Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 15. aug, 2011 22:33

City og især Aguero, ser skarpe ud!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » mandag, 15. aug, 2011 22:34

Aguero kan godt blive et ubehageligt bekendtskab i PL!
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 15. aug, 2011 22:36

pyha City ser giftige.... og Aguero har da meldt sin ankomst i Premier league
YNWA

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 15. aug, 2011 22:48

Jeg får det simpelthen så dårligt indeni, når jeg ser ManC klare sig godt. Den store klump, jeg får i maven ved tanken om, at vi desværre nok er nødt til at finde os i dem som permanent pestilens i topstriden fremover, er virkelig ikke til at holde ud. Jeg hader og foragter dem faktisk (endda langt) mere, end det er tilfældet med den anden Manchester-klub - og det siger ikke så lidt!

:(

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » mandag, 15. aug, 2011 22:50

Og han kostede det samme som Carroll. :?

Godt nok er hans kontrakt nok mere imponerende, men hvis han kan sparke et mesterskab til shitty er han vel det værd.

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » mandag, 15. aug, 2011 22:50

Hold nu da op for en kasse. Puha han kunne gå hen og blive træls at have med at gøre.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 15. aug, 2011 22:51

Kun bliver topscorer og shity vinder mesterskabet. Jeg tror efterhånden at de har samlet det hold der skal til og de ser ekstremt stærke ud.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » mandag, 15. aug, 2011 22:52

Aguero.. fy for saten, hvor er det ærgeligt vi ikke fik ham :(
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » mandag, 15. aug, 2011 22:54

Aarde skrev:Jeg får det simpelthen så dårligt indeni, når jeg ser ManC klare sig godt. Den store klump, jeg får i maven ved tanken om, at vi desværre nok er nødt til at finde os i dem som permanent pestilens i topstriden fremover, er virkelig ikke til at holde ud. Jeg hader og foragter dem faktisk (endda langt) mere, end det er tilfældet med den anden Manchester-klub - og det siger ikke så lidt!

Fuldstændigt enig Aarde, uanset hvad folk så ævler om med investeringsfrihed, så kan det aldrig være iorden at komme til toppen fra midten på den måde som Shitty har gjordt... hvor er det sindssygt at tænke på at de har fået Aguero... fortjener de jo slet ikke. Det handler om at tro på traditionen og drive en forretning med overskud. Det gør Manchester City fandme ikke.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » mandag, 15. aug, 2011 22:56

Emmy skrev:Kun bliver topscorer og shity vinder mesterskabet. Jeg tror efterhånden at de har samlet det hold der skal til og de ser ekstremt stærke ud.
De spiller stadig elendig fodbold og har stadig ikke vist, at de har niveauet i topkampene.

Men El Kun er god, rigtig god.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » mandag, 15. aug, 2011 22:57

Nicoen skrev:Og han kostede det samme som Carroll. :?
Men ikke nær så meget, som vi fik for Torres...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 15. aug, 2011 23:08

Alle har selvfølgelig ret til deres meninger, men synes sgu lidt svært at have ondt i røven over City, Liverpool har jo selv brugt over en milliard de sidste 2 transfer vinduer, og vi sidder vel stadig og håber på at vi har 5-600 millioner til at købe 2 verdensstjerner mere fra øverste hylde, jeg gør ihvertilfald.
YNWA

Brugeravatar
Ehlert
Geografisk sted: Hillerød

Indlæg af Ehlert » mandag, 15. aug, 2011 23:12

Agüero gjorde da helt bestemt indtryk og viste at han bestemt har potentialet til at blive en stor succes i Premier League. Alligevel synes jeg, at hans præstation bør ses i det perspektiv, at det en enormt billig baggrund. Swansea havde virkelig ikke meget at byde på og stod meget usikkert i forsvaret.
I Frue Kirke kan ingen begribe, hvem der sidder og ryger på orgelpibe.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 15. aug, 2011 23:13

Liverdrengen skrev:
Aarde skrev:Jeg får det simpelthen så dårligt indeni, når jeg ser ManC klare sig godt. Den store klump, jeg får i maven ved tanken om, at vi desværre nok er nødt til at finde os i dem som permanent pestilens i topstriden fremover, er virkelig ikke til at holde ud. Jeg hader og foragter dem faktisk (endda langt) mere, end det er tilfældet med den anden Manchester-klub - og det siger ikke så lidt!

Fuldstændigt enig Aarde, uanset hvad folk så ævler om med investeringsfrihed, så kan det aldrig være iorden at komme til toppen fra midten på den måde som Shitty har gjordt... hvor er det sindssygt at tænke på at de har fået Aguero... fortjener de jo slet ikke. Det handler om at tro på traditionen og drive en forretning med overskud. Det gør Manchester City fandme ikke.
Men Liverpools succes i 80erne, hvor vi brugte LANGT flere penge end de andre (og i øvrigt endte med at gældsætte klubben så meget, at Moores måtte sælge), var ganske fortjent. Det er også fortjent, hvis vi i denne sæson kommer helt op i toppen, for med vores historie er det i orden at bruge mange penge???

Vi er bare så meget bedre end alle de andre, og det er os, der fortjener den succes, som de har.

Undskyld mit ironiske/sarkastiske indlæg, men jeg synes, at det er en meget mærkelig holdning, at nogle hold ikke må bruge mange penge, mens andre ikke må.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 15. aug, 2011 23:21

texnymann skrev:
Liverdrengen skrev:

Men Liverpools succes i 80erne, hvor vi brugte LANGT flere penge end de andre (og i øvrigt endte med at gældsætte klubben så meget, at Moores måtte sælge), var ganske fortjent. Det er også fortjent, hvis vi i denne sæson kommer helt op i toppen, for med vores historie er det i orden at bruge mange penge???

Vi er bare så meget bedre end alle de andre, og det er os, der fortjener den succes, som de har.

Undskyld mit ironiske/sarkastiske indlæg, men jeg synes, at det er en meget mærkelig holdning, at nogle hold ikke må bruge mange penge, mens andre ikke må.
Det er jo ikke det, det hele handler om. Mancherster City har aldrig været et tophold, mens vi, blandt andre, har tradition for at være et tophold, og har været det gennem flere år og arbejdet stenhårdt på at blive det. Forskellen ligger i, at City på få år har købt sig til at blive et tophold uden selve klubben har gjort noget somhelst, der kan retfærdiggøre dette.
Liverpool Football Klopp

Besvar