Dagens Kampe
-
- Alex Brockins
Re: Dagens Kampe
At din argumentation er uholdbar.AllanShore skrev:Helt ærligt, hvor vil du hen med det her?
Best in the world at everything I do.
-
Jeg er på intet tidspunkt begyndt at argumentere for noget. Jeg startede kun med at sige min mening. Der er en forskel.Alex Brockins skrev:At din argumentation er uholdbar.AllanShore skrev:Helt ærligt, hvor vil du hen med det her?
Fan af Manchester United
Hvad skulle kommentaren 'Det er trods alt professionelle folk vi snakker om' så til for?
Ikke at jeg tror Webb nødvendigvis dømmer til Man Utd's fordel. Han er generelt bare en forfærdeligt overvurderet dommer.
Ikke at jeg tror Webb nødvendigvis dømmer til Man Utd's fordel. Han er generelt bare en forfærdeligt overvurderet dommer.
- JudgeArdaStudge
Den ka' du sgu godt få en af mine ellers dyrebare +1'ere for.AJ skrev:Hvad skulle kommentaren 'Det er trods alt professionelle folk vi snakker om' så til for?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg mener nu, at Howard Webb bevidst dømmer til Manus fordel. Den måde han nærmest skynder sig at fløjte for straffe til Manu på, når der er mulighed for det, vidner om at han løber rundt med fløjten i munden så snart de er i modstanderens felt. Han venter bare på sin chance, så ham med indre fryd kan pege på pletten og dernæst, overlegent, afvise alle protester. Den eneste grund til at han ikke fløjtede for straffe til Welbeck i første halveg (hvilket efter min mening ville være det eneste, der ville kunne forsvares af de tre situationer, der var), var at han i sekunderne forinden havde undladt at fløjte for et kæmpefrispark til Torres og en andet frispark til en anden Chelsea-spiller.
Det straffe han fløjtede mod os på OT sidste år i FA-cup'en var han og Ferguson de eneste på hele stadion, der så, det var så klamt.
Alt dette fritager ham selvfølgelig ikke for at være en elendig dommer, sådan helt generelt, for det er han i den grad også.
Det straffe han fløjtede mod os på OT sidste år i FA-cup'en var han og Ferguson de eneste på hele stadion, der så, det var så klamt.
Alt dette fritager ham selvfølgelig ikke for at være en elendig dommer, sådan helt generelt, for det er han i den grad også.
I like my sugar sweet
Det var jo fordi, at Alonso er vores gamle spillerFribytter skrev:Jeg husker også en 50/50, hvor Welbeck vist bliver stoppet af Cahill, der dog måske lige snitter bolden. Nu er det ikke fordi, jeg er gået vildt meget op i Webb i andre kampe end LFC's, men jeg husker da også en finale, hvor han kun gav De Jong gult for en vanvidsstempling i brystkassen på Alonso... Jeg hælder mere til, at Webb er overvurderet end paranoiaen.

I like my sugar sweet
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er jo lige før det grænser til paranoia det der ..........Martin VP skrev:Det var jo fordi, at Alonso er vores gamle spillerFribytter skrev:Jeg husker også en 50/50, hvor Welbeck vist bliver stoppet af Cahill, der dog måske lige snitter bolden. Nu er det ikke fordi, jeg er gået vildt meget op i Webb i andre kampe end LFC's, men jeg husker da også en finale, hvor han kun gav De Jong gult for en vanvidsstempling i brystkassen på Alonso... Jeg hælder mere til, at Webb er overvurderet end paranoiaen.

Vi SMADRER det PIShold !
Hvordan kan man holde med Chelsea i går? Er fjendens "fiasko" vigtigere end vores egen succes? Vi har chancen for at få en 4. plads. Gør vi det OG vinder Carling Cuppen, så har det været en fin sæson. JA jeg vil hellere have, at City vinder PL end United, men sgu da ikke hvis det går ud over os selv!!!
Omkring Webb så er jeg enig i, at han dømmer skidt. Men at kalde ham United mand i går er langt ude. Hvordan havde kampen ikke endt, hvis Cahill havde fået velfortjent rødt efter 10 mins? Det andet straffe til United er så kompensationsdom men det første mod Evra er da god nok.
Omkring Webb så er jeg enig i, at han dømmer skidt. Men at kalde ham United mand i går er langt ude. Hvordan havde kampen ikke endt, hvis Cahill havde fået velfortjent rødt efter 10 mins? Det andet straffe til United er så kompensationsdom men det første mod Evra er da god nok.
- Hardy
- Geografisk sted: Brøndby
- Alder: 60
- Kontakt:
100% enig, det var især tydeligt ved det første "straffe" det er tydeligt hvor hans sympati ligger - er fandeme er det klamt.Martin VP skrev:Jeg mener nu, at Howard Webb bevidst dømmer til Manus fordel. Den måde han nærmest skynder sig at fløjte for straffe til Manu på, når der er mulighed for det, vidner om at han løber rundt med fløjten i munden så snart de er i modstanderens felt. Han venter bare på sin chance, så ham med indre fryd kan pege på pletten og dernæst, overlegent, afvise alle protester. Den eneste grund til at han ikke fløjtede for straffe til Welbeck i første halveg (hvilket efter min mening ville være det eneste, der ville kunne forsvares af de tre situationer, der var), var at han i sekunderne forinden havde undladt at fløjte for et kæmpefrispark til Torres og en andet frispark til en anden Chelsea-spiller.
Nu kan FA ikke se en skid, kunne de det, burde han ikke sættes på manures kampe
Jeg ved det ikke, men som sagt så ville den situation aldrig have været opstået, hvis han havde fløjtet for bare et af de to store frispark, som der var til Chelsea i opbygningen fra Manu. Og det mod Torres var altså så stort et frispark så selv Howard Webb så det. Han valgte bare ikke at fløjte og kunne følgende, trods alt, ikke fløjte straffe til dem lige der. For jeg er enig i, at der der var straffe og at man med rimelighed kunne have vist Cahill ud.IanRush skrev: Hvordan havde kampen ikke endt, hvis Cahill havde fået velfortjent rødt efter 10 mins?
I like my sugar sweet
Nej vi er IKKE enige. For straffe var der sgu da ikke, når det begåes en meter udenfor feltetMartin VP skrev: For jeg er enig i, at der der var straffe og at man med rimelighed kunne have vist Cahill ud.
Hvis Webb havde givet straffe til Young og vist ud Cahill ud i begyndelsen af kampen, så vil jeg mene, at paranoiaen havde et godt grundlag, men det gjorde han ikke, og begge domme kan forsvares.
Young filmer bare og overdriver lidt eventuel hiveri i trøjen helt ekstremt.
Cahill rammer bolden først, men bagefter i en slow ligner det da godt nok, at Cahill løfter sit højreben en smule og spænder ben på Welbeck. Men det er altså i en slow bagefter situationen. Det er et dommerskøn, og hvis Webb har lagt mest vægt på, at Cahill ramte bolden, hvilket Webb var i en god vinkel til at bedømme, så har han jo nok vurderet, at efterfølgende kontakt blev retfærdiggjort af kontakten med bolden. Det er en vanskelig situation, men man kan imø. argumentere for både at fløjte og ikke at fløjte for frispark.

Young filmer bare og overdriver lidt eventuel hiveri i trøjen helt ekstremt.
Cahill rammer bolden først, men bagefter i en slow ligner det da godt nok, at Cahill løfter sit højreben en smule og spænder ben på Welbeck. Men det er altså i en slow bagefter situationen. Det er et dommerskøn, og hvis Webb har lagt mest vægt på, at Cahill ramte bolden, hvilket Webb var i en god vinkel til at bedømme, så har han jo nok vurderet, at efterfølgende kontakt blev retfærdiggjort af kontakten med bolden. Det er en vanskelig situation, men man kan imø. argumentere for både at fløjte og ikke at fløjte for frispark.
Silly me...Martin VP skrev:Det var jo fordi, at Alonso er vores gamle spiller![]()

"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Vi taler om Howard Webb som dømmer Manu - intet er umuligt for den som bærer viljen i hjertet.IanRush skrev:Nej vi er IKKE enige. For straffe var der sgu da ikke, når det begåes en meter udenfor feltetMartin VP skrev: For jeg er enig i, at der der var straffe og at man med rimelighed kunne have vist Cahill ud.
I like my sugar sweet
- Alex Brockins