Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Vi skal være glade for Spurs ikke spillede mod os i Mandags som de gør nu mod Nyborg! Det er ren udradering! Fremragende fodbold!
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja, det er en fornøjelse at se på.RobertS skrev:Vi skal være glade for Spurs ikke spillede mod os i Mandags som de gør nu mod Nyborg! Det er ren udradering! Fremragende fodbold!
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Tottenham var det eneste hold, jeg kunne finde på at sympatisere med, inden de blev så fandens meget bedre end os rent spillemæssigt. Nu føler jeg mig godt og grundig alene med mit ret så kedelige Liverpool-hold.
Misundelse er en grim ting, men det er samtidig dejlig befriende, at Tottenham spiller det flotteste fodbold i ligaen frem for man city.
Næste sæson! Den sætning har jeg aldrig brugt før, men det kan være det hjælper at sige det.
Misundelse er en grim ting, men det er samtidig dejlig befriende, at Tottenham spiller det flotteste fodbold i ligaen frem for man city.
Næste sæson! Den sætning har jeg aldrig brugt før, men det kan være det hjælper at sige det.
Som til gengæld spiller det næstbedste.Aarhus skrev:Misundelse er en grim ting, men det er samtidig dejlig befriende, at Tottenham spiller det flotteste fodbold i ligaen frem for man city.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
-
Er du heine hvor er Aston Villa egentlig blevet et uinteressant hold. Bare det at man vælger Emile "The Powerhouse" Heskey over N'Zogbia siger det hele.
McLeish må sidde på et meget varmt sæde for tiden.
McLeish må sidde på et meget varmt sæde for tiden.
Fan af Manchester United
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Hvem vælger også at ansætte en træner som lige har ført lokalrivalerne til nedrykning?..

- Sledgehammer
Det bliver uhyggeligt spændende, om City formår at holde Scum stangen. City har godt nok tabt momentum ift starten af sæsonen. En helt fortjent sejr i dag, men alligevel skal der en verdenskalsseredning af Joe Hart til i slutminutterne for at de redder sig hjem (har vi i øvrigt ikke hørt den historie før?
...)

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- JudgeArdaStudge
Tak, Man City.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det var en bonus han fik for at få dem rykket ned?Guffi182 skrev:Hvem vælger også at ansætte en træner som lige har ført lokalrivalerne til nedrykning?..
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Altid lækkert at høre schmeichel afbryde Elkjær, med at det emne ikke er spændende.
Ironi forekommer
Ironi forekommer
Verden er smask fuld af hyklere....
- Sledgehammer
Det er umuligt at vide hvor god Jes Dorph bliver som CL-vært. Men uden tvivl kommer han til at overgå Schmeichel med flere længderThommo skrev:Altid lækkert at høre schmeichel afbryde Elkjær, med at det emne ikke er spændende.
Ironi forekommer

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Jes Dorph er om nogen, også én der er glad for at høre sig selv, så...ScouserTommy skrev:Det er umuligt at vide hvor god Jes Dorph bliver som CL-vært. Men uden tvivl kommer han til at overgå Schmeichel med flere længderThommo skrev:Altid lækkert at høre schmeichel afbryde Elkjær, med at det emne ikke er spændende.
Ironi forekommer
Men langt bedre foran et kamera, og vandt til den journalistiske tilgang.Mugge skrev:Jes Dorph er om nogen, også én der er glad for at høre sig selv, så...ScouserTommy skrev:Det er umuligt at vide hvor god Jes Dorph bliver som CL-vært. Men uden tvivl kommer han til at overgå Schmeichel med flere længderThommo skrev:Altid lækkert at høre schmeichel afbryde Elkjær, med at det emne ikke er spændende.
Ironi forekommer
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Sledgehammer
Fedt mål af Zenit til 2-1. Høj hælaflevering bagud, der firsttimes videre ind foran mål, hvor Sergej Semak scorer med endnu et hælspark, flyvende og med ryggen mod mål...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp