Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 27. mar, 2012 22:31

Benfica - Chelsea dommeren kender vidst ikke til reglen om 'hands'. Ubegribeligt ringe, at han op til flere gange ignorerer, at der er tydeligt hånd på bolden.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 27. mar, 2012 23:14

AJ skrev:I skal selvfølgelig også vente til River og Boca rent faktisk har chancen for at møde hinanden. River rykkede jo ganske bemærkelsesværdigt ned sidste gang. De ligger imidlertid til umiddelbar oprykning. Her er stillingen Primera B Nacional.
Er det ikke det opgør der har været flest tilskuere til igennem tiderne, 200.000+ mener jeg(faktisk mener jeg det er i nærheden af 270.000 :dontknow: ). For et par år siden var der "kun" 5 dødsfald i forbindelse med den kamp, ny rekord i nyere tid normalt var det 10-15 styk der røg. Rystende. En manager sagde i sin tid fodbold er vigtigere end livet, ikke helt enig, mildest talt. Og faktisk en noget latterlig udtalelse.
Verden er smask fuld af hyklere....

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 27. mar, 2012 23:29

Feeeedt med et Merseyderby på Wembley!!!

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 28. mar, 2012 09:43

Thommo skrev:...
If. Wiki er VM finalen på Maracana i 1950 mellem Brasilien og Uruguay stadig den mest besøgte kamp ever med ca. 210.000 tilskuere.

http://en.wikipedia.org/wiki/Uruguay_v_ ... World_Cup)

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » onsdag, 28. mar, 2012 19:52

AJ skrev:
Thommo skrev:...
If. Wiki er VM finalen på Maracana i 1950 mellem Brasilien og Uruguay stadig den mest besøgte kamp ever med ca. 210.000 tilskuere.

http://en.wikipedia.org/wiki/Uruguay_v_ ... World_Cup)
Den anden mest besøgte kamp må være Flamengo - Fluminense, os på Maracana med 195.000 tilskuere tilbage 1963. Flamengo har iøvrigt hele 13 gange haft mere end 150.000 tilskuere i officielle kampe. Det er ret vanvittigt! :)
Billede

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 28. mar, 2012 21:49

Er der nogen der ved, hvorfor Milan spiller i deres udebanetrøje i aften?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 28. mar, 2012 21:55

Surf skrev:Er der nogen der ved, hvorfor Milan spiller i deres udebanetrøje i aften?
Det ligner også at Barcelona spiller i hjemmebanetrøjer. Mærkeligt.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 28. mar, 2012 21:58

Skal trøjerne ikke være af forskellige "farvearter", altså lys kontra mørk? For Barcelona har vist kun mørkfarvede trøjer.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » onsdag, 28. mar, 2012 21:58

ScouserTommy skrev:
Surf skrev:Er der nogen der ved, hvorfor Milan spiller i deres udebanetrøje i aften?
Det ligner også at Barcelona spiller i hjemmebanetrøjer. Mærkeligt.
Det gør de. Jeg forstår det heller ikke.

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » onsdag, 28. mar, 2012 22:00

AllanShore skrev:Skal trøjerne ikke være af forskellige "farvearter", altså lys kontra mørk? For Barcelona har vist kun mørkfarvede trøjer.
Har Barca ikke den der lidt gift lyse-grønne agtige 3. trøje?

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 28. mar, 2012 22:02

AllanShore skrev:Skal trøjerne ikke være af forskellige "farvearter", altså lys kontra mørk? For Barcelona har vist kun mørkfarvede trøjer.
Kunne godt være forklaringen. En hurtig googling giver dig tilsyneladende ret i at alle deres trøjer er mørke i år. Tilbage i 2010 havde de en lyseblå, som vel kunne have været brugt i dag.
Senest rettet af Sledgehammer onsdag, 28. mar, 2012 22:05, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » onsdag, 28. mar, 2012 22:05

ScouserTommy skrev:
Kunne godt være forklaringen. En hurtig googling giver dig ret i at alle deres trøjer er mørke i år. Tilbage i 2010 havde de en lyseblå, som vel kunne have været brugt i dag.
Okay. Hvis det passer, er det da lidt spøjst at man sådan kan "tvinge" andre hold ud i at spille i udebanetrøje på hjemmebange.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 28. mar, 2012 22:07

Surf skrev:
ScouserTommy skrev:
Kunne godt være forklaringen. En hurtig googling giver dig ret i at alle deres trøjer er mørke i år. Tilbage i 2010 havde de en lyseblå, som vel kunne have været brugt i dag.
Okay. Hvis det passer, er det da lidt spøjst at man sådan kan "tvinge" andre hold ud i at spille i udebanetrøje på hjemmebange.
Jeg indføjede lige et "tilsyneladende", da jeg læste dit forrige indlæg. Det er da muligt at de har en giftigggrøn trøje også, men den var ikke på de hjemmesider, jeg lige checkede.

Det er vel trods alt en lille sag. Det har næppe den store indvirkning på et holds præstation. Banen og publikum kan have, men næppe trøjefarven.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » onsdag, 28. mar, 2012 22:12

ScouserTommy skrev:Jeg indføjede lige et "tilsyneladende", da jeg læste dit forrige indlæg. Det er da muligt at de har en giftigggrøn trøje også, men den var ikke på de hjemmesider, jeg lige checkede.

Det er vel trods alt en lille sag. Det har næppe den store indvirkning på et holds præstation. Banen og publikum kan have, men næppe trøjefarven.
Jeg tror måske at den giftgrønne jeg tænkte på, er den lyseblå du nævnte. Jeg skal ikke kunne sige om den længere er i brug. Jeg ser ikke så ofte Barcelona, jeg bryder mig ikke rigtigt om dem. Der mangler lidt spænding.

Du har ret i at det nok ikke gør den store forskel. Jeg tænkte bare at der måske var en regel der sagde noget om, hvor meget hjemme/udebane trøjerne måtte ligne hinanden.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 28. mar, 2012 22:35

Milan valgte jo også deres udebane trøje i 05 finalen imod os, da den havde givet dem held indtil da.
Det kan vel (igen) spille ind i deres valg?

Besvar