Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 04. apr, 2012 21:50

Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev:
Thommo skrev:
AllanShore skrev:Vildt at Nesta er 36 år. Udviser bare klasse hver gang han har bolden. Nok en af de bedste forsvarsspillere de sidste 10-15 år. I hvert fald en af de bedste jeg har set spille.
Hyypiä 2´nd to none ;)

Også selv om jeg afskrev ham en enkelt gang, så spillede han mod Newcastle, og han vendte nærmest tilbage stærkere end nogensinde.
Paolo Maldini var nu osse meget god ;)
...eller Alan Hansen og Mark Lawrenson - for nu at blive helt nostalgisk :love3:
Når nutiden er grå og trist er nostalgi ikke det værste man har... ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » onsdag, 04. apr, 2012 22:37

Havde nu håbet på endnu en Benfica scoring, men klasse sparket ind af den kære Meireles. Han er savnet...

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » onsdag, 04. apr, 2012 23:39

Jeg så kampen med 3 kammerater, der havde 9000.- på Chelsea sejr, der gik godt nok en engel gennem stuen ved udligningen i det 85' fra så at gå helt amok da Meireles bankede den ind i overtiden :D

ps. den var kombineret med Real føring ved halvleg, så små 10.000.- i gevinst :)
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 04. apr, 2012 23:53

Fik lige set highligts fra dagens CL kampe. Der var godt nok mange flotte mål i Real Madrid - Apoel kampen.

Også lige en der får en VOLD god idé!

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » torsdag, 05. apr, 2012 00:02

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 05. apr, 2012 01:46

Callesen skrev:Og fik lige set ham her også: http://www.101greatgoals.com/gvideos/sh ... al-madrid/
Damn. Det er da godt nok noget nær den stiveste arm, jeg har set nogen tage noget i.

Billede

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 06. apr, 2012 14:42

På sådan en halvtrist langfredag, hvor der ikke er nogen påskefrokoster på programmet, skal det nu blive ganske hyggeligt at gense det tidl. storhold Leeds, når de besøger Reading. 9´eren er på pletten. Jeg er ked af at det er gået så meget tilbage for vores gamle rivaler og håber, at de snart vender tilbage til PrL.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 06. apr, 2012 17:38

Er Johnny(Horsens træneren) og Jan Mølby i familie med hinanden? mener at have hørt de er fætre :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 06. apr, 2012 17:39

Apropos ineffektive angribere: Man kan ikke lade være med at være lidt misundelig på Newcastle. Nu har ham der Cissé scoret lige så mange mål - 8 - på 7 kampe, som vores topscorer har præsteret gennem hele sæsonen... :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 06. apr, 2012 17:39

Thommo skrev:Er Johnny(Horsens træneren) og Jan Mølby i familie med hinanden? mener at have hørt de er fætre :dontknow:
Du har hørt rigtigt.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

YNWA

Indlæg af YNWA » fredag, 06. apr, 2012 18:05

ScouserTommy skrev:
Thommo skrev:Er Johnny(Horsens træneren) og Jan Mølby i familie med hinanden? mener at have hørt de er fætre :dontknow:
Du har hørt rigtigt.
jeg troede de var brødre... Jan's forældre bor i hvert fald i Kolding. men om det osse er Johnny's forældre, er jeg i tvivl om :dontknow:

YNWA

Indlæg af YNWA » fredag, 06. apr, 2012 18:06

ScouserTommy skrev:Apropos ineffektive angribere: Man kan ikke lade være med at være lidt misundelig på Newcastle. Nu har ham der Cissé scoret lige så mange mål - 8 - på 7 kampe, som vores topscorer har præsteret gennem hele sæsonen... :shock:
hvem er vores top score?

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » fredag, 06. apr, 2012 18:08

Jep de er fætre. Og min fars fætters fætter, ja det er Mølleren. Så jeg er faktisk selv en lille bitte smule i familie med Jan Mølby.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 06. apr, 2012 18:08

YNWA skrev:
ScouserTommy skrev:Apropos ineffektive angribere: Man kan ikke lade være med at være lidt misundelig på Newcastle. Nu har ham der Cissé scoret lige så mange mål - 8 - på 7 kampe, som vores topscorer har præsteret gennem hele sæsonen... :shock:
hvem er vores top score?
Suarez.

Jeg er godt nok voldsomt imponeret over Swansea. Godt nok er de bagud, men de kører fuldstændig Newcatle ud af banen, men mangler den sidste aflevering, der skal føre til en scoring. Vores midtbane bliver da fuldstændig rundtossede, når vi gæster dem i sidste runde.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 06. apr, 2012 18:11

YNWA skrev:
ScouserTommy skrev:
Du har hørt rigtigt.
jeg troede de var brødre... Jan's forældre bor i hvert fald i Kolding. men om det osse er Johnny's forældre, er jeg i tvivl om :dontknow:
Det er de jo så ikke. Eftersom Jan og Johnny er fætre... ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar