Turkis grøn, men spørg mig ikk', hvorfor de ikke spiller i den i aften. Måske fordi, de er primadonna'er - who knows.
De havde den på ude mod Leverkusen bl.a.
Ja, det tænkte jeg også. De vandt jo desværre i hvidt i '07 - og måske for i aften mere vigtigt - også i 1994. Den legendariske 4-0 snitte i Athen til Barca.Callesen skrev:Milan valgte jo også deres udebane trøje i 05 finalen imod os, da den havde givet dem held indtil da.
Det kan vel (igen) spille ind i deres valg?
Synes Pique har mistet niveau og timing. Og ja, Puyol på venstre back er ikke optimalt. Men han centrerer ganske meget, da højre backen sjælent er positioneret på højre side af forsvaret.AJ skrev:Jeg tror det havde meget at sige, at Puyol spillede venstre back. Det har han selvfølgelig gjort før, men det har som regel ikke være mod hold af Milans kaliber. Jeg tror det ødelagde deres organisation lidt.
Men værre var de trods alt ikke, og gav da ikke meget væk set over hele kampen. Desværre bliver Milan nok kvast i returopgøret.
Ja, der kan man bare se(!): For mig er den trøje Puyol har på altså blålig. Turkis blå måskeArda skrev:
Turkis grøn, men spørg mig ikk', hvorfor de ikke spiller i den i aften. Måske fordi, de er primadonna'er - who knows.
De havde den på ude mod Leverkusen bl.a.
I tager fejl. Den er p*s gulScouserTommy skrev:Ja, der kan man bare se(!): For mig er den trøje Puyol har på altså blålig. Turkis blå måskeArda skrev:
De havde den på ude mod Leverkusen bl.a.![]()
Det er ikke første gang jeg oplever at man er uenige om hvad lige præcis den nuance kaldes.
Den er turkis grøn, men vi nøjes sgu bare med at kalde den turkis aka turquoise.ScouserTommy skrev:Ja, der kan man bare se(!): For mig er den trøje Puyol har på altså blålig. Turkis blå måskeArda skrev: Turkis grøn, men spørg mig ikk', hvorfor de ikke spiller i den i aften. Måske fordi, de er primadonna'er - who knows.
Det er ikke første gang jeg oplever at man er uenige om hvad lige præcis den nuance kaldes.
Jeg synes du skulle tage til lægen hvis det er sådan en farve din urin har!Hekkem skrev:I tager fejl. Den er p*s gulScouserTommy skrev:Ja, der kan man bare se(!): For mig er den trøje Puyol har på altså blålig. Turkis blå måskeArda skrev:
Lidt rådden indvendig er man vel altid.AllanShore skrev:Jeg synes du skulle tage til lægen hvis det er sådan en farve din urin har!Hekkem skrev:I tager fejl. Den er p*s gulScouserTommy skrev:Ja, der kan man bare se(!): For mig er den trøje Puyol har på altså blålig. Turkis blå måskeArda skrev:
Det er jo så her det spiller ind, at et fodboldforum mestendels (for ikke at sige næsten udelukkende) er udgjort af mænd (måske nærmere gamle drengeScouserTommy skrev:Ja, der kan man bare se(!): For mig er den trøje Puyol har på altså blålig. Turkis blå måskeArda skrev: