Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » lørdag, 31. mar, 2012 00:11

Webmartin skrev:Dortmund - Stuttgart 4-4

Normalt er Bundesbold noget, der blot kører i baggrunden i mangel af bedre. Men i aften har jeg faktisk været ganske fornøjet med underholdningen.
Og husk at hr. Kofoed aka Merseyside Boys var på lægterne. Det må da have været lidt af en oplevelse, for mage til rutchebane skal man lede længe efter. Gendtners udligning i overtiden hjalp desværre nok ikke på stemningen på Westfalen.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 31. mar, 2012 10:08

Er der egentlig nogle engelsk eller danske kanaler der sender Bundesliga? Orker ikke at høre det med tysk kommentator.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » lørdag, 31. mar, 2012 10:47

Thommo skrev:Er der egentlig nogle engelsk eller danske kanaler der sender Bundesliga? Orker ikke at høre det med tysk kommentator.
Eurosport

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 31. mar, 2012 11:33

Takker

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 31. mar, 2012 15:05

djibril cisse 5 spillede og 7 karantæne dage ifølge studiet på 6´eren :shock:

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 31. mar, 2012 16:51

Der fik Michael Shäefer da lige bekendt kulør :D
Fan af Manchester United

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 31. mar, 2012 17:18

3-1 til Sunderland. Der røg mesterskabet til scum igen, tror jeg. Og så koster det nok en karantæne til, hvis jeg siger min mening om det.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 31. mar, 2012 17:20

ÆV mand, CIty og deres gummiben :wall:

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 31. mar, 2012 17:21

AndreasN skrev:3-1 til Sunderland. Der røg mesterskabet til scum igen, tror jeg. Og så koster det nok en karantæne til, hvis jeg siger min mening om det.
City er faldet gevaldigt i omdrejninger de seneste uger/måneder, så det var vel kun et spørgsmål om tid før det skete.

Spiller for spiller er de mindst lige så gode som Scum, men de skal nok lære at fordele ressourcerne bedre over hele sæsonen, toppe på de rigtige tidspunkter osv. På de områder er Scum - ser det ud til - stadig foran. Øv også.
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 31. mar, 2012 17:23, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 31. mar, 2012 17:22

Thommo skrev:ÆV mand, CIty og deres gummiben :wall:
Ja og æv for min odds kupon!

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 31. mar, 2012 17:25

Hvordan kan de diskutere det frispark sådan? Balotelli er altså bare bad news at have på sit hold.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 31. mar, 2012 17:28

ScouserTommy skrev:
AndreasN skrev:3-1 til Sunderland. Der røg mesterskabet til scum igen, tror jeg. Og så koster det nok en karantæne til, hvis jeg siger min mening om det.
City er faldet gevaldigt i omdrejninger de seneste uger/måneder, så det var vel kun et spørgsmål om tid før det skete.

Spiller for spiller er de mindst lige så gode som Scum, men de skal nok lære at fordele ressourcerne bedre over hele sæsonen, toppe på de rigtige tidspunkter osv. På de områder er Scum - ser det ud til - stadig foran. Øv også.
Enig, de er lige så gode spiller for spiller. Men kigger man på sammenhold og vindermentalitet er United desværre milevidt foran City truppen. At de lige nu står og diskutere/skændes om at sparke et frispark viser klart, at der er alt for mange/store egoer i truppen.

At man vælger at tage Tevez til nåde efter man har meldt ud, at han aldrig kommer til at spille for klubben igen siger i mine øjne også alt om Mancini og co.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 31. mar, 2012 17:30

Hvad sker der for City? Sikke noget lort. Hvordan i alverden kan de ikke vinde ligaen med den stjerneparade af spillere og et år, hvor de to andre giganter - chelsea og scum - har været så svage. Surt, surt, surt.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 31. mar, 2012 17:34

Robbie_God_Fowler skrev:
ScouserTommy skrev:

Enig, de er lige så gode spiller for spiller. Men kigger man på sammenhold og vindermentalitet er United desværre milevidt foran City truppen. At de lige nu står og diskutere/skændes om at sparke et frispark viser klart, at der er alt for mange/store egoer i truppen.

At man vælger at tage Tevez til nåde efter man har meldt ud, at han aldrig kommer til at spille for klubben igen siger i mine øjne også alt om Mancini og co.
Ja, vindermentalitet/-kultur er alfa og omega. Jeg troede, at City ville profitere på den konto ved at have vundet FA Cuppen sidste år, men nu ser det i stedet ud til at de ender helt uden trofæer i år. De har måske satses for hårdt på alle turneringer, PL, FAC, CC, CL/EL.

Jeg er måske paranoid, men det forekommer mig også, at i de kampe, hvor City har været i problemer, har de inkasseret mål på underlige tidspunkter; lige før slutfløjt, i tillægstiden osv. Det har de gjort i Sunderland, i Swansea, og senest nu i dag i 1. halvlegs 4. tillægsminut (ud af 3...). På de tidspunkter plejer Scum tværtimod at sætte sejrsmål/udligninger ind.
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 31. mar, 2012 17:40, rettet i alt 2 gange.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 31. mar, 2012 17:39

De har nok også trukket for mange veksler på David Silva. Han har i hvert fald ikke spillet godt de sidste to måneder. Desuden ser det også ud til at modstanderholdende har fundet ud af hvordan man skal dæmme op for deres angrebsspil.
Fan af Manchester United

Besvar