I Januar? Ellers tak!Hyppia skrev:Aarde skrev:Nu har jeg jo sådan set en valid grund til at kalde dig og Hyppia modbydelige og åndssvage, modsat jer, der udelukkende rakker ned på folk, fordi de har et andet fodboldmæssigt tilhørsforhold end jer. Dette tilfælde var måske ikke det grelleste, der er er kommet fra især din hånd, men lad nu være med at påstå, at det bare er "godmodigt drilleri" - for selvom tilfældet i dag måske godt kan ligne det, så er det meget få af dine andre udfald mod Brag og AllanShore (der ellers er mindst ligeså saglige og velmenende debattører, som dig selv) der har haft karakter af det.Emmy skrev:Jeg skriver intet herinde som jeg ikke siger i den virkelige verden når det handler om scum. Bliver du stødt af at jeg kalder scoles for Røde Arne eller er dit store problem at jeg driller Allanshore?Aarde skrev:@Emmy og Hyppia
Er I ligeså modbydelige og åndssvage over for andre mennesker i den virkelige verden? Eller er det kun når I kan gemme jer bag en computerskærm?
Egentlig har jeg lyst til at teste Mugges karantæneregler af. Du skal sgu ikke kalde mig for modbydelig og åndsvag! Jeg har fået karantæne for mindre grimme ord end det. Og hvad bilder du dig egentlig ind?
Der er generelt rigtigt mange herinde, der er helt urimelige overfor vores ManU-sympatiserende brugere, og ofte er det, der bliver skrevet, altså netop modbydeligt og åndssvagt. Den gruppe af brugere har du i lang tid været en del af - hvilket er mere end hvad man burde forvente af en voksen mand.
hop da i havet
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
-
Lindegaard havde en rigtig flot redning i første halvleg, da han nappede Agueros skud fra distancen. Det er også Lindegaards helt klare styrke - han er stærk inde på stregen. Skal han ud i feltet virker han efter min mening noget mere usikker. Vi så det lige for fem minutter siden, hvor han kom noget på mellemhånd.Arda skrev:Det samme er jo tilfældet, hver gang Bendtner er i spil. I det mindste rister Setantas kommentatorer Lindegaard.RobertS skrev:Comeback?
Hvor er det dog irriterende at høre hvor forelskede de kommentatorer er i Lindagaard. Jeg tror han kunne vende sig rundt og sparke bolden i eget net og det ville stadig ikke være et drop ifølge de danske kommentatorer. Ad og yuck!
RobertS
Men cadeau til Lindegaard for at have erobret pladsen i sådan en vigtig kamp.
Hvilken valid grund mener du at have? Bare fordi du er uenig eller er det fordi din mening er sandheden?Aarde skrev:Nu har jeg jo sådan set en valid grund til at kalde dig og Hyppia modbydelige og åndssvage, modsat jer, der udelukkende rakker ned på folk, fordi de har et andet fodboldmæssigt tilhørsforhold end jer. Dette tilfælde var måske ikke det grelleste, der er er kommet fra især din hånd, men lad nu være med at påstå, at det bare er "godmodigt drilleri" - for selvom tilfældet i dag måske godt kan ligne det, så er det meget få af dine andre udfald mod Brag og AllanShore (der ellers er mindst ligeså saglige og velmenende debattører, som dig selv) der har haft karakter af det.Emmy skrev:Jeg skriver intet herinde som jeg ikke siger i den virkelige verden når det handler om scum. Bliver du stødt af at jeg kalder scoles for Røde Arne eller er dit store problem at jeg driller Allanshore?Aarde skrev:@Emmy og Hyppia
Er I ligeså modbydelige og åndssvage over for andre mennesker i den virkelige verden? Eller er det kun når I kan gemme jer bag en computerskærm?
Egentlig har jeg lyst til at teste Mugges karantæneregler af. Du skal sgu ikke kalde mig for modbydelig og åndsvag! Jeg har fået karantæne for mindre grimme ord end det. Og hvad bilder du dig egentlig ind?
Der er generelt rigtigt mange herinde, der er helt urimelige overfor vores ManU-sympatiserende brugere, og ofte er det, der bliver skrevet, altså netop modbydeligt og åndssvagt. Den gruppe af brugere har du i lang tid været en del af - hvilket er mere end hvad man burde forvente af en voksen mand.
Er du lige så høj hellig frelst ude i den virkelige verden eller er det kun her bag skærmen du er det?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Og det samme er vel tilfældet, når vi sådan generelt giver Agger bedre bedømmelser end andre LFC-fora. No biggie imo.Arda skrev: Det samme er jo tilfældet, hver gang Bendtner er i spil. I det mindste rister Setantas kommentatorer Lindegaard.
- JudgeArdaStudge
Vil komme med den påstand, at det ikke er særlig svært at erobre pladsen når ens modstander hedder De Gea. Lindegaard får hvertfald ingen unødvendig ros herfra. Mon ikke også, kampen havde haft et andet udfald, hvis dommeren ikke havde favoriseret Man U efter 11 minutter. Så længe Sørensen er på mål for Danmark, så er jeg glad. Min sympati for Lindegaard kan findes på et meget lille sted.Robbie_God_Fowler skrev:Lindegaard havde en rigtig flot redning i første halvleg, da han nappede Agueros skud fra distancen. Det er også Lindegaards helt klare styrke - han er stærk inde på stregen. Skal han ud i feltet virker han efter min mening noget mere usikker. Vi så det lige for fem minutter siden, hvor han kom noget på mellemhånd.Arda skrev:Det samme er jo tilfældet, hver gang Bendtner er i spil. I det mindste rister Setantas kommentatorer Lindegaard.RobertS skrev:Comeback?
Hvor er det dog irriterende at høre hvor forelskede de kommentatorer er i Lindagaard. Jeg tror han kunne vende sig rundt og sparke bolden i eget net og det ville stadig ikke være et drop ifølge de danske kommentatorer. Ad og yuck!
RobertS
Men cadeau til Lindegaard for at have erobret pladsen i sådan en vigtig kamp.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Læste du kun den første sætning af mit indlæg? For nu brugte jeg jo sådan set resten af det på at fremlægge den imo valide pointe, du refererer til.Emmy skrev:Hvilken valid grund mener du at have? Bare fordi du er uenig eller er det fordi din mening er sandheden?Aarde skrev:Nu har jeg jo sådan set en valid grund til at kalde dig og Hyppia modbydelige og åndssvage, modsat jer, der udelukkende rakker ned på folk, fordi de har et andet fodboldmæssigt tilhørsforhold end jer. Dette tilfælde var måske ikke det grelleste, der er er kommet fra især din hånd, men lad nu være med at påstå, at det bare er "godmodigt drilleri" - for selvom tilfældet i dag måske godt kan ligne det, så er det meget få af dine andre udfald mod Brag og AllanShore (der ellers er mindst ligeså saglige og velmenende debattører, som dig selv) der har haft karakter af det.Emmy skrev:Jeg skriver intet herinde som jeg ikke siger i den virkelige verden når det handler om scum. Bliver du stødt af at jeg kalder scoles for Røde Arne eller er dit store problem at jeg driller Allanshore?Aarde skrev:@Emmy og Hyppia
Er du lige så høj hellig frelst ude i den virkelige verden eller er det kun her bag skærmen du er det?
Og ja, i den virkelige verden står jeg også op for folk, der uden grund bliver rakket ned på - og det synes jeg sådan set ikke er højhelligt og frelst.
- JudgeArdaStudge
Hvad andre fora'er måtte mene, det rager mig. Men den måde medierne fremstiller Bendtner, Agger, Lindegaard m.m. er til tider direkte pinligt. Bl.a. har overskriften set sådan ud for Bendtner "Bendter bomber i sejr". Dernæst læser man, at Bendtner har lavet...1 mål. Ligesom Aggers bedrifter ofte fremhæves i Liverpool referater.mawope skrev:Og det samme er vel tilfældet, når vi sådan generelt giver Agger bedre bedømmelser end andre LFC-fora. No biggie imo.Arda skrev: Det samme er jo tilfældet, hver gang Bendtner er i spil. I det mindste rister Setantas kommentatorer Lindegaard.
Hvad angår Agger, så har jeg måtte høre herinde, for at have givet ham for lav en karakter ifølge nogle brugere. Så jeg hører ikke til dem, der højner Agger fordi han er dansker.
Jeg kan bare ikke forstå, at medierne altid skal gribe ud efter halmstrå hele tiden, måske skyldes det, at vi som sådan er et ret usuccesfuld land. Jeg ved det ikke, men man trækker ofte på smilebåndet over disse referater og kommentarer fra kommentatorene.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg ser intet validt i din fremlægning overhovedet. Men det er fint at du selv kan. Jeg er aldeles ligeglad.Aarde skrev:Læste du kun den første sætning af mit indlæg? For nu brugte jeg jo sådan set resten af det på at fremlægge den imo valide pointe, du refererer til.Emmy skrev:Hvilken valid grund mener du at have? Bare fordi du er uenig eller er det fordi din mening er sandheden?Aarde skrev:Nu har jeg jo sådan set en valid grund til at kalde dig og Hyppia modbydelige og åndssvage, modsat jer, der udelukkende rakker ned på folk, fordi de har et andet fodboldmæssigt tilhørsforhold end jer. Dette tilfælde var måske ikke det grelleste, der er er kommet fra især din hånd, men lad nu være med at påstå, at det bare er "godmodigt drilleri" - for selvom tilfældet i dag måske godt kan ligne det, så er det meget få af dine andre udfald mod Brag og AllanShore (der ellers er mindst ligeså saglige og velmenende debattører, som dig selv) der har haft karakter af det.Emmy skrev:Jeg skriver intet herinde som jeg ikke siger i den virkelige verden når det handler om scum. Bliver du stødt af at jeg kalder scoles for Røde Arne eller er dit store problem at jeg driller Allanshore?Aarde skrev:@Emmy og Hyppia
Og ja, i den virkelige verden står jeg også op for folk, der uden grund bliver rakket ned på - og det synes jeg sådan set ikke er højhelligt og frelst.
@ Aarde:
Og bortset fra det. Sikke et comeback af City. En skam og vel næsten rent uheld, de ikke fik hevet en meget fortjent udligning hjem.
Og rødt kort? I den situation? Efter ti minutters spil? Give me a fucking break.

Og bortset fra det. Sikke et comeback af City. En skam og vel næsten rent uheld, de ikke fik hevet en meget fortjent udligning hjem.
Og rødt kort? I den situation? Efter ti minutters spil? Give me a fucking break.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Du sidder vel ikke og forsøger at påkalde dig en speciel evne til at være 100% objektiv?Arda skrev:Hvad andre fora'er måtte mene, det rager mig. Men den måde medierne fremstiller Bendtner, Agger, Lindegaard m.m. er til tider direkte pinligt. Bl.a. har overskriften set sådan ud for Bendtner "Bendter bomber i sejr". Dernæst læser man, at Bendtner har lavet...1 mål. Ligesom Aggers bedrifter ofte fremhæves i Liverpool referater.
Hvad angår Agger, så har jeg måtte høre herinde, for at have givet ham for lav en karakter ifølge nogle brugere. Så jeg hører ikke til dem, der højner Agger fordi han er dansker.
Jeg kan bare ikke forstå, at medierne altid skal gribe ud efter halmstrå hele tiden, måske skyldes det, at vi som sådan er et ret usuccesfuld land. Jeg ved det ikke, men man trækker ofte på smilebåndet over disse referater og kommentarer fra kommentatorene.

- JudgeArdaStudge
Jeg synes virkelig det er trist, at I skal skændes på kryds og tværs. Jeg tager ikke den ene eller den andes parti, omend jeg ikke forstår, hvad allanshore finder spændende ved at skrive herinde (fred være med det). Men I kunne måske klare jeres små problemer privat. Der er lidt om snakken når folk til tider siger, at stemningen herinde ikke altid er lige god.
Du har ret, det er trist. Jeg vil ikke bruge mere energi på at skændes med mine fælles Liverpool fans. Og slet ikke når det omhandler scum.Arda skrev:Jeg synes virkelig det er trist, at I skal skændes på kryds og tværs. Jeg tager ikke den ene eller den andes parti, omend jeg ikke forstår, hvad allanshore finder spændende ved at skrive herinde (fred være med det). Men I kunne måske klare jeres små problemer privat. Der er lidt om snakken når folk til tider siger, at stemningen herinde ikke altid er lige god.
Det skal handle om glæden og passionen Liverpool FC.
Jamen så kommer vi jo ikke rigtigt videre. Desværre. Jeg vil dog stadig opfordre dig (og mange andre) til at behandle alle forum-brugere pænt, uanset tilhørsforhold - i hvert fald så længe de selv er saglige og velmenende. Det mener jeg som sagt ingenlunde, at du gør, og det er ikke i orden, hverken i forhold til forums retningslinier eller almindelig høflighed.Emmy skrev:Jeg ser intet validt i din fremlægning overhovedet. Men det er fint at du selv kan. Jeg er aldeles ligeglad.Aarde skrev:Læste du kun den første sætning af mit indlæg? For nu brugte jeg jo sådan set resten af det på at fremlægge den imo valide pointe, du refererer til.Emmy skrev:Hvilken valid grund mener du at have? Bare fordi du er uenig eller er det fordi din mening er sandheden?Aarde skrev:Nu har jeg jo sådan set en valid grund til at kalde dig og Hyppia modbydelige og åndssvage, modsat jer, der udelukkende rakker ned på folk, fordi de har et andet fodboldmæssigt tilhørsforhold end jer. Dette tilfælde var måske ikke det grelleste, der er er kommet fra især din hånd, men lad nu være med at påstå, at det bare er "godmodigt drilleri" - for selvom tilfældet i dag måske godt kan ligne det, så er det meget få af dine andre udfald mod Brag og AllanShore (der ellers er mindst ligeså saglige og velmenende debattører, som dig selv) der har haft karakter af det.Emmy skrev:Jeg skriver intet herinde som jeg ikke siger i den virkelige verden når det handler om scum. Bliver du stødt af at jeg kalder scoles for Røde Arne eller er dit store problem at jeg driller Allanshore?Aarde skrev:@Emmy og Hyppia
Det er vi til gengæld helt enige om. Hvorfor jeg i endnu mindre grad forstår, at du bruger kræfter på at hakke på vores to ManU'ere.Emmy skrev:Det skal handle om glæden og passionen Liverpool FC.
@Rasmus
Right back at ya.
- JudgeArdaStudge
Nej, fremgår det sådan? Det handler ikke om sympati, det handler om sladderjournalistik og sladderjournalistisk kræver endten skandaler eller succeshistorier (førstnævnte er selvfølgelig fra journalistisk øjemed at foretrække. Jeg fastholder dog, at der bør ses objektivt på fx. Lindegaards præstation og den var ikke god. På samme måde, som de medgav, at Agger havde et stort ansvar i vores nederlag til Blackburn. Det klæder dem mere end, at lyve for forbrugerne og det sælger i sidste ende velsagtens ligeså meget.mawope skrev:Du sidder vel ikke og forsøger at påkalde dig en speciel evne til at være 100% objektiv?Arda skrev:Hvad andre fora'er måtte mene, det rager mig. Men den måde medierne fremstiller Bendtner, Agger, Lindegaard m.m. er til tider direkte pinligt. Bl.a. har overskriften set sådan ud for Bendtner "Bendter bomber i sejr". Dernæst læser man, at Bendtner har lavet...1 mål. Ligesom Aggers bedrifter ofte fremhæves i Liverpool referater.
Jeg kan bare ikke forstå, at medierne altid skal gribe ud efter halmstrå hele tiden, måske skyldes det, at vi som sådan er et ret usuccesfuld land. Jeg ved det ikke, men man trækker ofte på smilebåndet over disse referater og kommentarer fra kommentatorene.Jeg er ret sikker på, at du kan se denne form for "sympati" i alverdens lande. Jeg tror ikke, medierne er ude i en dagsorden om at hæve den nationale selvtillid i samme grad, som de er ude på at sælge aviser, klik etc.
Man skal bare passe på med at give det forkerte billede af en kamps forløb, for så går det journalistiske aspekt da helt af fløjten. Man formidler hvertfald intet til forbrugerne ved at hælde tykt på af rosende gloser, fordi der var dansk indblanden.
Hvis nu dommeren rent faktisk mente, at tacklingen var til rødt kort (som han åbenbart gjorde), så skal det da ikke spille ind på hans beslutning om der er spillet ti eller 80 minutter.Rasmus skrev:Og rødt kort? I den situation? Efter ti minutters spil? Give me a fucking break.