@Styf denne er ikke møntet direkte på dig men til ALLE der pointere hændelsen.Styf skrev:En meget begivenhedsrig dag i dag i Premier League. Fantastisk den måde West Ham slog Scum på. Det gav virkelig mine titeldrømme fornyet håb. Vi skal bare slå Manchester City i morgen hvilket selvfølgelig bliver meget svært og så vinde den kamp vi mangler på hjemmebane imod West Ham og så er vi lige pludselig kun tre point efter Scum.
Der var så mange dejlige aspekter i dette nederlag til Scum. Ronaldo brændte et straffespark som dog aldrig skulle have været dømt og så fik de ovenikøbet deres egen medicin med to West Ham scoringer i slutningen af kampen. Som om det ikke var nok blev det endda lillebro Ferdinand som satte dem igang. Fantastisk at se Scum blive besejret på denne måde og så var det endda et fortjent nederlag. Det eneste skræmmende er hvordan West Ham kunne køre Scum så meget rundt som de gjorde i dag når man sammenligner med hvor lidt vi kunne præstere imod dem da vi mødte dem.
Jeg er så glad for dette nederlag at jeg ikke ænser at Chelsea meget heldigt på en fejlagtig dommerkendelse scorede til allersidst og vandt smalt over Newcastle. Hvis vi bare vinder den kamp vi mangler vi alligevel foran Chelsea og de ser bestemt ikke skræmmende ud.
Nu skal man selvfølgelig ikke gøre os bedre end vi er og glæde os for tidligt men jeg tror sagtens at Everton nu kan tage point fra Arsenal og hvis vi så vinder i morgen ser det altså rigtigt godt ud. Jeg tror dog at vi får en meget svær kamp i morgen men det kunne være så fedt at vinde den. Nu vil jeg så sætte mig ned og for en gangs skyld holde med Everton.
Tottenhams kamp må jeg også lige kommentere på. Det var godt nok helt vanvittigt hvad der skete i den kamp og den måde det hele eksploderede på i anden halvleg. Flot præstation af Tottenham og i særdeleshed Berbatov som jo scorede hele fire gange men jeg har nu også lidt ondt af Reading. Det er sjældent at man scorer fire mål på udebane og så stadigvæk taber.
Jeg har set kampen og HELDIGT var det absolut ikke at de vandt, tværtimod UHELDIGT det ikke blev større.
Chelsea vadede i chancer i hele 1 halveg og kun held og en godt spillende keeper gjorde at de ikke scorede flere mål.
Og så vil jeg gerne have at der bliver henvist et link i fodboldreglerene, hvor det tydeligt står at man bliver offside på et PÅSKUD af en medspiller

Scum tabte, hvilket er fatastisk (især når vi nu ikke selv er gode nok som mange herinde skriver

Arse vinder desværre nok.