Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » lørdag, 31. dec, 2011 17:31

Ja, Parker og Adebayor har godt nok været nogle vigtige signings. Og så har Ledley King holdt sig overraskende meget skadesfri. Den tredje grund til deres indtil videre gode sæson vil jeg tilskrive, at Modric slet ikke virker påvirket af al virakken omkring hvorvidt han bliver i klubben.

Men hvis Adebayor bliver skadet kan de få et problem. Defoe rammer godt nok ind i mellem nogle målstimer, men han og Pavlyuchenko er ikke noget nær fuldgode erstatninger. Så hellere, for deres vedkommende, putte van der Vaart op på toppen.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 31. dec, 2011 17:42

Så er Villa foran på Broen.

5. pladsen er "greifbar nah" som man siger syd for grænsen... :P

3-1 nu - på et frygteligt koks af, af alle, Frank Lampard og John Terry
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 31. dec, 2011 17:53

fantastisk runde!
Billede

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 31. dec, 2011 17:55

Ligner en runde så tæt på det perfekte, som man vel realistisk kan ønske sig. Sejr til os, nederlag til Scum og Chel$ea, uafgjort til Spurs. Så er det til at leve med at Gunners vinder, og at City (måske) gør det i morgen.

Lad dette være et varsel for hvordan 2012 kommer til at forløbe. Godt nytår! :gunfire: :alcohol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » lørdag, 31. dec, 2011 18:27

ScouseForever skrev:Ligner en runde så tæt på det perfekte, som man vel realistisk kan ønske sig. Sejr til os, nederlag til Scum og Chel$ea, uafgjort til Spurs. Så er det til at leve med at Gunners vinder, og at City (måske) gør det i morgen.

Lad dette være et varsel for hvordan 2012 kommer til at forløbe. Godt nytår! :gunfire: :alcohol:
Hørt!

Gud bevare Liverpool!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: CPH
Alder: 62

Indlæg af Webmartin » lørdag, 31. dec, 2011 20:58

LarsU skrev:
Gud bevare Liverpool!
Det gør han allerede. Det er os andre, som er forgængelige.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » søndag, 01. jan, 2012 15:14

ScouseForever skrev:
nrg skrev:Tillad mig: Ha ha ha ha ha ha ha ha ha happy birtday Sur Alex, din gamle gnavpot. Hvilken dommer har så skylden denne gang? Forhåbentlig ikke en af dem, I har på lønningslisten.
"- Deres straffespark ser man hver eneste dage. Spillere slås om bolden i feltet, og normalt får man aldrig straffespark. Det opsummerede Mike Deans indsats i dag, lød det."

SAF efter kampen jvf bold.dk
Jeg kom desværre lige til at se det, da jeg skulle se deres nederlag. Meget, meget tydeligt straffespark og så står den gamle, senile idiot og sviner dommeren til. Han kan sgu stadig få mig op i det røde felt. Nå, jeg er sikker på, FA giver ham en retfærdig straf, alt andet ville være mærkeligt :aliboronz2:
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 01. jan, 2012 16:08

Martin VP skrev:
ScouseForever skrev:
nrg skrev:Tillad mig: Ha ha ha ha ha ha ha ha ha happy birtday Sur Alex, din gamle gnavpot. Hvilken dommer har så skylden denne gang? Forhåbentlig ikke en af dem, I har på lønningslisten.
"- Deres straffespark ser man hver eneste dage. Spillere slås om bolden i feltet, og normalt får man aldrig straffespark. Det opsummerede Mike Deans indsats i dag, lød det."

SAF efter kampen jvf bold.dk
Jeg kom desværre lige til at se det, da jeg skulle se deres nederlag. Meget, meget tydeligt straffespark og så står den gamle, senile idiot og sviner dommeren til. Han kan sgu stadig få mig op i det røde felt. Nå, jeg er sikker på, FA giver ham en retfærdig straf, alt andet ville være mærkeligt :aliboronz2:
Altså, du mener selvf, at du er sikker på at Fergie Association giver Mike Dean en retfærdig straf, ikke? ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 01. jan, 2012 16:10

I øvrigt en kanon start på 2012 Niklas Bendtner lige fik lavet der. En megafriløber efter 2½ minut som han dribler lige ind i favnen på Joe Hart... :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 01. jan, 2012 16:11

Nøj hvor er Bendtner dog ringe. Han burde have bragt Sunderland foran efter et par min men formår at gøre en friløber aldeles ufarlig.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 01. jan, 2012 17:23

City virker nu til at være gået et par gear ned ift tidligere på sæsonen.

Hvis de er deres reelle niveau de viser i dag bør vi absolut ikke være chanceløse på onsdag

edit: tirsdag
Senest rettet af Sledgehammer søndag, 01. jan, 2012 17:58, rettet i alt 3 gange.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 01. jan, 2012 17:30

ScouseForever skrev:City virker nu til at være gået et par gear ned ift tidligere på sæsonen.

Hvis de er deres reelle niveau de viser i dag bør vi absolut ikke være chanceløse på onsdag.
Det ser bestemt ikke skræmmende ud. Vi har absolut en god mulighed for point på tirsdag. Og scum city kommer helt sikkert til at få en del færre point i anden halvdel af sæsonen. Jeg tror ikke de holder en hel sæson.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » søndag, 01. jan, 2012 17:34

Desværre men hvor Bendtner er faldet dybt i kampen, han spiller ekstrem ringe. City kan ikke scorer mod West Brom (sidst) og nu Sunderland. Uha - det er overraskende. :clap:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » søndag, 01. jan, 2012 17:52

Og så går de helt amok i Sunderland! Tydelig offiside. Men sådan er fodbold
Billede

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 01. jan, 2012 17:54

Emmy skrev:
ScouseForever skrev:City virker nu til at være gået et par gear ned ift tidligere på sæsonen.

Hvis de er deres reelle niveau de viser i dag bør vi absolut ikke være chanceløse på onsdag.
Det ser bestemt ikke skræmmende ud. Vi har absolut en god mulighed for point på tirsdag. Og scum city kommer helt sikkert til at få en del færre point i anden halvdel af sæsonen. Jeg tror ikke de holder en hel sæson.

You said it. Nu tabte de sq på et offsidemål 4 sekunder (!) før tid.

Frygter lidt at det kan sætte dem ekstra op på tirsdag :(
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar