Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
veffe

Re: Dagens Kampe

Indlæg af veffe » lørdag, 29. dec, 2007 19:53

Styf skrev:En meget begivenhedsrig dag i dag i Premier League. Fantastisk den måde West Ham slog Scum på. Det gav virkelig mine titeldrømme fornyet håb. Vi skal bare slå Manchester City i morgen hvilket selvfølgelig bliver meget svært og så vinde den kamp vi mangler på hjemmebane imod West Ham og så er vi lige pludselig kun tre point efter Scum.

Der var så mange dejlige aspekter i dette nederlag til Scum. Ronaldo brændte et straffespark som dog aldrig skulle have været dømt og så fik de ovenikøbet deres egen medicin med to West Ham scoringer i slutningen af kampen. Som om det ikke var nok blev det endda lillebro Ferdinand som satte dem igang. Fantastisk at se Scum blive besejret på denne måde og så var det endda et fortjent nederlag. Det eneste skræmmende er hvordan West Ham kunne køre Scum så meget rundt som de gjorde i dag når man sammenligner med hvor lidt vi kunne præstere imod dem da vi mødte dem.

Jeg er så glad for dette nederlag at jeg ikke ænser at Chelsea meget heldigt på en fejlagtig dommerkendelse scorede til allersidst og vandt smalt over Newcastle. Hvis vi bare vinder den kamp vi mangler vi alligevel foran Chelsea og de ser bestemt ikke skræmmende ud.

Nu skal man selvfølgelig ikke gøre os bedre end vi er og glæde os for tidligt men jeg tror sagtens at Everton nu kan tage point fra Arsenal og hvis vi så vinder i morgen ser det altså rigtigt godt ud. Jeg tror dog at vi får en meget svær kamp i morgen men det kunne være så fedt at vinde den. Nu vil jeg så sætte mig ned og for en gangs skyld holde med Everton.

Tottenhams kamp må jeg også lige kommentere på. Det var godt nok helt vanvittigt hvad der skete i den kamp og den måde det hele eksploderede på i anden halvleg. Flot præstation af Tottenham og i særdeleshed Berbatov som jo scorede hele fire gange men jeg har nu også lidt ondt af Reading. Det er sjældent at man scorer fire mål på udebane og så stadigvæk taber.
@Styf denne er ikke møntet direkte på dig men til ALLE der pointere hændelsen.

Jeg har set kampen og HELDIGT var det absolut ikke at de vandt, tværtimod UHELDIGT det ikke blev større.
Chelsea vadede i chancer i hele 1 halveg og kun held og en godt spillende keeper gjorde at de ikke scorede flere mål.

Og så vil jeg gerne have at der bliver henvist et link i fodboldreglerene, hvor det tydeligt står at man bliver offside på et PÅSKUD af en medspiller :?

Scum tabte, hvilket er fatastisk (især når vi nu ikke selv er gode nok som mange herinde skriver :roll: )
Arse vinder desværre nok.

Gerrard08

Indlæg af Gerrard08 » lørdag, 29. dec, 2007 19:54

Det er skræmende når sådan noget sker, og det sker alt for ofte!! RIP til ham..

hovedløst af bendtner

HomerJ

Indlæg af HomerJ » lørdag, 29. dec, 2007 19:54

Hvor er det frustrerende at læse om Chelsea-Newcastle kampen, og erfare at begge Chelsea's mål burde have være underkendt. :evil:

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 29. dec, 2007 19:55

uafgjort ville have passet mig perfekt - men det der mål :!: :!: :!: :!: :!:
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Gerrard08

Indlæg af Gerrard08 » lørdag, 29. dec, 2007 19:55

Adebayor til 3-1 hvad sker der for Nevertons forsvar? og Tim Howard - man kan godt se hvor han har spillet!!

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » lørdag, 29. dec, 2007 19:59

Det var lige før jeg troede fabregas og co. ville hoppe på Cahill :lol:

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » lørdag, 29. dec, 2007 20:00

CYNWAL skrev:Der slap Bendtner billigt med at få nr. 2 gult kort i stedet for et direkte rødt! :evil:
Ja det var virkelig kloset og ungt at Bendtner, de engelske kommentatorer har ikke været specielt positivt stem over for ham!

Iøvrigt hatten af for Eduardos evne til at afslutte, der er ikke mange der er køligere end ham i de situationer... Og hvor har Evertons forsvar dog været ringe, det er svært at se hvorfor de lukker så få mål ind i denne kamp!
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Jensen

Indlæg af Jensen » lørdag, 29. dec, 2007 20:02

Når så røg Arteta ud.

Albue i hovedet på Fabregas, hold da op :!:

Gerrard08

Indlæg af Gerrard08 » lørdag, 29. dec, 2007 20:04

Jensen_05 skrev:Når så røg Arteta ud.

For mig overspiller han, men det røde kan jo forsvares.. Er det bare mig eller er det altid Arsenal der er indblandet når der er ballade på banen ?

Brugeravatar
Jensen

Indlæg af Jensen » lørdag, 29. dec, 2007 20:06

Gerrard08 skrev:

For mig overspiller han, men det røde kan jo forsvares..Er det bare mig eller er det altid Arsenal der er indblandet når der er ballade på banen ?

Ja, jeg kunne heller ikke lade vær med at tænke på CC finalen forrige sæson, mellem Chelsea og Netop Arsenal. :P

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » lørdag, 29. dec, 2007 20:09

Gerrard08 skrev:

For mig overspiller han, men det røde kan jo forsvares.. Er det bare mig eller er det altid Arsenal der er indblandet når der er ballade på banen ?
Jeg synes at den er tynd! Men ja jeg synes også meget ofte at Arsenal er indblandet når der er ballade, de er nogle småt agressive drenge... Pussigt at dem jeg kender som er gunnerfans altid får scum og Chelsea til at fremstå som de slemme drenge. Iøvrigt har der ikke været meget af det champagne som Arsenal altid spiller i dag, eller igen i dag måske nærmere!

Edit: Så scorede de lige et pænt mål til sidst!
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Mikkel
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 52

Indlæg af Mikkel » lørdag, 29. dec, 2007 20:10

Janse skrev:
CYNWAL skrev:Der slap Bendtner billigt med at få nr. 2 gult kort i stedet for et direkte rødt! :evil:
Ja det var virkelig kloset og ungt at Bendtner, de engelske kommentatorer har ikke været specielt positivt stem over for ham!

Iøvrigt hatten af for Eduardos evne til at afslutte, der er ikke mange der er køligere end ham i de situationer... Og hvor har Evertons forsvar dog været ringe, det er svært at se hvorfor de lukker så få mål ind i denne kamp!
Efter at have set 1. halvleg tænkte jeg 2 ting:
1) Hvis Arsenal vinder denne her, er det derfor, de kan blive mestre
1A) Hvis de taber, er det jo sagtens et hold, vi kan matche - de ser jo harmløse ud
2) Bendtner læner sig op at et rødt frustrationskort

Og så tænder man for fjernsynsapparatet efter at have puttet børnene, og 3-1! Pis, dog fint at MU taber!

Eduardo: enig, han er utrolig giftig i sine afslutninger - lagde mærke til det, da jeg så en af mine utallige TV-kampe forleden.

Dårlig vurdering: skal jeg vælge Berbatov eller Bent til mit drømmehold? Jeg tror, at Bent bliver et kæmpe hit i Spurs - vi tager ham! Og Berbatov scorer så mål på samlebånd for tiden - 4 i dag!!
Just the fax ma'am. Just the fax.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 29. dec, 2007 20:13

veffe skrev:
Styf skrev:En meget begivenhedsrig dag i dag i Premier League. Fantastisk den måde West Ham slog Scum på. Det gav virkelig mine titeldrømme fornyet håb. Vi skal bare slå Manchester City i morgen hvilket selvfølgelig bliver meget svært og så vinde den kamp vi mangler på hjemmebane imod West Ham og så er vi lige pludselig kun tre point efter Scum.

Der var så mange dejlige aspekter i dette nederlag til Scum. Ronaldo brændte et straffespark som dog aldrig skulle have været dømt og så fik de ovenikøbet deres egen medicin med to West Ham scoringer i slutningen af kampen. Som om det ikke var nok blev det endda lillebro Ferdinand som satte dem igang. Fantastisk at se Scum blive besejret på denne måde og så var det endda et fortjent nederlag. Det eneste skræmmende er hvordan West Ham kunne køre Scum så meget rundt som de gjorde i dag når man sammenligner med hvor lidt vi kunne præstere imod dem da vi mødte dem.

Jeg er så glad for dette nederlag at jeg ikke ænser at Chelsea meget heldigt på en fejlagtig dommerkendelse scorede til allersidst og vandt smalt over Newcastle. Hvis vi bare vinder den kamp vi mangler vi alligevel foran Chelsea og de ser bestemt ikke skræmmende ud.

Nu skal man selvfølgelig ikke gøre os bedre end vi er og glæde os for tidligt men jeg tror sagtens at Everton nu kan tage point fra Arsenal og hvis vi så vinder i morgen ser det altså rigtigt godt ud. Jeg tror dog at vi får en meget svær kamp i morgen men det kunne være så fedt at vinde den. Nu vil jeg så sætte mig ned og for en gangs skyld holde med Everton.

Tottenhams kamp må jeg også lige kommentere på. Det var godt nok helt vanvittigt hvad der skete i den kamp og den måde det hele eksploderede på i anden halvleg. Flot præstation af Tottenham og i særdeleshed Berbatov som jo scorede hele fire gange men jeg har nu også lidt ondt af Reading. Det er sjældent at man scorer fire mål på udebane og så stadigvæk taber.
@Styf denne er ikke møntet direkte på dig men til ALLE der pointere hændelsen.

Jeg har set kampen og HELDIGT var det absolut ikke at de vandt, tværtimod UHELDIGT det ikke blev større.
Chelsea vadede i chancer i hele 1 halveg og kun held og en godt spillende keeper gjorde at de ikke scorede flere mål.

Og så vil jeg gerne have at der bliver henvist et link i fodboldreglerene, hvor det tydeligt står at man bliver offside på et PÅSKUD af en medspiller :?
Scum tabte, hvilket er fatastisk (især når vi nu ikke selv er gode nok som mange herinde skriver :roll: )
Arse vinder desværre nok.
Om bolden bliver spillet bevist - kommer som resultat af en tackling - eller bliver sparket ind på en mand ubevist er totalt irrelevant iflg. fodboldloven. Hvis den har rørt en medspiller sidst, og boldmodtageren er i off side position på det tidspunkt hvor medspilleren slutter sin boldberøring, er der off side.
..og ja: Arse vandt - overbevisende endda. :twisted:

Men de skal nok sætte points til mens der er African Nations Cup
Vi SMADRER det PIShold !

Gerrard08

Indlæg af Gerrard08 » lørdag, 29. dec, 2007 20:14

Mikkel skrev:
Janse skrev:

Efter at have set 1. halvleg tænkte jeg 2 ting:
1) Hvis Arsenal vinder denne her, er det derfor, de kan blive mestre
1A) Hvis de taber, er det jo sagtens et hold, vi kan matche - de ser jo harmløse ud
2) Bendtner læner sig op at et rødt frustrationskort

Og så tænder man for fjernsynsapparatet efter at have puttet børnene, og 3-1! Pis, dog fint at MU taber!

Eduardo: enig, han er utrolig giftig i sine afslutninger - lagde mærke til det, da jeg så en af mine utallige TV-kampe forleden.

Dårlig vurdering: skal jeg vælge Berbatov eller Bent til mit drømmehold? Jeg tror, at Bent bliver et kæmpe hit i Spurs - vi tager ham! Og Berbatov scorer så mål på samlebånd for tiden - 4 i dag!!
Syntes mere det peger på en utrolig flov everton indsats i 2 halveg.

johnsenLFC
Alder: 33

Indlæg af johnsenLFC » lørdag, 29. dec, 2007 20:21

Så tabte Everton så lige 1-4 til Arsenal

Bendtner blev udvist :?

Besvar