Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Sådan Mario! 

1-0 City.

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Ser Clattenburg virkelig ikke en eneste af de to hilsner fra Yaya på 2 min?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Raul!
Tak! Pointdeling ville passe mig særdeles fremragende.Hr. Drejer skrev:Raul!
PS: Jeg savner ham sgu lidt. Han er så fucking badass. Pure rockstar

-
Yaya Toure virker generelt irritabel idag. Latterligt at han skal tjatte sådan til Mata.
Chelsea er kommet bedre med det sidste kvarter, og det er som sådan fortjent nok de udligner. Fint mål af "cool as fuck" Meireles
Chelsea er kommet bedre med det sidste kvarter, og det er som sådan fortjent nok de udligner. Fint mål af "cool as fuck" Meireles
Tror du da stadig på at Liverpool kan vinde ligaen i år?Aarde skrev:Tak! Pointdeling ville passe mig særdeles fremragende.Hr. Drejer skrev:Raul!
-
- Geografisk sted: danemark
Håber på city sejr, chelsea skal jo miste ift fjerdepladsen ?
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Nej. Jeg kan bare ikke få mig selv til at holde med ManC - jeg ser til hver en tid hellere ManU vinde ligaen. Af den grund håber jeg på et ManC-pointtab. Hvorfor jeg samtidig gerne ser Chelsea tabe point giver sig selv.Nicoen skrev:Tror du da stadig på at Liverpool kan vinde ligaen i år?Aarde skrev:Tak! Pointdeling ville passe mig særdeles fremragende.Hr. Drejer skrev:Raul!
Derfor er uafgjort det optimale resultat i min bog.
Er det ikke vigtigere at Liverpool får den 4. plads end at Manchester City ikke vinder? 1 point kan sagtens komme til at være afgørende efter den sidste spillerunde mht. top 4 placeringerne.
Al logik taler for at håbe på en sejr til ManC - det benægter jeg ikke. Men jeg håber stadig på en uafgjort.Nicoen skrev:Er det ikke vigtigere at Liverpool får den 4. plads end at Manchester City ikke vinder? 1 point kan sagtens komme til at være afgørende efter den sidste spillerunde mht. top 4 placeringerne.
Følelser er noget sært, utilregneligt noget.
Clichy ud. Det lå vel lidt i luften. Havde netop siddet og tænkt at City så ud til at få sendt en mand tidligt i bad i dag. Yaya der bare laver hovedløse ting som at slå og professionelle frispark. Kompany der også læner sig kraftigt op af kort nr. 2 og så Clichy der slet ikke har fat i Sturridge.
Den er helt genial, den gif, eller hvad det hedder, du har som underskrift, Guffi. Den må du aldrig skifte ud.Guffi182 skrev:Dommerstandarden i Premier League er direkte elendig..
Det bliver i øvrigt svært for City nu her med 10 mand. Håber de scorer på en uforjent kontra om lidt.
Sturridge er god.
I like my sugar sweet
Så kom italieneren da op i Mancini; Kolo Toure for Aguero og De Jong for Silva. Den kamp skal ikke vindes..
I øvrigt helt utroligt så grim David Platt er blevet
I øvrigt helt utroligt så grim David Platt er blevet

I like my sugar sweet
Dommeren smider godt nok om sig med gule kort i aften.