Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 22. jan, 2012 21:15

Emmy skrev:
LFC-Aaby skrev:
Callesen skrev:Billede
Er det ikke en racistisk handling at holde en mørkhudet(navneligt Evra) udenfor?
Ramsey kan se frem til 16 spilledages karantæne. Og Lindegård og Rooney får tæsk under bruseren senere.
Mindst!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 22. jan, 2012 21:39

Synes det er bemærkelsesværdigt at Granero starter inde for Real idag. De kampe jeg har set med dem i år (og det er altså mange) der har han hverken været startet eller blevet skiftet ind(tror ikke engang han har været på bænken).
Mon de forsøger at presse en pris lidt op?

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 22. jan, 2012 22:05

Emmy skrev:
LFC-Aaby skrev:
Er det ikke en racistisk handling at holde en mørkhudet(navneligt Evra) udenfor?
Ramsey kan se frem til 16 spilledages karantæne. Og Lindegård og Rooney får tæsk under bruseren senere.
Jaja - "tæsk"...

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 22. jan, 2012 22:07

Aarde skrev:
Emmy skrev:
LFC-Aaby skrev:
Jaja - "tæsk"...
;)
"We're not racist, we only hate the mancs"

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 22. jan, 2012 22:10

LFC-Aaby skrev:Synes det er bemærkelsesværdigt at Granero starter inde for Real idag. De kampe jeg har set med dem i år (og det er altså mange) der har han hverken været startet eller blevet skiftet ind(tror ikke engang han har været på bænken).
Mon de forsøger at presse en pris lidt op?
Tror mere det er for at begynde lidt rotation, så truppen er så klar som mulig til foråret, hvor de skal kæmpe med om både mesterskabet og Champions League.
Derudover, så har de jo også en kamp mod Barca onsdag, så mon ikke det også har haft en lille indvirkning på valget af ham?
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 22. jan, 2012 23:15

LFC-Aaby skrev:
Emmy skrev:
LFC-Aaby skrev:
Mindst!
Apropos dit motto: Hvis nu Evra var kommet med, var det jo gået fra at være en god trekant til at blive en ond cirkel ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 22. jan, 2012 23:29

Cynwal skrev:
LFC-Aaby skrev:
Emmy skrev:
LFC-Aaby skrev:
Mindst!
Apropos dit motto: Hvis nu Evra var kommet med, var det jo gået fra at være en god trekant til at blive en ond cirkel ;)
Haha - SPOT ON! :laughin: :laughin: :laughin:

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 22. jan, 2012 23:46

mawope skrev:
Nicoen skrev:Og er det her tilfældigt eller bevidst?
Tænkte det samme under kampen. En lidt mærkelig måde at prøve og finde fodfæste med højrefoden.
Har lige set situationen for første gang. Ved første gennemsyn tænkte jeg: "Nu jagter de Balotelli, fordi det er så nemt", men så så jeg replay'en og må indrømme, at den er MEGA-grim! Kan ikke få det til andet, end at han stamper bagud med højrefoden (i arrigskab over at den anden har ramt hans lægmuskel med sit ansigt? :o ), hvorefter han teatralsk kaster sig i græsset! Spørgsmålet er, hvad dommeren indrømmer at have set og ikke have set. Dommeren kan - efter min bedste overbevisning - godt indrømme, at han har set situationen i hovedtræk, men denne detalje med bagudstemplingen har han ikke set, hvorefter hammeren kan falde!

Men hvordan er det nu? FA plejer ikke at lade deres klarsyn sløre af spillernes omdømme og historie, og hvis de nedsætter et udvalg, når de nok frem til, at der kun er max 49 % chance for, at Balottelli gjorde det bevidst, så .......

Lad os nu bare møde Balottelli på onsdag. Med ham på banen fra start, er der større chance for, at vi hurtigt spiller 11 mod 10!
Vi SMADRER det PIShold !

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 23. jan, 2012 11:11

FYI så er Evra ikke ude af kampen mod jer lørdag. Grænsen er hevet op til 10 gule kort nu her efter nytår.

Men så har jeg vel også gjort mit til at hævne humøret en kedelig mandag som i dag? ;)
Fan af Manchester United

mawope

Indlæg af mawope » mandag, 23. jan, 2012 11:38

@ Cynwal

Jeg snakkede med en god kammerat i aftes, som er City-fan. Han har lidt samme syn på Ferguson-FA-toenigheden. De føler sig hårdt behandlet med de 4 karantænedage til Kompany og er generelt sure over den inkonsistente linje, FA fører. Der var ligeledes noget med Africa Cup of Nations, som gik ham på. Noget med at Gunners og City først kan bruge deres afrikanske spillere en uge senere end f.eks. Newcastle og Chelsea. Har ikke fået sat mig ind i, om der er hold i den kritik. Men ja, lad os bare få Mario med på onsdag. Savic skal også være velkommen i startopstillingen.

@ AllanShore

Hvorfor er du sur på humøret?

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 23. jan, 2012 11:50

mawope skrev:@ Cynwal

Jeg snakkede med en god kammerat i aftes, som er City-fan. Han har lidt samme syn på Ferguson-FA-toenigheden. De føler sig hårdt behandlet med de 4 karantænedage til Kompany og er generelt sure over den inkonsistente linje, FA fører. Der var ligeledes noget med Africa Cup of Nations, som gik ham på. Noget med at Gunners og City først kan bruge deres afrikanske spillere en uge senere end f.eks. Newcastle og Chelsea. Har ikke fået sat mig ind i, om der er hold i den kritik. Men ja, lad os bare få Mario med på onsdag. Savic skal også være velkommen i startopstillingen.

@ AllanShore

Hvorfor er du sur på humøret?
Lige i dag er jeg heller ikke, eftersom det er den første mandag i 4 måneder jeg ikke har skullet stå op klokken lidt i 7 for at tage til matematikforelæsning, samtidig med at have overstået alle mine kurser og dertil ledende 6 eksamener der var lagt ud på kun 18 dage.

Men ellers er der vel bare bred enighed om at en mandag morgen aldrig er helt vild motivationsdannende?
Så er tirsdag og onsdage meget bedre!
Fan af Manchester United

IanRush

Indlæg af IanRush » mandag, 23. jan, 2012 12:54

ScouserTommy skrev:
Ultra skrev:Jeg får kvalme når jeg ser lille evra.......
Ditto.

Så er det godt vi slipper for at se på ham i pokalkampen næste uge. Han står vist meget belejligt til karantæne efter advarsel i dag... ;)

Tror ikke han var voldsomt ked af den advarsel.
Når man går ind i januar, skal man mig bekendt have 10 gule kort for at få karantæne. Jeg tvivler på, at han har fået så mange

EDIT: Nå det havde AllanShore allerede postet...

mawope

Indlæg af mawope » mandag, 23. jan, 2012 15:23

@ AllanShore

Jeg kan skam indimellem godt følge dig mht. dine beskrevne mandagsdepressioner, men jeg er alligevel aldrig i den forbindelse blevet ramt af en selvtægtsfølelse, hvor jeg så mig nødsaget til at skulle "hævne" mig på humøret ;)

En anden ting. Set fra det i øjeblikket herskende LFC-synsfelt kan det selvfølgelig godt være svært at sætte sig ind i, at en fan af en klub, som er med helt fremme i mesterskabskampen og har været det i en lang årrække, kan opføre sig så forkælet at ikke smile fra nakkehvirvel til nakkehvirvel en mandag morgen - ligegyldigt hvad end livet kaster af gøremål i hovedet på personen :)

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 23. jan, 2012 17:31

mawope skrev:@ AllanShore

Jeg kan skam indimellem godt følge dig mht. dine beskrevne mandagsdepressioner, men jeg er alligevel aldrig i den forbindelse blevet ramt af en selvtægtsfølelse, hvor jeg så mig nødsaget til at skulle "hævne" mig på humøret ;)

En anden ting. Set fra det i øjeblikket herskende LFC-synsfelt kan det selvfølgelig godt være svært at sætte sig ind i, at en fan af en klub, som er med helt fremme i mesterskabskampen og har været det i en lang årrække, kan opføre sig så forkælet at ikke smile fra nakkehvirvel til nakkehvirvel en mandag morgen - ligegyldigt hvad end livet kaster af gøremål i hovedet på personen :)
Nu tager jeg lige de 5 års uddannelse hvor fagene måske godt kan afgøre mandagsdepressionerne, og så går det tilbage til kun at være fodboldafhængigt bagefter!
Selvom det måske er for lang tid at give den når Ferguson nok ikke mere er der til den tid. Så må jeg bare prøve at se hvordan det er at blive født med en lerske i munden i stedet. Det er vel også en del af charmen ved fodbold.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » mandag, 23. jan, 2012 18:24

AllanShore skrev:
mawope skrev:@ AllanShore

Nu tager jeg lige de 5 års uddannelse hvor fagene måske godt kan afgøre mandagsdepressionerne, og så går det tilbage til kun at være fodboldafhængigt bagefter!
Selvom det måske er for lang tid at give den når Ferguson nok ikke mere er der til den tid. Så må jeg bare prøve at se hvordan det er at blive født med en lerske i munden i stedet. Det er vel også en del af charmen ved fodbold.
Glæd jer nu bare knajte ;) til I kommer ud og smager det rigtige arbejdsmarked! Så vil I finde ud af, at ALLE dage er mandage :twisted:
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar