Han har ikke lavet andet end at rose West Broms nye store angriber, og han er vel også en kommentator som altid 'går amok'/juble når der scores mål, hvilket jeg blot synes gør kampen endnu bedre. Vil sgu ikke sige han åbenlyst hepper på Chelsea.Aarde skrev:Hvornår er Michael Schäfer blevet Chelsea-fan? Sjældent har jeg hørt en kommentator sidde så åbenlyst og heppe på et hold.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hellere en god trekant end en ond cirkel
@ Thommo
Da Mourinho var i Chelsea instruerede han da spillerne i at filme og brokke sig til dommeren. Det er vist mere eller mindre dokumenteret.
Det skulle ikke undre, at han gør det samme i Real Madrid. Så jeg synes godt nok du skyder lidt forbi når du siger det kun er Guardiola, der har en dårlig indflydelse på holdet.
Da Mourinho var i Chelsea instruerede han da spillerne i at filme og brokke sig til dommeren. Det er vist mere eller mindre dokumenteret.
Det skulle ikke undre, at han gør det samme i Real Madrid. Så jeg synes godt nok du skyder lidt forbi når du siger det kun er Guardiola, der har en dårlig indflydelse på holdet.
1-0 Norwich! Stoke er virkelig i problemer på udebane. Puha vi skal tæske dem på Anfield virkelig groft. 

You'r Never Walk Alone. ///
Så er Ayala blevet skiftet ind for Norwich efter de har fået en mand smidt ud.
Stoke har lige brændt straffe.
Stadig 1-0 til kanariefuglene.
Stoke har lige brændt straffe.
Stadig 1-0 til kanariefuglene.
Hold da kæft et drop af Bolton målmand
City foran 1-0

Især Klasnics kasse var top-klasse! Den ku' ligeså godt være røget ud af kommunen!Soren123 skrev:2-1 - hurtige mål af Berry og Klasnic.
Men City er vel sjældent set bedre...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Nej præcis, de har også mange stjerner. Men jeg hader godt nok dem meget!!LarsU skrev:Især Klasnics kasse var top-klasse! Den ku' ligeså godt være røget ud af kommunen!Soren123 skrev:2-1 - hurtige mål af Berry og Klasnic.
Men City er vel sjældent set bedre...
You'r Never Walk Alone. ///
Andre der ikke kan bruge Myp2p?
Vil gerne se Man U - Spurs, men kan ikke komme ind på siden..

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Fra små nyheder tråden:
Merseyside Boys skrev:prøv rojadirecta.es istedetCallesen skrev:Roja har været nede længe faktisk.
Myp2p vidste jeg ikke var nede.
myp2p har problemer med domænenavnet, så lige nu eksisterer de under: http://site.myp2pforum.eu/index.php?part=homePongolle skrev:Andre der ikke kan bruge Myp2p?

den virker heller ikkeDaBonks skrev:myp2p har problemer med domænenavnet, så lige nu eksisterer de under: http://site.myp2pforum.eu/index.php?part=homePongolle skrev:Andre der ikke kan bruge Myp2p?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Det gjorde den da jeg skrev.
Hvis folk har sopcast er der et link her:
sop://broker.sopcast.com:3912/106723
Hvis folk har sopcast er der et link her:
sop://broker.sopcast.com:3912/106723

United udspiller Spurs totalt. Deres spil er så satans fleksibel.
Glæder mig ikke til at møde dem.
Det gør jeg. Vi spiller meget sjældent dårligt mod scum!Eriksson skrev:United udspiller Spurs totalt. Deres spil er så satans fleksibel.
RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.