Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
Rasmus skrev:Når man er tredive år og svært drenget, kan man som VUC-lærer ikke rende rundt i fodboldtrøjer hele tiden. I dag har jeg dog gjort en undtagelse, for Napoli skal altså fejres.
Forhåbentlig skal jeg i fodboldtrøjen igen på mandag.
Haha det er fandme god stil!
Iøvrigt fedt at Napoli spiller den slags fodbold de gør. Det er god stil, og god reklame for italiensk fodbold, der vidst uden at overdrive har været kendt for kedelig og taktisk. (Altså for dem der ikke har fulgt med. Os der følger lidt med kender sandheden.

)
FORZA NAPOLI - FORZA ITALIA
-
Rasmus
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 43
Belloni skrev:Iøvrigt fedt at Napoli spiller den slags fodbold de gør. Det er god stil, og god reklame for italiensk fodbold, der vidst uden at overdrive har været kendt for kedelig og taktisk. (Altså for dem der ikke har fulgt med. Os der følger lidt med kender sandheden.

)
Virkerlig fedt, at Hr Danmark får set, at der bestemt spilles god og spændende fodbold syd for alperne. Og så kan det godt være, at vi bedre forstår, de sange, der bliver sunget ovre i Engeland, men San Paolo er altså også noget helt særligt. Dejlig reklame.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Spørgsmålet er om de overhovedet kommer i CL næste år. Stillingen ser således ud med 14 runder igen:
1. Milan 50..............................<- CL-gruppespil
2. Juventus 49 (game in hand)....<- CL-gruppespil
3. Udinese 42............................<- CL-kval
4. Lazio 42................................<- EL
5. Roma 38................................<- EL
6. Napoli 37
7. Inter 36
Napoli har dog været endnu længere efter 3. pladsen. Otte eller ti point så vidt jeg husker.
-
AllanShore
af AllanShore » onsdag, 22. feb, 2012 12:59
AJ skrev:Spørgsmålet er om de overhovedet kommer i CL næste år. Stillingen ser således ud med 14 runder igen:
1. Milan 50..............................<- CL-gruppespil
2. Juventus 49 (game in hand)....<- CL-gruppespil
3. Udinese 42............................<- CL-kval
4. Lazio 42................................<- EL
5. Roma 38................................<- EL
6. Napoli 37
7. Inter 36
Napoli har dog været endnu længere efter 3. pladsen. Otte eller ti point så vidt jeg husker.
Det kan vel sammenlignes lidt med Tottenham sidste sæson, der heller ikke kom i CL igen fordi de nu skulle fokusere på to forskellige turneringer. Det er altid svært for mindre hold lige pludselig at skulle sadle om til det. Dortmund var tydeligvis heller ikke klar til det i år.
Og når Napoli i forvejen ikke har en særlig bred trup, kvalitetsmæssigt i hvert fald, så er det nok heller ikke utænkeligt, at de vil lide under det i ligaen.
Men de har bestemt været et frisk pust. Har selv haft et godt øje til dem i år pga. fremragende spil i Fifa 11.
Fan af Manchester United
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » onsdag, 22. feb, 2012 18:02
20 sekunder spillet. 1-0 til man City imod Porto... Av av av.
-
LarsU
Passer mig fint nok. Her holder jeg helt klart med City. Hvilket jeg i øvrigt også gør i PL, når vi nu tilsyneladende ikke selv vil være mester...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
Pongolle
- Alder: 36
af Pongolle » onsdag, 22. feb, 2012 22:52
Nogen der kan fortælle mig hvorfor hele Marseilles stadions langside, er tom for tilskuere?
-
Rasmus
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 43
Pongolle skrev:Nogen der kan fortælle mig hvorfor hele Marseilles stadions langside, er tom for tilskuere?
Så vidt jeg ved, er de ved at modernisere Velodromen. De skal bl.a. have det overdækket (i al fald iflg. nogle planer, jeg engang faldt over), så måske er det det, de er i gang med?
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » fredag, 24. feb, 2012 15:45
Orkede ikke at se Scum - Ajax i aftes, men har set genudsendelsen her i eftermiddag. Egentlig kan man vel ikke ønske sig det bedre - Scum fik en endda velfortjent lussing, men gik trods alt videre og skal derfor stadig bruge kræfter på EL.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
ScouserTommy skrev:Orkede ikke at se Scum - Ajax i aftes, men har set genudsendelsen her i eftermiddag. Egentlig kan man vel ikke ønske sig det bedre - Scum fik en endda velfortjent lussing, men gik trods alt videre og skal derfor stadig bruge kræfter på EL.
Tillad en lettere omskrivning af et klassisk Tuborg-slogan:
Spørgsmål: Du Perikles, hvornår er et Manchester United nederlag mest fortjent?
Svar: Hvergang!
Vi SMADRER det PIShold !
-
Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
af Guffi182 » lørdag, 25. feb, 2012 16:08
De har altså et par rigtig gode angribere der oppe i Newcastle..
-
Sledgehammer
af Sledgehammer » lørdag, 25. feb, 2012 16:21
Guffi182 skrev:De har altså et par rigtig gode angribere der oppe i Newcastle..
Ja og når deres forsvarsspillere så også scorer fra 25-30 meter, så bliver de svære at bide skeer med...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
2-0 Chelsea. Drogba på pletten igen, hvor er Torres?
Newcastle 2-2 Wolves!

You'r Never Walk Alone. ///
-
Sledgehammer
af Sledgehammer » lørdag, 25. feb, 2012 17:26
Hmmm, ser ikke ud til at der er megen hjælp at hente i jagten på 4. pladsen i dag, Chelsea og Newcastle er på vej til at tage 3 points
Nå, men med en CC sejr i morgen og et Spurs/Gunners pointtab (helst Gunners, tak) kan det stadig blive en fin weekend.
Nå, så kom Wolves sq alligevel på 2-2

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » lørdag, 25. feb, 2012 17:32
"Det er trist at se ansigtsudtrykket hos den tidligere topangriber, torres. Han ligner nærmest et sygt dyr!"
"Tilskuerne på Goodison buhede kun af ham de første 5 minutter, så var det som om, de fik ondt af ham"
"Drogba - stor og stærkt angriber, men når han får det mindste slag, så ligner han en, der skal til at dø"
Citater fra Tv2 Sport PLs kommentator.

Liverpool Football Klopp