Han tænker nok bare mere på ligaenCallesen skrev:Gjorde tavlen ondt, Ferguson?
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
You'r Never Walk Alone. ///
Jeg sagde til kæresten ved stillingen 1-1, at nu ville jeg tage Bilbao trøjen på, for så ville de score. Og uden pis, så havde jeg kun haft den på i 3 min før de scorede.
Nice! Den trøje er det godt nok ellers lang tid siden jeg har haft på, men dejligt gensyn

Nice! Den trøje er det godt nok ellers lang tid siden jeg har haft på, men dejligt gensyn
Selv mit skæg er rødt!
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Gad godt at holdene i PL ville angribe manu som Bilbao gør idag. De er slet ikke så skræmmende som folk gør dem, de skal bares presses. Det har Basel vist og nu Bilbao

- JudgeArdaStudge
F*CK YEAH !!! 
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Hvor er det fucking typisk det lorte hold. Dommertække det har de altid haft! Så tydeligt uden for feltet og manden vender ansigtet væk for at beskytte sig!
Avdr.
Avdr.
Selv mit skæg er rødt!
- JudgeArdaStudge
Der kan vidst ikke herske nogen tvivl om, at det her er en sejr for fodbolden. Imponerende Athletic Bilbao præstation.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
+1Arda skrev:Der kan vidst ikke herske nogen tvivl om, at det her er en sejr for fodbolden. Imponerende Athletic Bilbao præstation.
Selv mit skæg er rødt!
Havd endte scum kampen med ??
Der blev aftenen lige reddet yderligere