emmy just knock him out, he is a twatEmmy skrev:Så du hepper også på Liverpool når vi spiller europæisk bold?AllanShore skrev:Jeg har bare altid holdt med engelske hold i Europa. Noget farmand har lært mig. Mistænker ham dog for at være Liverpool-fan!
Din far lyder fornuftig, men der er gået noget helt i opdragelsen af dig
Dagens Kampe
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
Re: Dagens Kampe
Jeg forestiller mig at du snart får en velfortjent pause.Hyppia skrev:emmy just knock him out, he is a twatEmmy skrev:Så du hepper også på Liverpool når vi spiller europæisk bold?AllanShore skrev:Jeg har bare altid holdt med engelske hold i Europa. Noget farmand har lært mig. Mistænker ham dog for at være Liverpool-fan!
Din far lyder fornuftig, men der er gået noget helt i opdragelsen af dig
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
De er godt nok dårlige defensivt. 

Chelsea spiller lidt bedre end sidste kamp. Napoli kunne bare havde udnyttet chancerne i første halvleg, og ender i det her i sidste ende. Har ikke særlig ondt af Italianerne ligenu. Napoli havde jo et udmærket udgangspunkt, men misser den ved sjusk i feltet.
You'r Never Walk Alone. ///
Føj hvor er drogba usympatisk. Diver og tager sig til hovedet, og signalerer han har fået en hånd/albud i ansigtet. Da han så ligger og "ømmer" sig, åbner han øjnene for at se hvad dommeren dømmer, og "ømmer" sig derefter videre. Usselt.
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.
Så kan vi kende Chelsea igen. Smider sig hele tiden og dommeren hopper på det.
Nu kan Chelsea i hvert fald ikke brokke sig over at dommeren altid er i mod dem.
Og så lavede Drogba lige en Busquets.
Senest rettet af Nicoen onsdag, 14. mar, 2012 23:39, rettet i alt 1 gang.
- JudgeArdaStudge
Røv og nøgler og et nederlag for fodbolden. Respekt til Napoli for at have underholdt hele vejen igennem og givet lidt af den magi tilbage til Champions League, som turneringen har savnet de seneste par sæsoner. NAPOLI 

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
I er sgu søde drenge, det skal i have.
Mht. det med at holde med engelske hold i Europa, så har jeg da sympatiseret med flere engelske hold i EL (eksempelvis Fulham da de var tæt på at gå hele vejen). I CL'en har jeg fanget mig selv i holde med Arsenal for nogle år tilbage, simpelthen fordi de spillede en omgang fremragende offensiv bold. Sidste år så jeg gerne Tottenham klare sig pænt også - Tottenham er bare et af de hold jeg aldrig rigtigt har lært at hade, andet end når vi møder dem og de vinder 4-0 (den skal jeg sent glemme dem for!).
Mjah, jeg har svært ved at holde med Chelsea, da jeg ikke synes de spiller noget særligt charmerende bold generelt. Synes iøvrigt Napoli er et langt federe hold at følge, underligt at de, qua at den italienske liga ikke får så meget TV-tid herhjemme, ikke rigtigt har fået den opmærksomhed i fodbold-Danmark som de burde. Er du gal noget lækkert bold der er i det hold. Spændende kamp med masser af intensitet, det skal såvel Chelsea som Napoli have.AllanShore skrev:Jeg har bare altid holdt med engelske hold i Europa. Noget farmand har lært mig. Mistænker ham dog for at være Liverpool-fan!
Mht. det med at holde med engelske hold i Europa, så har jeg da sympatiseret med flere engelske hold i EL (eksempelvis Fulham da de var tæt på at gå hele vejen). I CL'en har jeg fanget mig selv i holde med Arsenal for nogle år tilbage, simpelthen fordi de spillede en omgang fremragende offensiv bold. Sidste år så jeg gerne Tottenham klare sig pænt også - Tottenham er bare et af de hold jeg aldrig rigtigt har lært at hade, andet end når vi møder dem og de vinder 4-0 (den skal jeg sent glemme dem for!).
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
- Alex Brockins
Jeg håber altid, at alle engelske hold ryger ud hurtigst muligt.
Best in the world at everything I do.
Ha ha. Som min kammerat plejer at sige: DOWN THE BRITISH!Alex Brockins skrev:Jeg håber altid, at alle engelske hold ryger ud hurtigst muligt.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Der var ellers gang i Victor Fischer igen igen, igår aftes
Hvor er det lækkert med alle de talenter der kommer frem for tiden:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 726226.ece

Hvor er det lækkert med alle de talenter der kommer frem for tiden:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 726226.ece
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Ellers fint lille nummer lave igår, da han gav sin på bud "En Busquets"...
Utroligt man ikke kan slå ned på sådan noget..
Utroligt man ikke kan slå ned på sådan noget..