Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 31. mar, 2012 17:45

Det ser ud som om Niklas Bendtner har haft godt af at komme væk fra London og Arsenal. Han har fået gang i målscoringen og har været superstærk i dag. Dejligt for landsholdet.

Jeg har været meget kritisk overfor ham, men tager sq hatten af for det han viser for tiden. Fortsæt sådan, Niklas.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 31. mar, 2012 17:46

Nå ,så blev det lige 3-3 :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » lørdag, 31. mar, 2012 17:47

Hvad fanden foregår der :o

Kom så med det 4.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 31. mar, 2012 17:47

Han (Bendtner) går jo også efter topscorertitlen, så det er vidst på tide, han kommer igang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 31. mar, 2012 17:47

Er Kyrgiakos virkelig så meget Liverpoolmand? ;)
Fan af Manchester United

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 31. mar, 2012 17:50

Torres på tavlen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 31. mar, 2012 17:51

Arda skrev:Torres på tavlen.
:shock:

Hvis så Andy scorer et par stykker i morgen, så står verden da ikke længere... ;)
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 31. mar, 2012 17:53, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 31. mar, 2012 17:52

Arda skrev:Torres på tavlen.
:gunfire:
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » lørdag, 31. mar, 2012 17:53

Så tabte Arsenal også til QPR. Nu har QPR vundet over Chelsea, Liverpool og Arsenal på hjemmebane.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 31. mar, 2012 18:16

LFC kan alle slå denne sæson, men flot af QPR, at slå chelsea og arsenal, må man sige. Hvem der bare havde QPR´s spiller materiale......Aaaaarh nu er jeg nok for negativ.....Eller....tjah :dontknow:

En masse punktummer, men er godt nok i tvivl om spillerne,manager og trænerne. Ville gerne beholde forsvaret, og bytte hele midtbane og angreb med Atletic Bilbao. Så ville vi vel være i top 2-3 stykker i PL.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » lørdag, 31. mar, 2012 22:13

ScouserTommy skrev:
AndreasN skrev:3-1 til Sunderland. Der røg mesterskabet til scum igen, tror jeg. Og så koster det nok en karantæne til, hvis jeg siger min mening om det.
City er faldet gevaldigt i omdrejninger de seneste uger/måneder, så det var vel kun et spørgsmål om tid før det skete.

Spiller for spiller er de mindst lige så gode som Scum, men de skal nok lære at fordele ressourcerne bedre over hele sæsonen, toppe på de rigtige tidspunkter osv. På de områder er Scum - ser det ud til - stadig foran. Øv også.
Spiller for spiller er City bedre end Man united vil jeg mene. Jeg synes faktisk at der stort set hver sæson de sidste 10 år har været mindst et hold som har haft bedre spillere end dem. Som hold er de derimod utroligt stærke hver gang
Næste år!

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 31. mar, 2012 22:22

Henrik skrev: Spiller for spiller er City bedre end Man united vil jeg mene. Jeg synes faktisk at der stort set hver sæson de sidste 10 år har været mindst et hold som har haft bedre spillere end dem. Som hold er de derimod utroligt stærke hver gang
Sandt. desværre. Landsholdet lå for 1-2 måneder over Argentina, på det tidspunkt var det vel kun Agger og Sørensen der kunne komme på hold i Argentina. Boilesen og Jacobsen som outsidere? kender ikke til deres backs ;) . DK har dog et stærkt HOLD. Tak Morten Olsen :headbang:

Lidt off topic, og dog. Holdet er kernen, scum har det, City i mindre grad. LFC slet ikke. Spiller ihvertfald ikke sammen, bortset fra lille perioder.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » søndag, 01. apr, 2012 14:29

Hvis City vinder ligaen bliver det på trods af Mancini. Men mon ikke de skifter træner til sommer, alt andet ville overraske mig.
Billede

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 01. apr, 2012 16:32

Guffi182 skrev:Hvis City vinder ligaen bliver det på trods af Mancini. Men mon ikke de skifter træner til sommer, alt andet ville overraske mig.
At fyre Mancini vil virkelig være at skyde sig selv i foden. Jeg synes egentlig han har gjort det langt over forventning. Det har i hvert fald været overraskende at de så hurtigt fandt sammen rent spillemæssigt, men at de så er dalet i niveau den seneste tid tror jeg mere skyldes, at de ikke er vant til at spille et sådan slutspil, hvor hver kamp stort set er en finale.

Jeg kan dog godt se dem shoppe et par prominente spillere i pausen, men det er vel egentlig kun finpudsninger der skal til. En ny makker til Kompany og så nok også en angriber, men det er kun hvis de mister både Tevez og Dzeko. Kvantitet har de i hvert fald masser af.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 03. apr, 2012 21:20

Fik Barca et straffe foræret?

Fedt med en udligning fra Milan. Det kunne være så fedt hvis Barca ryger ud i aften.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar