Ja lige der gjorde de i hvert fald...Emmy skrev:Fik Barca et straffe foræret?
Fedt med en udligning fra Milan. Det kunne være så fedt hvis Barca ryger ud i aften.
Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Fan af Manchester United
- JudgeArdaStudge
Glæder mig til, at Milan får hjørnespark, for så skal dommeren også frem med et straffespark og gult kort til den tid.
Hvorfor fanden dømmer han ikke også omspark når Messi hele tiden stopper op i sit løb. Dommeren har tabt sutten.
Hvorfor fanden dømmer han ikke også omspark når Messi hele tiden stopper op i sit løb. Dommeren har tabt sutten.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Sølle indsats af dommeren. Og typisk at Barca får tingene foræret hvis de er presset.Arda skrev:Glæder mig til, at Milan får hjørnespark, for så skal dommeren også frem med et straffespark og gult kort til den tid.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nå men spændingen er da intakt, selvom dommeren ikke er noget at råbe hurra for.
Hvor ville jeg dog elske at se Zlatan sparke den ind til 2-2 dybt inde i overtiden.
Hvor ville jeg dog elske at se Zlatan sparke den ind til 2-2 dybt inde i overtiden.
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Failing to control your players?
Ringer det hos nogen her.. Hvor er jeg træt af se det sker uge efter uge, og der sker ingen ting fra forbundene.
Ringer det hos nogen her.. Hvor er jeg træt af se det sker uge efter uge, og der sker ingen ting fra forbundene.

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, det ville være super dejligt.Pede skrev:Hvor ville jeg dog elske at se Zlatan sparke den ind til 2-2 dybt inde i overtiden.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Så er Aquilani Milan spiller...eller?
Ja han er.Hr. Drejer skrev:Så er Aquilani Milan spiller...eller?
You'r Never Walk Alone. ///
Skal Milan ikke snart have det straffe de har tilgode så der kan komme lidt spænding på her til sidst?
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Vildt at Nesta er 36 år. Udviser bare klasse hver gang han har bolden. Nok en af de bedste forsvarsspillere de sidste 10-15 år. I hvert fald en af de bedste jeg har set spille.
Fan af Manchester United
Hyypiä 2´nd to noneAllanShore skrev:Vildt at Nesta er 36 år. Udviser bare klasse hver gang han har bolden. Nok en af de bedste forsvarsspillere de sidste 10-15 år. I hvert fald en af de bedste jeg har set spille.

Også selv om jeg afskrev ham en enkelt gang, så spillede han mod Newcastle, og han vendte nærmest tilbage stærkere end nogensinde.
Verden er smask fuld af hyklere....
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Paolo Maldini var nu osse meget godThommo skrev:Hyypiä 2´nd to noneAllanShore skrev:Vildt at Nesta er 36 år. Udviser bare klasse hver gang han har bolden. Nok en af de bedste forsvarsspillere de sidste 10-15 år. I hvert fald en af de bedste jeg har set spille.![]()
Også selv om jeg afskrev ham en enkelt gang, så spillede han mod Newcastle, og han vendte nærmest tilbage stærkere end nogensinde.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
...eller Alan Hansen og Mark Lawrenson - for nu at blive helt nostalgiskScouserTommy skrev:Paolo Maldini var nu osse meget godThommo skrev:Hyypiä 2´nd to noneAllanShore skrev:Vildt at Nesta er 36 år. Udviser bare klasse hver gang han har bolden. Nok en af de bedste forsvarsspillere de sidste 10-15 år. I hvert fald en af de bedste jeg har set spille.![]()

Vi SMADRER det PIShold !
-
Aimar er stadigvæk en klassespiller.
Mindes stadig det gamle Valencia hold, som var en fryd at følge i CL for lidt over ti år siden.
Mindes stadig det gamle Valencia hold, som var en fryd at følge i CL for lidt over ti år siden.