Dagens Kampe
- LFC Duncan
- Geografisk sted: Taastrup
- Alder: 35
Re: Dagens Kampe
Også score scum lige efter, men umuligt for keeperen at snuppe den. Et godt mål, det må man sige
You'll Never Walk Alone.!
JFT 96
JFT 96
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Arsenal havde muligheden for at udligne, og nu er de bagud med 0-2. Flot sparket ind af Young. Arsenal skal passe på nu. De kan let tabe stort.
Van Persie,
Arsenal får kæmpe stryg i dag. De er da helt væk.

Arsenal får kæmpe stryg i dag. De er da helt væk.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det er godt nok en trist forestilling. Jeg kan ikke have helt ondt af Arsenal, det er deres egen skyld at start elleveren er i så dårlig fatning (jf. karantæne til Song, Gervinho, Frimpong), men det er ærgerligt at se United have det så nemt.
Senest rettet af Surf søndag, 28. aug, 2011 17:35, rettet i alt 1 gang.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Det gør lidt ondt i øjnene at se på Arsenal i øjeblikket. Ren utur og masser af frustration.
Wellback ude fortrækning, uha der er spænding i kampen!
Howard Webb er lidt med Arsenal idag?, plejer han ikke at gå med Man utd

You'r Never Walk Alone. ///
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Det lader ikke til at vi skal kæmpe med Arsenal om nogle af de øverste pladser i tabellen, puh det ser sgu dårligt ud for dem.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
Walcott! 
Vigtigt for Arsenal, at de får scoret lige inden pausen.

Vigtigt for Arsenal, at de får scoret lige inden pausen.
Senest rettet af LK98 søndag, 28. aug, 2011 17:50, rettet i alt 2 gange.
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Jenkinson er samte ringe. Han lider af det samme som alle andre unge spillere der kommer igen ved Arsenal, mangle på disciplin.
Har ikke ondt af Arsenal, ned med dem.
Har ikke ondt af Arsenal, ned med dem.

Soren123 skrev:Wellback ude fortrækning, uha der er spænding i kampen!
Nej. jeg ved slet ikke hvor folk har det fra. Udover et utroligt billigt straffespark imod Liverpool, har Webb aldrig været specielt Man Utd venlig.
Sidste sæson blev de snydt for et kæmpe straffespark imod Chelsea på hjemmebane, og Ivanovic skulle have været vist ud. At Webb er Man utd fan er en myte.
-
Med mindre Wenger købet godt ind de næste 4 dage, og det får vendt skuden hurtigt, tror jeg sgu du har ret.Arturo Bandini skrev:Det lader ikke til at vi skal kæmpe med Arsenal om nogle af de øverste pladser i tabellen, puh det ser sgu dårligt ud for dem.
Mener det samme om Tottenham, de har ikke været imponerende.
Er selvfølgelig MEGET tidligt at sige, men det ser ud til at det bliver os, de 2 hold fra Manchester samt Chelsea (selvom de heller ikke har været for gode), der skal kæmpe om CL pladserne i år.
Lækker pass n' move krydret med klassemål. Kan godt være Arsenal er løse i markeringerne og vi hader Man Utd, men man må alligevel tage hatten af.
- JudgeArdaStudge
Arh jeg ved snart ikke. Webb er vidst lidt glad for Man U. Men hvad enten han nu er, så er han hvertfald pivringe.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Wooow, Djourou var skidt at se på ved det første mål.
Generelt ser Tottenham og Arsenal skidt ud. Dem skal vi ende over, hvis vi skal have noget som helst i den her sæson.
Generelt ser Tottenham og Arsenal skidt ud. Dem skal vi ende over, hvis vi skal have noget som helst i den her sæson.

Jeg synes bestemt ikke han er verdens bedste dommer heller. Men at han skulle være Man Utd venlig, har jeg svært ved at se. De sidste to gange han har dømt Man Utd, har han undladet at vise Ivanovic og Arshavin ud. Sidst nævnte burde have fået direkte for hans overfald på Young. Han har overset et klokkeklart straffespark lavet af Lampard, og givet Walcott et billig en af slagsen, omend den da kan forsvares.Arda skrev:Arh jeg ved snart ikke. Webb er vidst lidt glad for Man U. Men hvad enten han nu er, så er han hvertfald pivringe.
Det eneste jeg kan komme på, hvor han har været United venlig, er det straffespark han dømte til Berbatov i Fa cuppen sidste sæson.