Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hahaha, vandt godt nok lidt mere end 3 kr, men langt fra 4500 kr. Synd Brando
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Leeds fans sang vidst lige: "Istanbul, Istanbul, Istanbul"
-
- Bestyrelsesmedlem
Inter er heldige at de ikke er bagud 2-0.
En ekstremt ringe afslutning af Novara´s ene angriber, som ellers er selv med Cesar. Men triller den lige i fødderne på ham.
En ekstremt ringe afslutning af Novara´s ene angriber, som ellers er selv med Cesar. Men triller den lige i fødderne på ham.
Ifølge Oliver Kay var det man u fans der sang om Istanbul, hvor en leeds fan blev dræbt i forbindelse med en cl-kamp for små 10 år siden. På OK's twitter profil skriver man u's fans dog, at det var som svar på München-sange fra leeds fans... Yndig forestilling!Callesen skrev:Leeds fans sang vidst lige: "Istanbul, Istanbul, Istanbul"
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
-
- Bestyrelsesmedlem
Okay zappede bare lige forbi kampen og så lidt af den.
Så vidste ikke at der var noget med den sang på den måde.
Men kan godt høre de har hygget sig på lægterne.
Så vidste ikke at der var noget med den sang på den måde.
Men kan godt høre de har hygget sig på lægterne.
- JudgeArdaStudge
Der ikke meget fans over nogle af dem. Hvor er det pinligt.Janse skrev:Ifølge Oliver Kay var det man u fans der sang om Istanbul, hvor en leeds fan blev dræbt i forbindelse med en cl-kamp for små 10 år siden. På OK's twitter profil skriver man u's fans dog, at det var som svar på München-sange fra leeds fans... Yndig forestilling!Callesen skrev:Leeds fans sang vidst lige: "Istanbul, Istanbul, Istanbul"
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- John Barnes
- Alder: 34
Simpelthen så jammerligt, at ende med at tabe 3-1 til oprykkerne fra Novara. Som konsikvens blev Gasperini os fyret i dag, ny træner på posten er Ranieri som har skrevet under på en 2 årig kontrakt. Det skulle gerne være med til, at vende skuden selvom det godt nok ser skidt ud lige pt!Callesen skrev:Inter er heldige at de ikke er bagud 2-0.

Balotelli!!
Er jeg i øvrigt den eneste, der holder med ManCity i dagens kamp? Jeg har det sådan, at vi jo nok ikke selv kan blive mestre, og så er 2. prioritet naturligvis, at ManU ikke bliver det. Derfor holder jeg faktisk med såvel Chelsea som ManCity i deres kampe, da de to nok er de eneste realistiske udfordrere til ManU i kampen om titlen.
Er jeg i øvrigt den eneste, der holder med ManCity i dagens kamp? Jeg har det sådan, at vi jo nok ikke selv kan blive mestre, og så er 2. prioritet naturligvis, at ManU ikke bliver det. Derfor holder jeg faktisk med såvel Chelsea som ManCity i deres kampe, da de to nok er de eneste realistiske udfordrere til ManU i kampen om titlen.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
100% enig.LarsU skrev:Balotelli!!
Og meget befriende at se Balotelli - Mancini får en lille krammer.

Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Fantastisk aflevering af Silva til Milner, der kan gøre det til 2-0.
Adam Johnson ikke engang på bænken?! Ham ku' vi godt gå efter til januar...
Adam Johnson ikke engang på bænken?! Ham ku' vi godt gå efter til januar...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Direkte rødt til 2 af vores tidligere spillere: Torres og Soto
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg har det helt omvendt. Jeg ser langt hellere ManU blive mestre end ManC.LarsU skrev:Balotelli!!
Chelsea må dog meget gerne tage den foran de to. Det virker bare ikke helt realistisk, som tingene ser ud pt - dertil ser de to Manchester hold simpelthen for stærke ud.
Forståeligt nok, savner de begge den røde farve.Emmy skrev:Direkte rødt til 2 af vores tidligere spillere: Torres og Soto