Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 29. aug, 2011 19:43

Jysk vandpolo opgør i Horsens, på tv2sport ;-) Fornøjelse at 'De Hviiie' er foran!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
DAGGER!
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 29. aug, 2011 20:29

LÅLÅLÅ! 3-0, 100scoringer af Peter Graulund.

AGF tæsker fortjent Horsens. Puha de giver dem plads !
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 29. aug, 2011 20:58

Vild opstilling af barcelona idag, en forsvar og 3 defensive midter
Verden er smask fuld af hyklere....

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » mandag, 29. aug, 2011 22:13

Hvor er Barca endnu engang en fornøjelse. Fantastisk spil de leverer igen i dag.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » tirsdag, 30. aug, 2011 11:23

Det er lidt af en fornøjelse at se Guardiola blive ved med at innovere taktisk. En diamant på midten og tre fremme, det virker helt van Gaal'sk. Fabregas ser ud til at passe perfekt i en falsk ti'er bag Messi som den falske ni'er - ikke at de vil bruge det taktiske oplæg i hver kamp, men det giver dem mange muligheder. Jeg er også ret imponeret over den måde, de bruger to holding midtbanespillere på i forsvaret. Det kræver klasse, men det har Busquets og Mascherano jo også. Og så kræver det også, at man som hold har bolden i så høj grad, som Barcelona har.

Konklusion: Barcelona fortsætter, hvor de slap i sidste sæson og det er en fornøjelse at se på.
Best in the world at everything I do.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 30. aug, 2011 14:30

Fornøjelsen begrænser sig bare til æstetik og taktik. Spændingsmomentet er helt dødt.

Jeg håber selvfølgelig Real Madrid kan byde Barcelona lidt trods denne gang, men de ser skræmmende ud.
Ligeledes i CL skal man virkelig have held til at parkere bussen hvis man skal slå dem ud. Mourinho gjorde det i Inter, og er nok også det bedste bud på en der kan gøre det igen. Her i Super Cup'en prøvede han med en mere aggressiv stil, men vil han gøre det igen når det for alvor bliver alvor?

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 30. aug, 2011 16:05

Det var forventet, at Barcelona ville vinde kampen, ja jeg spillede da selv på dem til at vinde med to eller mere. De spiller os en go omgang fodbold, det må man da sige. Der er vel næppe nogen som spiller på samme niveau som dem når det virkelig køre for dem og alt går op i en højere enhed.

En anden ting er så, at jeg ikke kan fordrage Barcelona, deres opførsel på en fodboldbane er så mange gange en skandale at se på. Spillere der kaster sig rundt, filmer, 5-6 spillere som konstant løber efter dommeren og brokker sig hver gang en kendelse ikke lige går deres vej. Jeg kan simpelthen ikke tag det! Nej for mig personligt har det altid været Atletico Madrid der har været favoritten i Spanien og det vil det blive ved med at være! :)
Billede

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » tirsdag, 30. aug, 2011 20:25

John Barnes skrev: Nej for mig personligt har det altid været Atletico Madrid der har været favoritten i Spanien og det vil det blive ved med at være! :)
Den vogn er jeg med på, og det er absolut ikke fordi jeg er medløber, idet det netop var deres sidste nedrykning, der startede min lille kærlighed til den klub. Og så synes jeg Jimmy Floyd Hasselbaink var vedensklasse. Og vist også en af de eneste gange, at en nedrykker også har haft liga topscoreren i truppen. Det var tilfældet da de rykkede ned.

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 30. aug, 2011 21:52

Thommo skrev:
John Barnes skrev: Nej for mig personligt har det altid været Atletico Madrid der har været favoritten i Spanien og det vil det blive ved med at være! :)
Den vogn er jeg med på, og det er absolut ikke fordi jeg er medløber, idet det netop var deres sidste nedrykning, der startede min lille kærlighed til den klub. Og så synes jeg Jimmy Floyd Hasselbaink var vedensklasse. Og vist også en af de eneste gange, at en nedrykker også har haft liga topscoreren i truppen. Det var tilfældet da de rykkede ned.
Jeg fik øjnene op for klubben i 2004 via en ven som var stor fan af Fernando Torres! Så begyndte jeg, at undersøge hvad det var for en klub han spillede for. På det tidspunkt var Atletico Madrid ikke et hold man sendte i TV udover når de spillede mod Real Madrid eller Barcelona så derfor kendte jeg dem ikke rigtigt. Siden da har jeg haft en kærlighed til klubben, som jeg iøvrigt os har en trøje med.

BTW har de et ret spændende hold til den kommende sæson. Man har godt nok mistet b.la De Gea, Aguero og Forlan. Tilgengæld har man fået b.la Arda Turan, Falcao, Adrian, Salvio (tilbage fra lån hos Benfica) og en spændende målmand fra Chelsea som man har lånt ved navn Courtois som iøvrigt virkede utrolig sikker i sæson åbningen mod Osasuna! Desuden ser det os ud til, at Diego kommer til klubben. :)
Billede

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 02. sep, 2011 19:15

Nogen der ved hvor Bulgarien - England vises? Tv eller nettet..

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 02. sep, 2011 19:22

Bet365 streamer den, men du skal vist have penge på kontoen for at kunne se live bold

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 02. sep, 2011 19:32

Skulle gerne have 4 kr, så det er jo perfekt :)
Er der ingen kampe i TV i dag?

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » fredag, 02. sep, 2011 19:35

LFC-Aaby skrev:Skulle gerne have 4 kr, så det er jo perfekt :)
Er der ingen kampe i TV i dag?
http://www.bold.dk//tv/

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 02. sep, 2011 20:41

Er der en grund til at Carroll ikke er i Englands trup eller er han også fundet for dårlig til den?
Best in the world at everything I do.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 02. sep, 2011 21:19

Alex Brockins skrev:Er der en grund til at Carroll ikke er i Englands trup eller er han også fundet for dårlig til den?
Jeg er også nysgerrig overfor hvorfor Carroll ikke er at finde i truppen. Mit gæt ville væreedadgående formkurve. Det er måske også meget fint, at han kan fokusere hundrede procent på Liverpool. Derudover undgår vi også, at han skulle løbe ind i en uheldig skade.

Har siddet og set første halvleg og det er positivt at se Downing få lov at starte inde. Det bekræfter os LFC romantikere i, at folk også udenfor klubben har bidt mærke i Downings høje niveau.

Besvar