Dagens Kampe
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Re: Dagens Kampe
Vil ikke oprette en tråd bare for dette lille spørgsmål, men sidder i en lille diskussion. Må modstanderen nikke eller sparke bolden ud af hænderne på målmanden, hvis målmanden kun har en hånd på bolden.
Så vidt jeg husker blev reglen ændret for 3-4 år siden, men fra hvad til hvad
Så vidt jeg husker blev reglen ændret for 3-4 år siden, men fra hvad til hvad

Verden er smask fuld af hyklere....
Enhver "Arsenalsfan" sagde inden kampen: Den her er sikker! - men dummefejl = medfører mål. 

You'r Never Walk Alone. ///
Har netop åbnet op for kampen her i overtiden. Måtte lige tjekke om det da ikke var slutningen på 1. og ikke 2. halvleg. Skidt opbakning.Guffi182 skrev:Og Arsenals fans er virkeligt mødt op for at støtte holdet i modgang... plastic...
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Newcastle kommer flot igen i dag efter at ha været bagud to gange i kampen men formår at hente 2-2 mod Spurs. Fremragende kasse af Ameobi til 2-2! Btw, vild stemning de sidste 20-25 min af kampen! 

Vigtigt for os med Spurs' pointtab!
October 16
FT Cesena 0 - 0 Fiorentina
FT Atalanta 0 - 0 Udinese
FT Cagliari 0 - 0 Siena
FT Chievo 0 - 0 Juventus
FT Genoa 0 - 0 Lecce
FT Novara 0 - 2 Bologna
Italiensk fodbold når det er bedst.
FT Cagliari 0 - 0 Siena
FT Chievo 0 - 0 Juventus
FT Genoa 0 - 0 Lecce
FT Novara 0 - 2 Bologna
Ja, det er da bare blevet drønsygt i Serie A igen. Efter et par sæsoner med spillemæssig fremgang, så er det godt nok gået tilbage igen.Nicoen skrev:October 16
FT Cagliari 0 - 0 Siena
FT Chievo 0 - 0 Juventus
FT Genoa 0 - 0 Lecce
FT Novara 0 - 2 Bologna
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Skal man være glad for at Lille endnu engang skuffer i Champions League, med et nederlag på hjemmebane til et Interhold i ringe form??? Man kunne jo håbe på de endte på en 4. plads, og at Hazard så ville søge nyt græs. Drømmetænkning!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Jeg er nu ret overbevist om at Hazard er tabt for Lille til sommer. Jeg tror mere spørgsmålet er om LFC er en realistisk destination. Det kræver som minimum en top 4 placering og dertilhørende CL. Jeg er lidt usikker på hvor stærkt vi vil stå i billedet, skulle vi ende i top 4.LFC-Aaby skrev:Skal man være glad for at Lille endnu engang skuffer i Champions League, med et nederlag på hjemmebane til et Interhold i ringe form??? Man kunne jo håbe på de endte på en 4. plads, og at Hazard så ville søge nyt græs. Drømmetænkning!
Imod moderne fodbold.
Tænkte nu her til Januar.sjampen skrev:Jeg er nu ret overbevist om at Hazard er tabt for Lille til sommer. Jeg tror mere spørgsmålet er om LFC er en realistisk destination. Det kræver som minimum en top 4 placering og dertilhørende CL. Jeg er lidt usikker på hvor stærkt vi vil stå i billedet, skulle vi ende i top 4.LFC-Aaby skrev:Skal man være glad for at Lille endnu engang skuffer i Champions League, med et nederlag på hjemmebane til et Interhold i ringe form??? Man kunne jo håbe på de endte på en 4. plads, og at Hazard så ville søge nyt græs. Drømmetænkning!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- Alex Brockins
Jeg har ikke set Serie A siden 99, hvor Ronaldo var i Inter. Jeg satser på, at jeg ikke er gået glip af det store.Hekkem skrev:Ja, det er da bare blevet drønsygt i Serie A igen. Efter et par sæsoner med spillemæssig fremgang, så er det godt nok gået tilbage igen.Nicoen skrev:October 16
FT Cagliari 0 - 0 Siena
FT Chievo 0 - 0 Juventus
FT Genoa 0 - 0 Lecce
FT Novara 0 - 2 Bologna
Best in the world at everything I do.
De rigtig gode italienske kampe er super underholdende og fuldt ud på højde med andre PL & La Liga der er bare langt imellem dem og den gennemsnitlige er simpelthen for kedelig IMO. Derfor rangere jeg både PL, La Liga & Bundesligaen højere, og fra et underholdningssynspunkt er Eresdivisionen måske også bedre.Alex Brockins skrev:Jeg har ikke set Serie A siden 99, hvor Ronaldo var i Inter. Jeg satser på, at jeg ikke er gået glip af det store.Hekkem skrev:Ja, det er da bare blevet drønsygt i Serie A igen. Efter et par sæsoner med spillemæssig fremgang, så er det godt nok gået tilbage igen.Nicoen skrev:October 16
FT Cagliari 0 - 0 Siena
FT Chievo 0 - 0 Juventus
FT Genoa 0 - 0 Lecce
FT Novara 0 - 2 Bologna
Imod moderne fodbold.