Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg banede ham godt nok meget langt væk i fredags, men det var måske alligevel godt nok ham Yohan Cabaye fik lov at blive på banen, så han kunne spille i dag.
Fryd.
Fryd.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
- JudgeArdaStudge
Vi bør hente Tiote og Ba. En skam for Newcastle, at de skal til ACN.
@ Cynwal: St. James' Park hedder Sports Direct Arena nu, men det er stadig et ligeså fedt stadion.
@ Cynwal: St. James' Park hedder Sports Direct Arena nu, men det er stadig et ligeså fedt stadion.
Senest rettet af JudgeArdaStudge torsdag, 05. jan, 2012 00:02, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
"Det er også utroligt med vores dommerheld. Cabaye skulle have været smidt ud da Newcastle mødte Liverpool, og dermed burde han ikke have været med idag, hvis reglerne ellers var blevet fulgt.
Jeg tror sgu F.A. er imod os."
Sakset fra OT forum. Ikke at jeg er uenig i, at Cabaye skulle have haft rødt, men at FA generelt skulle være mod United - say whaaaat?!
Jeg tror sgu F.A. er imod os."
Sakset fra OT forum. Ikke at jeg er uenig i, at Cabaye skulle have haft rødt, men at FA generelt skulle være mod United - say whaaaat?!
- JudgeArdaStudge
@ SørenK: At du gider. Hele verden er jo imod dem. 

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg sidder i en sen aftentime og keder mig og tænkte derfor, at jeg lige skulle have lidt at more mig på, inden sengen kalder. Nu når det ikke ligefrem kører på skinner for os, kan man jo altid glæde sig over, at det samme er tilfældet for en af de værste rivaler. Noget andet jeg bemærkede er, at standarden på vores forum er milevidt foran (selvom jeg måske ikke ligefrem bridrager til at højne den lige nu
). Hold da op hvor bliver der postet mange primitive indlæg derinde!

- JudgeArdaStudge
@ SørenK: Så skulle du prøve bold.dk's debatter. De tager niveauet til helt nye lavder. Er du gal niveauet har været ringe, de gange, hvor jeg har lagt vejen forbi og nej, jeg har ikke biddraget og kan derfor ikke tage andel i det ringe niveau. 

Det er meget muligt, men forstår ikke at folk retter sig efter det og siger Sports Direct Arena? En ting er at deres ejer har lavet det pinlige stunt men man behøves vel ikke at gå med på galejen? St. James Park er navnet!Arda supports Suarez skrev:Vi bør hente Tiote og Ba. En skam for Newcastle, at de skal til ACN.

Det er meget imponerende med Cabaye, Tioté og Ba, måske man skulle snakke lidt med Newcastles chefscout?
Mht. Ba og hans knæ som gjorde at han dumpede testen i Stoke og Newcastle fik ham så har han sagt at han godt ved det ikke er optimalt men at han selv kan fornemme hvor hårdt han kan tillade sig at presse sig til træning óg i kampe.
I dag inden den fantastiske kamp sagde han eftersigende dette -
Speaking to Sky Sports before opening the scoring in tonight’s match against Manchester United, Ba said: “I love syrup.
“You know what is syrup? Strawberry syrup: it’s just like that.”
Asked how often he succumbs to the syrup, Ba said: “Every day. I need… Always when I drink water, I put syrup in it.”
The Senegal international has been feeding his sticky habit for 10 years.
He added: “It’s something I can’t live without. It’s like an addiction, I swear. Every time my family come over the first thing I ask them is bring me syrup.”
- JudgeArdaStudge
Du kan jo netop se, at folk ikke retter sig efter det.
Men at Newcastle har valgt at skifte stadionnavn har gavnet dem økonomisk, ligesom med Etihad Stadium i Man City.

Men at Newcastle har valgt at skifte stadionnavn har gavnet dem økonomisk, ligesom med Etihad Stadium i Man City.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Sindssygt godt købmandskab af Newcastle det seneste år. Kommer af med en tosse som Barton og får en fransk landsholdsspiller som Cabaye ind i stedet. Og sælger Carroll for £35m og henter Demba Ba ind gratis. Manden har indtil videre scoret et mål pr. godt og vel hvert 100. minut han har spillet siden han kom til PL for et år siden.
Er jeg den eneste der føler mig ufattelig dum på vores klubs vegne over denne udvikling?
Heldigvis har vi da Enrique.
Er jeg den eneste der føler mig ufattelig dum på vores klubs vegne over denne udvikling?
- Sledgehammer
Jeg føler mig ikke ufatteligt dum.AJ skrev:Sindssygt godt købmandskab af Newcastle det seneste år. Kommer af med en tosse som Barton og får en fransk landsholdsspiller som Cabaye ind i stedet. Og sælger Carroll for £35m og henter Demba Ba ind gratis. Manden har indtil videre scoret et mål pr. godt og vel hvert 100. minut han har spillet siden han kom til PL for et år siden.
Newcastle har været dygtige OG heldige med Ba og Cabaye. Vi har ikke været ubetinget heldige - indtil nu - med vores nyindkøb, men held/uheld er man ikke selv herre over. Som sagt føler jeg mig ikke ufatteligt dum, men selvf ærgrer jeg mig da over, at vores nye folk ikke har slået til i samme grad som fx Newcastles.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
Beklager hvis det er et dumt spm, men hvad betyder ACN?Arda supports Suarez skrev:Vi bør hente Tiote og Ba. En skam for Newcastle, at de skal til ACN.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
African Cup of Nations.
Men det har jo ikke noget med held at gøre. Cabaye og Ba er jo bare bedre spillere end Adam og Carroll. Men selv hvis vi sagde de var lige gode, så er det altså Newcastle, der har fået de £35m ud af Carroll-handlen. Jeg kan ikke se hvorfor man bare affærdiger dette problem med henvisning til at det skyldes uheld.
Men det har jo ikke noget med held at gøre. Cabaye og Ba er jo bare bedre spillere end Adam og Carroll. Men selv hvis vi sagde de var lige gode, så er det altså Newcastle, der har fået de £35m ud af Carroll-handlen. Jeg kan ikke se hvorfor man bare affærdiger dette problem med henvisning til at det skyldes uheld.
Hvor mange af de penge fra fx Carroll-salget og stadionnavnet er så endt hos klubben? Eller er det Ashley der scorer de store gevinster?
Bortset fra det; syn's sgu den fra scum's forum er lidt sjov... desværre er de bare så naive at de tror på det selv! Sammen med resten af den brede befolkning...
Bortset fra det; syn's sgu den fra scum's forum er lidt sjov... desværre er de bare så naive at de tror på det selv! Sammen med resten af den brede befolkning...
Up The RedMen... we go again!
Det ved jeg ikke. Men i forbindelse med det jeg snakker om, fokuserer jeg også mere på at det ville være dejlige £35m slet ikke at have givet dem.