Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Det må siges - det var også et vældigt flot udført rødt kort, som Djibril fik tilraget sig i weekenden.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Tak for god inspiration. Det er en flot række af opgør I har været til, og Istanbul bliver nok svær at overgå. Måske du skal begynde at lægge lærerløn til side til en tur til Boca Juniors-River Plate...Rasmus skrev:Vi gav en sang fra de varme lande om Jes Høgh (og danske spillere i Fener generelt), som gjorde at det var den klart mest populære tyrkiske klub i DK (hvilket vel heller ikke er helt forkert?). Og lovpriste Alex, selvfølgelig. Når det så er sagt, bliver man også stor Fener tilhænger, når man står i sådan en heksekedel. Det er simpelthen umuligt ikke at lade sig rive med.Sinama P skrev:Hvad svarede I på spørgsmålet om, hvor meget I holdt med Fenerbahce? Og hvordan lykkedes det jer at få billetter til netop den sektion? Jeg har lige læst Askers artikel, der er fascinerende og skræmmende på én gang. Anbefalelsesværdig til andre. I havde virkelig begivet jer ind i løvens hule.
Det var helt tilfældigt, at vi fik billetter netop her. Faktisk havde vi bare efterspurgt "langsidebilletter", så vi ikke ville ende blandt de mest fanatiske tilhængere. Sagen var så - viste det sig - at ultraerne har spredt sig fra endetribunerne til de ydre (og øvre) afsnit af langsiden. Netop hvor vi fik plads. Vores tyrkiske "agent" mente det var gode turistpladser lidt på afstand af det hele med god udsigt over de andre tribuner. Det sidste var korrekt, det første kunne jo så ikke være mere forkert.
Bortset fra det vil jeg anbefale dette selskab til andre, der kunne finde på at planlægge en tur til et Istanbul-derby:
http://www.istanbullife.org/tours/football-match.htm
Dem kan man stole hundrede procent på, og selvom billetterne er dyre, er det stadig billigere end alle de internationale billet-kurerer. Faktisk var det ved at gå galt, fordi Fenerbahce i stedet for at sælge billetter af de officielle kanaler havde givet alle billetterne til pamperne, der så solgte dem videre på det sorte marked. Der var kæmpe ramaskrig blandt de almindelige fans, men sådan er det åbenbart bare i Tyrkiet. Det præcise spilletidspunkt blev i øvrigt først fastsat mandagen inde (altså kun fem dage!), og billetterne sat i handel om tirsdagen, hvor så kun VIP'erne kunne handle på førstedagen. Det lykkedes vores mand (Hakan Hacibekiroglu, hedder han), at finde nogle billetter på det sorte marked til os, som vi fik lov at købe til samme prise, selvom han havde betalt mere for dem, end den oprindelige pris.
Vi fløj med Turkish Airlines fra Hamburg direkte til Istanbul for 1300 kr. tur/retur. Vores hotel helt centralt i den gamle bydel kan jeg også anbefale:
http://www.hotellegend.com/
Det var ikke noget fantastisk hotel. Men det lå centralt, personalet var søde, det var billigt og havde en fantastisk tagterasse med udsigt til Den Blå Moske få hundrede meter væk samt Marmaras-bugten til den anden side. Fuldstændig betagende.
En weekend med et lokalderby i en europæisk storby er simpelthen det bedste drengerøvs-koncept i verden. Vi har før været i Rom (derby), Milano (derby), Torino (derby), Gelschenkirchen og Valencia. Istanbul slår alt med flere meter. Også Rom.
Ja, vi blev også enige om, at Boca-River nok var det eneste, der har potentiale til at slå det. Og det skal vi altså også engang. Vi fik dog nok action til de næste par år, så næste år skal vi nok bare en tur til England, hvor folk sidder pænt, og kun råber, når der er noget at råbe af.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
I skal selvfølgelig også vente til River og Boca rent faktisk har chancen for at møde hinanden. River rykkede jo ganske bemærkelsesværdigt ned sidste gang. De ligger imidlertid til umiddelbar oprykning. Her er stillingen Primera B Nacional.
Ja, den er jeg med på, AJ. Men mon ikke de finder op igen inden så længe?
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
come on fulham
come on fulham
come on fulham
- Hyppia
så blev murphy snyt for et straffe.
hvor jeg hader det hold
hvor jeg hader det hold

- Hyppia
1-0 til bitter
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
River Plate var en gigantisk overraskelse! Jeg syntes os det er lidt overraskende, at se Rosario Central nede i B rækken, de er da os en pæn stor klub!AJ skrev:I skal selvfølgelig også vente til River og Boca rent faktisk har chancen for at møde hinanden. River rykkede jo ganske bemærkelsesværdigt ned sidste gang. De ligger imidlertid til umiddelbar oprykning. Her er stillingen Primera B Nacional.

-
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 38
Hvad fanden er det for et selvmål af Vaughn?
Det ser ud til Tottenham har været til angrebs træning på Melwood, de brænder sgu nogle store chancer.
Adam Bogdan skal dog have ros, han bliver en klasse keeper
Adam Bogdan skal dog have ros, han bliver en klasse keeper
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Trækker op til en semifinale mod bysbørnene. 2-0 fører de med et kvarter igen.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 38
*30 min.
Er allerede mere underholdt efter 5 min med Sunderland - Everton end Real Madrid -Apoel.
Tæt på 3-0.
Er allerede mere underholdt efter 5 min med Sunderland - Everton end Real Madrid -Apoel.
Tæt på 3-0.
- Hyppia
sådan som bitter, brander det ene skud efter det andet, så slå vi dem 3-0