Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Haha, er det bare mig eller fik Jermain Defoe lige et gult kort for at losse bolden i nødderne på De Gea på klods hold? 

- Alex Brockins
Jeg går ud fra, at de fortsætter med at spille med en modificeret 4-4-2 formation med Rooney og Welbeck som to falske ni'ere?Eriksson skrev:United udspiller Spurs totalt. Deres spil er så satans fleksibel.
Glæder mig ikke til at møde dem.
Jeg forudser, at Welbeck bliver en af åbenbaringerne i denne sæson.
Best in the world at everything I do.
Fed assist i hvert fald..Alex Brockins skrev:Jeg går ud fra, at de fortsætter med at spille med en modificeret 4-4-2 formation med Rooney og Welbeck som to falske ni'ere?Eriksson skrev:United udspiller Spurs totalt. Deres spil er så satans fleksibel.
Glæder mig ikke til at møde dem.
Jeg forudser, at Welbeck bliver en af åbenbaringerne i denne sæson.
Spurs var ellers godt med, og havde et hav af muligheder i starten af 2. halvleg

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Real Madrid og Lyon skal igen igen igen igen igen igen mødes i CL.
Scum viser igen igen deres usandsynlige latterlige lodtrækningsheld...
-
- Bestyrelsesmedlem
Gruppe A: Bayern München, Villarreal, Manchester City, Napoli
Gruppe B: Inter, CSKA Moskva, Lille, Trabzonspor
Gruppe C: Manchester United, Benfica, FC Basel, Otelul Galati
Gruppe D: Real Madrid, Lyon, Ajax, Dinamo Zagreb
Gruppe E: Chelsea, Valencia, Bayer Leverkusen, Genk
Gruppe F: Arsenal, Marseille, Olympiakos, Dortmund
Gruppe G: FC Porto, Shakhtar Donetsk, Zenit, APOEL Nicosia
Gruppe H: FC Barcelona, AC Milan, BATE Borisov, Viktoria Plzen
Gruppe B: Inter, CSKA Moskva, Lille, Trabzonspor
Gruppe C: Manchester United, Benfica, FC Basel, Otelul Galati
Gruppe D: Real Madrid, Lyon, Ajax, Dinamo Zagreb
Gruppe E: Chelsea, Valencia, Bayer Leverkusen, Genk
Gruppe F: Arsenal, Marseille, Olympiakos, Dortmund
Gruppe G: FC Porto, Shakhtar Donetsk, Zenit, APOEL Nicosia
Gruppe H: FC Barcelona, AC Milan, BATE Borisov, Viktoria Plzen
Bayern puljen bliver ren dynamit!
Ellers er det sådan jævnt fordelt synes jeg. Milan Barcelona bliver sikkert spændende. Men ellers er der ikke umiddelbart noget der kan få mig op fra stolen
EDIT:
Arsenal - Dortmund bliver helt sikkert seværdig. Muligvis og Chelsea - Valencia.
Resten bliver da sikkert ok, men ikke dynamit
Ellers er det sådan jævnt fordelt synes jeg. Milan Barcelona bliver sikkert spændende. Men ellers er der ikke umiddelbart noget der kan få mig op fra stolen

EDIT:
Arsenal - Dortmund bliver helt sikkert seværdig. Muligvis og Chelsea - Valencia.
Resten bliver da sikkert ok, men ikke dynamit

Er du gal en dynamitgruppe vi har i gruppe A. Nummer tre i Tyskland, England og Italien samt nummer fire i Spanien. De fire store ligaer repræsenteret.
Og, ja, Man Utds gruppe ser unægtelig overkommelig ud.
Gruppe G er uden storhold, men egentlig meget spændende. APOEL er naturligvis underdogs, men FC Porto, Shakhtar og Zenit er alle spændende.
Generelt synes jeg når man lige skimmer klubnavnene at niveauet ser højere ud end i fjor. Bl.a. fordi der i år er fire spanske hold, mens Man City må formodes at være stærkere end Tottenham. Leverkusen og Dortmund er også langt mere interessante end Werder Bremen og Schalke (der på underlig vis nåede semifinalen). At Lille er med i stedet for Auxerre er også et klart plus. Førnævnte Porto pynter også ift. Braga.
Man kan så sige, at Roma nok er en større klub end Napoli, som dog har nogle rigtig spændende folk i Maggio, Hamsik, Lavezzi og Cavani, og nu også Inler.
Og, ja, Man Utds gruppe ser unægtelig overkommelig ud.
Gruppe G er uden storhold, men egentlig meget spændende. APOEL er naturligvis underdogs, men FC Porto, Shakhtar og Zenit er alle spændende.
Generelt synes jeg når man lige skimmer klubnavnene at niveauet ser højere ud end i fjor. Bl.a. fordi der i år er fire spanske hold, mens Man City må formodes at være stærkere end Tottenham. Leverkusen og Dortmund er også langt mere interessante end Werder Bremen og Schalke (der på underlig vis nåede semifinalen). At Lille er med i stedet for Auxerre er også et klart plus. Førnævnte Porto pynter også ift. Braga.
Man kan så sige, at Roma nok er en større klub end Napoli, som dog har nogle rigtig spændende folk i Maggio, Hamsik, Lavezzi og Cavani, og nu også Inler.
- Redtothebone
Vi bliver så meget nød til at ende i top fire i år, så vi kan være med igen næste år! er sgu forkert vi ikke er med for andet år i træk.....
Men ja meget nem pulje til United, Arsenal er dog endt i en tæt pulje ser det ud til.
Men ja meget nem pulje til United, Arsenal er dog endt i en tæt pulje ser det ud til.
YNWA
-
Lad nu være med at have så ondt i røven over detRedmaniac skrev:Scum viser igen igen deres usandsynlige latterlige lodtrækningsheld...

Champions League starter jo egentlig først rigtigt for de store hold i februar, og det er jo alligevel sjældent at de topseedede hold ryger ud i de indledende puljer.
Hvordan man end vender og drejer det, så skal man slå nogle af de bedste hold for at vinde turneringen, om det så er i de indledende puljer eller i knald-eller-fald runderne. Og så kan man jo også argumentere for, at hold som Man. United, Barcelona, Inter, Chelsea, Real Madrid mm. har gjort sig fortjent, qua deres internationale succes, til at blive "tilgodeset" i lodtrækningerne.
Udover det, så glæder jeg mig rigtig meget til at se især Dortmund og hvor langt deres unge hold kan trække det, også selvom de har mistet Sahin til Real.
Og også Napoli fordi jeg spiller med dem i Fifa og jeg skal se hvordan Lavezzi, Cavani og Hamsik er IRL!
Fan af Manchester United
@ AllanShore:
Alt dette laver jo ikke om på, at United igen, igen har mulighed for at stille reservespækket mandskaber i gruppespillet og alligevel fedte sig igennem. Chancerne for at vinde turneringen laver en ultra let gruppe måske ikke meget om på, men nogle knaldhårde opgør i gruppespillet kan jo også have indflydelse på resten af sæsonen. Nu skal de bare spille Harlem Globetrotters mod kylleret, som de plejer.
At trække de svageste mandskaber i samtlige tre lag er alligevel en præstation. Selv for United.
Alt dette laver jo ikke om på, at United igen, igen har mulighed for at stille reservespækket mandskaber i gruppespillet og alligevel fedte sig igennem. Chancerne for at vinde turneringen laver en ultra let gruppe måske ikke meget om på, men nogle knaldhårde opgør i gruppespillet kan jo også have indflydelse på resten af sæsonen. Nu skal de bare spille Harlem Globetrotters mod kylleret, som de plejer.
At trække de svageste mandskaber i samtlige tre lag er alligevel en præstation. Selv for United.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Klaas Jan ville åbenbart spille europæisk, 4 mål af ham idag, godkendt 

Verden er smask fuld af hyklere....
-
Igen så har de jo selv tjent point nok til at blive lagt i 1. seedningslag, og så har de så bare været heldige ved at trække mindre gode hold fra 3.- og 4. lag.Rasmus skrev:@ AllanShore:
Benfica vil jeg til gengæld ikke kalde det svageste af dem fra 2. seedning. CSKA, Marseille, måske endda Lyon vil jeg sige er på nogenlunde samme niveau.
Og nu er det jo heller ikke fordi Bobby Charlton stod og fiflede med puljerne deroppe. Manden om endda til at kalde det forkerte navn en enkelt af gangene

Fan af Manchester United
-
- Bestyrelsesmedlem
Robben har betændelse i skambenet.
Det er satme en kællinge skade.
Det er satme en kællinge skade.