Det var næsten så sjovt som BIF og Lodz eller de der øst gutter der slagtede FCK 0-5 i parken, længe siden jeg har nydt en fodboldkamp så meget med et dansk hold.Rasmus skrev:Ja, for en lille mand i endnu mindre sko som mig, var det resultat da lige til at fnise af.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Endnu en gang viser måldommeren sit værd.
Overser et klart hjørnespark.
Hvad må han melde?? Kun mål?? For de overser godt nok ualmindeligt mange ting.
Overser et klart hjørnespark.
Hvad må han melde?? Kun mål?? For de overser godt nok ualmindeligt mange ting.
- JudgeArdaStudge
Puha, El Clasico igang som den sluttede. Svinske tacklinger, masser af film og tumult mod slutminutterne, hvor selv Mourinho skulle blande sig.
Jeg bliver aldrig fan af selvretfærdige og selvhøjtidelige Barcelona, men Real Madrid har bestemt også typer, jeg ikke bryder mig om.
Jeg er glad for jeg ikke nærer de store følelserne for nogle af de to hold, for hadet til det andet hold ville nærmest være emotionel stort. Hvor er der meget ved de to klubber og deres fans som jeg afskyr.
Jeg bliver aldrig fan af selvretfærdige og selvhøjtidelige Barcelona, men Real Madrid har bestemt også typer, jeg ikke bryder mig om.
Jeg er glad for jeg ikke nærer de store følelserne for nogle af de to hold, for hadet til det andet hold ville nærmest være emotionel stort. Hvor er der meget ved de to klubber og deres fans som jeg afskyr.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Ja, det bliver altid ukønt, selvom det alle er rigtig gode fodboldspillere. Eneste spiller jeg lige kan komme i tanke om, som ikke går ind i alt det her tomult, er Karim Benzema. Selv Messi er påvirket og lader sig provokere.ArdaTuran skrev:Puha, El Clasico igang som den sluttede. Svinske tacklinger, masser af film og tumult mod slutminutterne, hvor selv Mourinho skulle blande sig.
Men sikke en debut til Fabregas. Sørger lige for at blive sparket ned og står lidt tid efter og griner efter Xavi har visket ham et par ting.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Nuvel, der er da frispark på Fabregas og rødt kort til Marcelo. Men hele Barcelonas bænk skal da have karantæne for at spæne på banen og blande sig. De har absolut intet at gøre der og er dem der starter hele balladen. Et frispark er et frispark, det klarer dommeren og så spiller man videre. Hele attituden er gennemsyret af had og på et eller andet tidspunkt så ender det helt galt. Begge hold har et stort ansvar i det cirkus her, men i særdeleshed Barcelona har utroligt mange unge fans (børn) og har altså et kæmpe ansvar i ikke at lære børn og unge alle de her cirkus kunster. De skulle tage at gøre det de gør allerbedst, nemlig spille fodbold og så droppe alt det andet pis. Jeg forstår godt lidt RM meget hårdhændede svar på Barcas rullen rundt ved enhver minimal kontakt. Hvis de alligevel smider sig og ligger der og ynker sig, hvorfor så ikke give dem noget at ynke over?
Lidt selvransagelse ville være på sin plads
: http://www.bold.dk/nyt/Xavi-med-haard-k ... ho-og-Real
Lidt selvransagelse ville være på sin plads

"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Præcis ingen grund til de hidser sig op.
Ingen Real Madrid spillere ser ud til at være sure over kendelsen. Marcelo går så småt ud af banen og slår ikke engang ud med armene. Så er der sgu ikke nogen grund til, at hidse en stemning op på den måde, som Barcelona de gør.
Dommeren har endda givet det gule kort.
Har ikke hørt eller læst en eneste Barca fan der siger noget om egne spillere. Men kun er ude efter Marcelo, Pepe og Mourinho.
Der er mange meninger omkring Pepe. Men han er vel en af de vigtigste spillere Real Madrid har i disse kampe. Hans arbejdsraseri og kontante spil gør altså meget for Reals defensiv. Han spiller til stregen og lidt over til tider, desværre.
Ingen Real Madrid spillere ser ud til at være sure over kendelsen. Marcelo går så småt ud af banen og slår ikke engang ud med armene. Så er der sgu ikke nogen grund til, at hidse en stemning op på den måde, som Barcelona de gør.
Dommeren har endda givet det gule kort.
Har ikke hørt eller læst en eneste Barca fan der siger noget om egne spillere. Men kun er ude efter Marcelo, Pepe og Mourinho.
Der er mange meninger omkring Pepe. Men han er vel en af de vigtigste spillere Real Madrid har i disse kampe. Hans arbejdsraseri og kontante spil gør altså meget for Reals defensiv. Han spiller til stregen og lidt over til tider, desværre.
Der burde skrides ind fra UEFA / FIFA / Det spanske forbund, overfor sådanne opgør. Det handler desværre ikke om fodbold når disse to hold mødes. Det handler om indædt had og unode efter unode. Dette bringer så meget spillet i miskredit, at begge hold burde udelukkes fra diverse europæiske turneringer og frataget point i La Liga. Det er er verdens bedste fodboldspillere, der er rolle modeller for mennesker verden over, og så flipper de sådan ud over en fodboldkamp. Det må der simpelthen gøres noget ved, og der bør skæres igennem.
Det er usmageligt.
PS: Dommeren gjorde det faktisk rigtig godt.
Det er usmageligt.
PS: Dommeren gjorde det faktisk rigtig godt.
- JudgeArdaStudge
Efter endnu en selvretfærdig og selvhøjtidelig kommentar fra Xavi må jeg endnu engang sige, at jeg næsten hader den mand og alt det han står for.
Der er før blevet spurgt indtil, hvorfor man kan hade Xavi. Nu har i fået mit svar på det.
Jeg håber vitterligt ikke, at Barcelona vinder noget som helst i år. De skal ned på jorden igen, så deres stjernenykker ikke løber helt af med dem. Messi, Iniesta, Alves, Xavi, Busquets..listen er lang af disse selvhøjtidelige primadonnaer, der kaster sig eller hidser sig op bare der er det mindste. Pinto er virkelig også en skamplet, men det er åbenbart en "strategi", der giver pote for dem.
Der er før blevet spurgt indtil, hvorfor man kan hade Xavi. Nu har i fået mit svar på det.
Jeg håber vitterligt ikke, at Barcelona vinder noget som helst i år. De skal ned på jorden igen, så deres stjernenykker ikke løber helt af med dem. Messi, Iniesta, Alves, Xavi, Busquets..listen er lang af disse selvhøjtidelige primadonnaer, der kaster sig eller hidser sig op bare der er det mindste. Pinto er virkelig også en skamplet, men det er åbenbart en "strategi", der giver pote for dem.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
kan du komme med et link?ArdaTuran skrev:Efter endnu en selvretfærdig og selvhøjtidelig kommentar fra Xavi må jeg endnu engang sige, at jeg næsten hader den mand og alt det han står for.
- JudgeArdaStudge
Kig længere oppe i tråden eller tjek DRs tekst-tv og hjemmeside.
doh, jeg giver en kvajer.ArdaTuran skrev:Kig længere oppe i tråden eller tjek DRs tekst-tv og hjemmeside.
Det kunne klæde Xavi at se lidt indad også. Havde hele Barcelona bænken i hoppet op og startet denne ballade, så kunne det jo være Mourinho og alle de andre ikke havde gjort dette. Det retfærdiggør dog ikke det de gjorde, men balladen starter jo et sted.ArdaTuran skrev:Efter endnu en selvretfærdig og selvhøjtidelig kommentar fra Xavi må jeg endnu engang sige, at jeg næsten hader den mand og alt det han står for.
Kan godt forstå Casillas talte med store bogstaver over for Xavi, da de stod lidt væk og snakkede om balladen. Det er bare ikke i orden og må give nogle problemer på landsholdet i den kommende tid. Opdelingen mellem Real Madrid og Barcelona vil være endnu større en lang tid set.
Når man ser bort for alt balladen, synes jeg det var den bedste kamp, vi har set mellem holdene meget længe. Ja, der var film i en del situationer, men synes dog ikke det var så slemt, som da de mødte hinanden fire gange inden for kort tid i sidste sæson.
Det er torskedumt, at Barca spillerne puster til ilden, når nu Marcelo er på vej ud af banen, men hvad er det for en manager/træner, der går hen og prikker en anden i øjet. Jeg synes Mourinho er primitiv, men nu bruger han teenage-tøsetricks og er vel sikker deltager i "De unge mødre" næste gang, der kommer en serie.
Som sagt, synes jeg begge hold gik efter at vinde i går og det kunne have gået begge veje. Jeg følte mig underholdt i går - rent fodboldmæssigt, men forventningerne var nok heller ikke så høje, efter deres indbyrdes opgør i sidste sæson.
Det er torskedumt, at Barca spillerne puster til ilden, når nu Marcelo er på vej ud af banen, men hvad er det for en manager/træner, der går hen og prikker en anden i øjet. Jeg synes Mourinho er primitiv, men nu bruger han teenage-tøsetricks og er vel sikker deltager i "De unge mødre" næste gang, der kommer en serie.
Som sagt, synes jeg begge hold gik efter at vinde i går og det kunne have gået begge veje. Jeg følte mig underholdt i går - rent fodboldmæssigt, men forventningerne var nok heller ikke så høje, efter deres indbyrdes opgør i sidste sæson.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Enig med Niels - det var først og fremmest en virkelig medrivende fodboldkamp mellem verdens to ubestridt stærkeste hold pt. Dog synes jeg nok kampen på Bernabeu var endnu bedre, men her stod udeholdet selvfølgelig noget svagere end tilfældet var i aftes. Det bliver en virkelig interessant duel i denne sæson efter Mourinho har fundet formlen - aggressivt og højt. Det er måske ikke altid seværdigt på den smukke måder, men på alle andre måder er det nu 90 minutters kræs.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Som jeg også skrev, så er det to rigtig gode hold og de spillede noget rigtig flot fodbold. Men deres skemysler skæmmer det sportslige desværre.
Når de ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt, så må de straffes. Ingen var bedre eller værre end andre i går. Og jeg mener helt klart det ikke er sportsligt forsvarligt at lade dette fortsætte. Der skal ses på hvorledes det kan gøres, således det ikke sker så ofte som det gør. Barcelona spillere smider sig jo altid, og det bliver de ved med indtil de indser det ikke længere kan betale sig. Mener helt klart de forskellige unioner bør se efter nogle metoder, der kommer det her til livs.
Laver man en takling som Marcelo gjorde, så skal man smides ud og der skal karantæne. Han mærker således det ikke er den vej man skal gå. Men alle de spillere der smider sig mærker absolut ikke, at det er noget de skal holde op med, når der ikke kommer nogle sanktioner omkring dette. Man har disciplinær udvalg, så bør man også have diving udvalg eller noget lignende.
Når de ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt, så må de straffes. Ingen var bedre eller værre end andre i går. Og jeg mener helt klart det ikke er sportsligt forsvarligt at lade dette fortsætte. Der skal ses på hvorledes det kan gøres, således det ikke sker så ofte som det gør. Barcelona spillere smider sig jo altid, og det bliver de ved med indtil de indser det ikke længere kan betale sig. Mener helt klart de forskellige unioner bør se efter nogle metoder, der kommer det her til livs.
Laver man en takling som Marcelo gjorde, så skal man smides ud og der skal karantæne. Han mærker således det ikke er den vej man skal gå. Men alle de spillere der smider sig mærker absolut ikke, at det er noget de skal holde op med, når der ikke kommer nogle sanktioner omkring dette. Man har disciplinær udvalg, så bør man også have diving udvalg eller noget lignende.