http://www.guardian.co.uk/football/2012 ... title-raceAarde skrev:Har du en kilde på det der? For jeg kan da ikke forestille mig, at han ville kalde nogen "Clown" i medierne - det er han trods alt for klog til.Guffi182 skrev:"You always get twists and turns, it's how you react that's important," he says. "I remember a few years ago when Liverpool beat us 4-1 at Old Trafford. That genius [Rafael] Benítez said they had planned to beat us by playing long balls behind us. Remember that? Clown." - Fergie.
Nu skal man passe på hvad man siger men, what a fucking C...!
I andet fald vil jeg tillade mig at citere mig selv fra tidligere i tråden:Aarde skrev:T.W.A.T.
Dagens Kampe
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Re: Dagens Kampe

Åh gud. Det der er da alligevel under lavmålet - selv for ham. Mage til respektløs adfærd skal man da godt nok lede længe efter.
Nej, den er helt gal den der. Der må være manipuleret med billederne der. Der er kun Suarez der diver all over the place i engelsk fodboldChris R. skrev:Youngs dive kan ses her:
http://i41.tinypic.com/157oj15.jpg
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Damn, how low can you goAarde skrev:Åh gud. Det der er da alligevel under lavmålet - selv for ham. Mage til respektløs adfærd skal man da godt nok lede længe efter.

Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Man kan sige meget, om dit grafiske arbejde - og det meste af det passer!!!Brando skrev:Billede 1 - fiktiv mållinje beregnet ud fra overligger og den rigtige mållinje:
Billede 2 - fiktiv mållinje og bold:
Billede 3 - hvor bolden ville ha' været hvis den havde været på græsset. (der er en næsten lodret målstolpe at beregne efter):
Når det så er sagt, tror jeg Chelsea havde vundet den kamp alligevel.
... og det er saftensuseme altid højkvalitet du leverer! Via din parallelforskudning ud fra fix-punkter, kommer du præcis med bevisførelsen for det, som min mavefornemmelse sagde mig: "at bolden ikke har sluppet stregen".
Hvis altså vel at mærke, at billedet er taget i det splitsekund, hvor bolden er længst inde over stregen. Det vil jo altid kunne diskuteres. Tror dog næppe vi har en ny "Wembley 1966" historie her, da - som du skriver - FC Plastica aka Che£$ki nok havde vundet under alle omstændigheder "i modsætning til "Hurst-66"sagen.
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Så er det sket!! Nu har jeg droppet Sur Portvinstud fra min julekort-liste!! Med risiko for, at overtræde Forums regler - jeg vil dog minde om, at Enhedslistens absolut mest attraktive .......... brugte denne vending om regeringen i relation til betalingsringen, hvorfor jeg betragter udtrykket som tilpast stuerent - "KLAPHAT!!"
Det er da i det mindste en lille trøst, at Guardian giver general dryptyd tørt på i afsnittet lige efter:
"What Ferguson may not care to remember is that he himself contributed some comedy of his own that day, trying to maintain United had been the better team despite a comprehensive hammering and Fernando Torres single-handedly leaving Nemanja Vidic's Footballer of the Year credentials in tatters, but his point is that United recovered to win the title by four points." (Copy/paste fra artiklen)
....igen: Undskyld den uhøviske sprogbrug! Burde måske pakke det mere ind, og kalde ham for en "applaus-relateret hovedbeklædning"!
Det er da i det mindste en lille trøst, at Guardian giver general dryptyd tørt på i afsnittet lige efter:
"What Ferguson may not care to remember is that he himself contributed some comedy of his own that day, trying to maintain United had been the better team despite a comprehensive hammering and Fernando Torres single-handedly leaving Nemanja Vidic's Footballer of the Year credentials in tatters, but his point is that United recovered to win the title by four points." (Copy/paste fra artiklen)
....igen: Undskyld den uhøviske sprogbrug! Burde måske pakke det mere ind, og kalde ham for en "applaus-relateret hovedbeklædning"!
Vi SMADRER det PIShold !
-
mr. ferguson Whiskeynose når han er bedst - desværre.
Imponerende af Wigan - igen må man vel fristes til at sige. År efter år ligger de og roder rundt i bunden og kæmper med næb og klør for overlevelse. Jeg synes klart, at de er det bundhold, som spiller den mest inspirerende omgang fodbold. Martinez forsøger at implementere et koncept, som indeholder teknisk og poleret fodbold. Naivt vil nogle mene, hvilket de også er i deres ret til at mene, da Wigans økonomiske midler er yderst beskedne. Men Norwich og Swansea har i denne sæson også vist, at man ikke behøver en stor pose penge for at spille teknisk og seværdig fodbold. Oprykker/bundhold behøver ikke være ligmed knoldesparkerbold og rugbylignende spillertyper.
Jeg vil langt hellere se Wigan være en del af bundstriden de næste år end at opleve så ideforlade og modløse hold, som eksempelvis Blackburn efter min mening har været i denne sæson.
Imponerende af Wigan - igen må man vel fristes til at sige. År efter år ligger de og roder rundt i bunden og kæmper med næb og klør for overlevelse. Jeg synes klart, at de er det bundhold, som spiller den mest inspirerende omgang fodbold. Martinez forsøger at implementere et koncept, som indeholder teknisk og poleret fodbold. Naivt vil nogle mene, hvilket de også er i deres ret til at mene, da Wigans økonomiske midler er yderst beskedne. Men Norwich og Swansea har i denne sæson også vist, at man ikke behøver en stor pose penge for at spille teknisk og seværdig fodbold. Oprykker/bundhold behøver ikke være ligmed knoldesparkerbold og rugbylignende spillertyper.
Jeg vil langt hellere se Wigan være en del af bundstriden de næste år end at opleve så ideforlade og modløse hold, som eksempelvis Blackburn efter min mening har været i denne sæson.
Sjovt du siger det. Wigan vil, i mine øjne, altid være en rugbyklub!Robbie_God_Fowler skrev:Oprykker/bundhold behøver ikke være ligmed knoldesparkerbold og rugbylignende spillertyper.

Collymore var bomben!
Vi spiller Academy kamp nu her mod Wolwes ditto. Fint stream her: http://www.sportlemon.tv/
Collymore var bomben!
-
Trist, tristGuffi182 skrev:http://www.guardian.co.uk/football/2012 ... title-raceAarde skrev:Har du en kilde på det der? For jeg kan da ikke forestille mig, at han ville kalde nogen "Clown" i medierne - det er han trods alt for klog til.Guffi182 skrev:"You always get twists and turns, it's how you react that's important," he says. "I remember a few years ago when Liverpool beat us 4-1 at Old Trafford. That genius [Rafael] Benítez said they had planned to beat us by playing long balls behind us. Remember that? Clown." - Fergie.
Nu skal man passe på hvad man siger men, what a fucking C...!
I andet fald vil jeg tillade mig at citere mig selv fra tidligere i tråden:Aarde skrev:T.W.A.T.

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
-
I princippet er det vel ligegyldigt, om nok så komplicerede kameravinkler kan argumentere for en rigtig scoring........det er en skandale, at dommeren dømmer den inde, når han ikke har en kinamands chance for at være sikker!elpistolero7 skrev:På dette billede ser det ud til, at den er inde: https://p.twimg.com/AqjDlIJCAAA8UI8.jpgSkovdal skrev:Foræring til Chelsea, den er ikke i nærheden af at være inde.
Og lad os da for f***'s sake snart få det målkamera

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Skulle Jes ikke begynde i CL stidiet fra 1. april. Han ligner unægteligt en del peter rødtud
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg tror først Jes er på fra efterårets start i CL-studiet, desværre.
Up The RedMen... we go again!
Okay, så fratrådte Jes bare 1/4 for at lave ingenting en periode går jeg ud fra.
P.S Kom så Bayern M. Holder med RM fremfor barca, og alle tyske klubber fremfor BM, men BM fremfor RM. Der er kompliceret, og kan knapt holde styr på det selv
P.S Kom så Bayern M. Holder med RM fremfor barca, og alle tyske klubber fremfor BM, men BM fremfor RM. Der er kompliceret, og kan knapt holde styr på det selv

Verden er smask fuld af hyklere....