gjorde for Benfica.

Dog er det vel nyt, at han benyttes på den centrale midtbane? Det mindes jeg ikke at have hørt, at han nogensinde gjorde for Benfica.
Ikke så vidt jeg ved, nej. Men i Fifa 12 er han vist CM som default
...
Det var forresten også i går Reading sikrede sig oprykning til PL. Tillykke til dem. Southampton er også umådelig tæt på en direkte oprykningsplads. Jeg håber West Ham vinder play-off slutspillet. De hører ligesom til i PL. De andre semifinalister ser ud til at blive Birmignham, Blackpool og Cardiff. Så alle tre nedrykkere fra i fjor ligger godt til.

...
Det var forresten også i går Reading sikrede sig oprykning til PL. Tillykke til dem. Southampton er også umådelig tæt på en direkte oprykningsplads. Jeg håber West Ham vinder play-off slutspillet. De hører ligesom til i PL. De andre semifinalister ser ud til at blive Birmignham, Blackpool og Cardiff. Så alle tre nedrykkere fra i fjor ligger godt til.
Jeg husker, da Marcelo blev skiftet ind, jeg tænkte 'Det går aldrig godt med Coentrao og Marcelo, der begge er offensivt indstillede backs, på banen samtidigt i venstre siden. Det vil gå galt' Og det gjorde det. Coentrao åbnede en smule og Philipp Lahm udnyttede det til fulde, og fantastisk oplæg.
Lahm mener jeg var kampens spiller. Men har også store roser til Toni Kroos. Han bliver en fremtidig stor spiller. Tekniks i stor klasse, og har lært sig at arbejde hårdt for holdet på den centrale midtbane. En værdig arvtager for Schweinsteiger og er pt. bedre end Schweinsteiger.
Bayern havde fortjent at gå fra kampen med en lidt større føring med til Madrid. Gomez manglede noget skarphed, men afgjorde det så alligevel til sidst.
Lahm mener jeg var kampens spiller. Men har også store roser til Toni Kroos. Han bliver en fremtidig stor spiller. Tekniks i stor klasse, og har lært sig at arbejde hårdt for holdet på den centrale midtbane. En værdig arvtager for Schweinsteiger og er pt. bedre end Schweinsteiger.
Bayern havde fortjent at gå fra kampen med en lidt større føring med til Madrid. Gomez manglede noget skarphed, men afgjorde det så alligevel til sidst.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Talentudviklingen i Tyskland er generelt super god, og har været det de sidste 5-7 år - til forskel fra England. England udvikler slet ikke samme store talenter og heller ikke det samme antal som Tyskland. Jeg synes det er utroligt alle de talenter der bryder igennem i disse år i Tyskland. Dirtmund er også godt med, Bayern ligeledes, Bremen er også ved at komme med. Gid det samme kunne ske i England, men nu er ved at ændre ungdomsstrukturen i England, for den er godt nok en hæmsko for talentudviklingen.
-
Mon ikke ophævelsen af 90-minutters reglen kan hjælpe lidt på det?
Fan af Manchester United
@ Hekkem
Ja, Lahm er en stærk spiller, men var det egentlig ikke - som jeg spurgte om tidligere i tråden - elendigt af ham ved Real Madrids scoring? Han følger jo slet ikke med i hvad der foregår. De andre Bayern forsvarere synes dog heller ikke uden skyld.
Ang. Schweinstegier så giv lige manden et break
Han er først for nylig kommet tilbage efter længere skadesfravær.
Ja, Lahm er en stærk spiller, men var det egentlig ikke - som jeg spurgte om tidligere i tråden - elendigt af ham ved Real Madrids scoring? Han følger jo slet ikke med i hvad der foregår. De andre Bayern forsvarere synes dog heller ikke uden skyld.
Ang. Schweinstegier så giv lige manden et break

Men er det egentlig så mærkeligt. Der bor over 80 millioner mennesker i Tyskland mod 50 millioner i England, og Tyskland har da 'altid' været bedre end England, så det er heller ikke noget med at de er blevet overhalet.Hr. Drejer skrev:Talentudviklingen i Tyskland er generelt super god, og har været det de sidste 5-7 år - til forskel fra England. England udvikler slet ikke samme store talenter og heller ikke det samme antal som Tyskland. Jeg synes det er utroligt alle de talenter der bryder igennem i disse år i Tyskland. Dirtmund er også godt med, Bayern ligeledes, Bremen er også ved at komme med. Gid det samme kunne ske i England, men nu er ved at ændre ungdomsstrukturen i England, for den er godt nok en hæmsko for talentudviklingen.
De - englænderne - skulle måske snarere sammenligne sig med Spanien - ikke at det får tingene til at se lysere ud for dem