Enig. Jeg hader simpelthen måden City er kommet frem på. De har ingen historie og var end ikke i nærheden af at være tæt på en topklub før de blev købt. De er værre end Chelsea i sin tid.Aarde skrev:Jeg har det helt omvendt. Jeg ser langt hellere ManU blive mestre end ManC.LarsU skrev:Balotelli!!
Er jeg i øvrigt den eneste, der holder med ManCity i dagens kamp? Jeg har det sådan, at vi jo nok ikke selv kan blive mestre, og så er 2. prioritet naturligvis, at ManU ikke bliver det. Derfor holder jeg faktisk med såvel Chelsea som ManCity i deres kampe, da de to nok er de eneste realistiske udfordrere til ManU i kampen om titlen.
Chelsea må dog meget gerne tage den foran de to. Det virker bare ikke helt realistisk, som tingene ser ud pt - dertil ser de to Manchester hold simpelthen for stærke ud.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Joe Cole har scoret for Lille
-
dejligst at scum satte point til

Jeg synes egentlig det er et lidt mærkeligt udtryk, det der. Hvad mener du med, at de ingen historie har? Klubben er faktisk stiftet 12 år før vores, så nogen historie må den vel ha'?Mambo skrev:Enig. Jeg hader simpelthen måden City er kommet frem på. De har ingen historie og var end ikke i nærheden af at være tæt på en topklub før de blev købt. De er værre end Chelsea i sin tid.Aarde skrev:Jeg har det helt omvendt. Jeg ser langt hellere ManU blive mestre end ManC.LarsU skrev:Balotelli!!
Er jeg i øvrigt den eneste, der holder med ManCity i dagens kamp? Jeg har det sådan, at vi jo nok ikke selv kan blive mestre, og så er 2. prioritet naturligvis, at ManU ikke bliver det. Derfor holder jeg faktisk med såvel Chelsea som ManCity i deres kampe, da de to nok er de eneste realistiske udfordrere til ManU i kampen om titlen.
Chelsea må dog meget gerne tage den foran de to. Det virker bare ikke helt realistisk, som tingene ser ud pt - dertil ser de to Manchester hold simpelthen for stærke ud.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Enig med LarsU, klart hellere man City, fremfor scum som mester. Der er ikke noget som helst i verden der kan få mig til at ønske scum, får et trofæ fremfor et andet hold.
Verden er smask fuld af hyklere....
Ja det gjorde absolut ikke noget.Hafsteinsson skrev:dejligst at scum satte point til![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- JudgeArdaStudge
Sætter det så vores nederlag til Stoke lidt i perspektiv?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Og det at en klub har "en historie" gør det vel ikke fair at blive købt af en rig sheik, for derefter at bruge skandaløst mange pengeLarsU skrev:Jeg synes egentlig det er et lidt mærkeligt udtryk, det der. Hvad mener du med, at de ingen historie har? Klubben er faktisk stiftet 12 år før vores, så nogen historie må den vel ha'?Mambo skrev:Enig. Jeg hader simpelthen måden City er kommet frem på. De har ingen historie og var end ikke i nærheden af at være tæt på en topklub før de blev købt. De er værre end Chelsea i sin tid.Aarde skrev:Jeg har det helt omvendt. Jeg ser langt hellere ManU blive mestre end ManC.LarsU skrev:Balotelli!!
Tjoh, men det ændrer ikke ved at vi skulle have haft point i den kamp, efter min mening.Arda skrev:Sætter det så vores nederlag til Stoke lidt i perspektiv?
Men Stoke er dælme godt nok uhyggelige hjemme, og cadeau til Stoke. Bare Anfield bliver et fort i samme stil, gerne inden månedens udgang.
Men det er jo en lidt anden snak...Belloni skrev:Og det at en klub har "en historie" gør det vel ikke fair at blive købt af en rig sheik, for derefter at bruge skandaløst mange pengeLarsU skrev:Jeg synes egentlig det er et lidt mærkeligt udtryk, det der. Hvad mener du med, at de ingen historie har? Klubben er faktisk stiftet 12 år før vores, så nogen historie må den vel ha'?Mambo skrev:Enig. Jeg hader simpelthen måden City er kommet frem på. De har ingen historie og var end ikke i nærheden af at være tæt på en topklub før de blev købt. De er værre end Chelsea i sin tid.Aarde skrev:Jeg har det helt omvendt. Jeg ser langt hellere ManU blive mestre end ManC.LarsU skrev:Balotelli!!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Jeg tvivler kraftigt... Men man kan da håbe.Arda skrev:Sætter det så vores nederlag til Stoke lidt i perspektiv?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
De Gea redder Man utd et point. Han stod en fabelagtig kamp, hvor man så han vil blive en målmand af ypperste klasse.Thommo skrev:Tjoh, men det ændrer ikke ved at vi skulle have haft point i den kamp, efter min mening.Arda skrev:Sætter det så vores nederlag til Stoke lidt i perspektiv?
Men Stoke er dælme godt nok uhyggelige hjemme, og cadeau til Stoke. Bare Anfield bliver et fort i samme stil, gerne inden månedens udgang.
Der er forskel mellem et Man utd hold uden Rooney og et Man utd hold med Rooney. For Stoke var det bedste hold på banen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Ja det er det, var egentlig heller ikke en kommentar til dit indlæg, nærmere en fortsættelse.LarsU skrev:Men det er jo en lidt anden snak...Belloni skrev:Og det at en klub har "en historie" gør det vel ikke fair at blive købt af en rig sheik, for derefter at bruge skandaløst mange pengeLarsU skrev:Jeg synes egentlig det er et lidt mærkeligt udtryk, det der. Hvad mener du med, at de ingen historie har? Klubben er faktisk stiftet 12 år før vores, så nogen historie må den vel ha'?Mambo skrev:Enig. Jeg hader simpelthen måden City er kommet frem på. De har ingen historie og var end ikke i nærheden af at være tæt på en topklub før de blev købt. De er værre end Chelsea i sin tid.Aarde skrev:Jeg har det helt omvendt. Jeg ser langt hellere ManU blive mestre end ManC.LarsU skrev:Balotelli!!