Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ingen der følger med i Gunners kampen?
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Nej, men jeg har lige læst lidt i live-opdateringen på BBC, og de kører jokes derinde.zalcos skrev:Ingen der følger med i Gunners kampen?
"mr. ferguson Ferguson goes to the Emirates because he wants to see how Arsenal's young guns play so well. Arsene Wenger tells him that he asks the players hard questions to keep them sharp. Wenger calls over Theo Walcott and says "Theo, he is not your brother, but he is your father's son. Who is he?" Theo says, "that's easy boss, it's me!" So Fergie goes back to Old Trafford and asks Rio Ferdinand the same question. Rio says, "Uhhhh boss, can I answer that tomorrow?" mr. ferguson agrees and Rio phones up David Beckham in the US and asks him the question. He replies, "that's easy, it's me!" So Rio goes back to OT and Fergie says "have you figured it out now?" Rio replies "yeah, that's easy, it's David Beckham!" and Ferguson says "no you idiot, it's Theo Walcott!"

Jo da! Kedelig første halvleg, hvor Arsenal også lige viser at de heller ikke altid spiller champagne-fodbold!zalcos skrev:Ingen der følger med i Gunners kampen?
Bravo!Sinama P skrev: "mr. ferguson Ferguson goes to the Emirates because he wants to see how Arsenal's young guns play so well. Arsene Wenger tells him that he asks the players hard questions to keep them sharp. Wenger calls over Theo Walcott and says "Theo, he is not your brother, but he is your father's son. Who is he?" Theo says, "that's easy boss, it's me!" So Fergie goes back to Old Trafford and asks Rio Ferdinand the same question. Rio says, "Uhhhh boss, can I answer that tomorrow?" mr. ferguson agrees and Rio phones up David Beckham in the US and asks him the question. He replies, "that's easy, it's me!" So Rio goes back to OT and Fergie says "have you figured it out now?" Rio replies "yeah, that's easy, it's David Beckham!" and Ferguson says "no you idiot, it's Theo Walcott!"

Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Arsenal er klart bedst i anden halvleg og P'mouth har ikke meget. Champagnefodbold er det dog langt fra!
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Kæmpe chance til P'mouth! Benjani alene med Amnunia, men han mister lidt balancen da han runder ham og kan ikke nå bolden efter... Av den var stor, nu scorer Arsenal nok om lidt!
Tilføjelse:
Bendtner kommer ind! Der er spillet 80 min
Mere:
Gallas brænder en kæmpe chance 88 min spillet
Mere:
Godt arbejde af Bendtner giver Rosicky en meget stor chance som sparkes forbi. To min inden i overtiden
Slut 0-0. Arsenal får lige vist at de også kan spille uden at det er champagne ramt!
God dag for Liverpool!
Uden det skal være for at starte en gammel diskussion så viser dagens resultat vel, at 0-0 ikke var et så ringe resultat dengang vi spillede på Fratton Park. Scum har tabt og Arsenal spillet 0-0, det er altså et svært sted at spille efterhånden.
Tilføjelse:
Mere:
Mere:
Godt arbejde af Bendtner giver Rosicky en meget stor chance som sparkes forbi. To min inden i overtiden
Slut 0-0. Arsenal får lige vist at de også kan spille uden at det er champagne ramt!
God dag for Liverpool!
Uden det skal være for at starte en gammel diskussion så viser dagens resultat vel, at 0-0 ikke var et så ringe resultat dengang vi spillede på Fratton Park. Scum har tabt og Arsenal spillet 0-0, det er altså et svært sted at spille efterhånden.
Fint så fik vi hentet 2 point på hhv. Chelsea og Arsenal, så snupper vi nogle fra ManUtd i weekenden.Janse skrev:Kæmpe chance til P'mouth! Benjani alene med Amnunia, men han mister lidt balancen da han runder ham og kan ikke nå bolden efter... Av den var stor, nu scorer Arsenal nok om lidt!
Tilføjelse:
Mere:
Mere:
God dag for Liverpool!
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Fint med pointtab til Arsenal.
OT: Kom lige til at bevæge mig ind på Scums danske debatforum. Det skulle jeg så ikke have gjort. Det er jo rystende læsning.
Sjovt at de "hader" Gerrard så meget. Det må være træls at have så meget misundelse i sig. Derudover er det bare et ufatteligt lavt niveau de fleste skriver på.
OT: Kom lige til at bevæge mig ind på Scums danske debatforum. Det skulle jeg så ikke have gjort. Det er jo rystende læsning.
Sjovt at de "hader" Gerrard så meget. Det må være træls at have så meget misundelse i sig. Derudover er det bare et ufatteligt lavt niveau de fleste skriver på.
Det er vel ikke værre end at I "hader" Ronaldo så meget?Anders B skrev:Fint med pointtab til Arsenal.
Nej, men der er rigtig mange derinde der skriver at han er dårlig og det er så tydeligt at det er misundelse. Jeg er da også misundelig på Ronaldo, men det er jo useriøst at sige han er dårlig.The Manc skrev:Det er vel ikke værre end at I "hader" Ronaldo så meget?Anders B skrev:Fint med pointtab til Arsenal.
Dejligt med pointtab til både Arsenal og Chelsea. Forhåbentlig kan vi besejre Manchester City i weekenden og så måtte Scum også meget gerne smide nogle point der.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Nu ved jeg ikke hvad Anders har læst, for jeg kunne ikke drømme om at læse på jeres forum, da det ikke interesserer mig hvad I synes om fodbold livet i jeres klub. Men der er vel forskel på at "hade" og så nægte at anerkende talent? Jeg bryder mig ikke om Ronaldos stil (læs film og attitude), men at han kan spille bold er da indlysende - ligesom det vel er det i Stevies tilfælde?The Manc skrev:Det er vel ikke værre end at I "hader" Ronaldo så meget?Anders B skrev:Fint med pointtab til Arsenal.
Jeg er ikke overraskende enig i at niveauet derinde ikke er for højt men de fleste er nu meget imponerede over Torres.Anders B skrev:Fint med pointtab til Arsenal.

BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Fuldstændig enig. Nu tror jeg også flere af deres debatører er under 30 år, og derfor aldrig har prøvet at møde modgang, og derfor er meget forvente, og har et meget fordrejet syn på at være fan, da flere tror man er en bedre fan, hvis man for alvor hader fjenden. Det er vel også derfor flere "fremmede" skriver herinde, da de kan få en debat herinde, som de ikke kan få på deres eget forum.Janse skrev:Nu ved jeg ikke hvad Anders har læst, for jeg kunne ikke drømme om at læse på jeres forum, da det ikke interesserer mig hvad I synes om fodbold livet i jeres klub. Men der er vel forskel på at "hade" og så nægte at anerkende talent? Jeg bryder mig ikke om Ronaldos stil (læs film og attitude), men at han kan spille bold er da indlysende - ligesom det vel er det i Stevies tilfælde?The Manc skrev:Det er vel ikke værre end at I "hader" Ronaldo så meget?Anders B skrev:Fint med pointtab til Arsenal.
OT: Kom lige til at bevæge mig ind på Scums danske debatforum. Det skulle jeg så ikke have gjort. Det er jo rystende tlæsning.
Jeg håber ikke at nogen gider synke så lavt, som vi ind imellem ser her på forum, hvor man opretter en bruger på et fremme forum, med det ene formål at provokere.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
At man synes Gerrard er dårlig, er vel en smagssag? Gerrard er efter min mening meget svingende, og han gå fra at være ren verdensklasse, til at være middelmådig, men jeg er da enig med dig i, at det er useriøst at kalde ham dårlig. Man er ikke dårlig, når man kan markere sig så kraftigt i to store finaler som CL og FA Cup finalen.Anders B skrev:Nej, men der er rigtig mange derinde der skriver at han er dårlig og det er så tydeligt at det er misundelse. Jeg er da også misundelig på Ronaldo, men det er jo useriøst at sige han er dårlig.
Fratton Park er efterhånden blevet et yderst vanskeligt sted at spille. De havde vist nok en af ligaens allerbedste hjemmebaner i Premier League i sidste sæson.Janse skrev:Kæmpe chance til P'mouth! Benjani alene med Amnunia, men han mister lidt balancen da han runder ham og kan ikke nå bolden efter... Av den var stor, nu scorer Arsenal nok om lidt!
Tilføjelse:
Mere:
Mere:
God dag for Liverpool!
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them