Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AllanShore

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » søndag, 07. aug, 2011 17:56

Jeg synes nu at Young var rimelig god også taget i betragtning af at han stod over for en af de nok bedste højrebacks, defensivt. Men hver mand sin smag :)
Fan af Manchester United

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 08. aug, 2011 12:27

Jeg er enig i, at Young nok skal vise sig at være en fin spiller for jer, men at du synes Richards er god defensivt er jeg til gengæld uforstående over for. Han er fysisk stærk, ja, men så besidder han vist heller ikke andre kvaliteter en forsvarsspiller skal have. Det er vel også derfor, at han er blevet rykket ud på backen, og ikke længere spiller centralt, hvortil han ellers var udset og spået en stor fremtid.
Du så det jo selv i går, netop i en situation involverende Young, hvordan han fuldstændig mistimer sit indgreb.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 08. aug, 2011 13:30

AJ skrev:Jeg er enig i, at Young nok skal vise sig at være en fin spiller for jer, men at du synes Richards er god defensivt er jeg til gengæld uforstående over for. Han er fysisk stærk, ja, men så besidder han vist heller ikke andre kvaliteter en forsvarsspiller skal have. Det er vel også derfor, at han er blevet rykket ud på backen, og ikke længere spiller centralt, hvortil han ellers var udset og spået en stor fremtid.
Du så det jo selv i går, netop i en situation involverende Young, hvordan han fuldstændig mistimer sit indgreb.
Det er jo lidt at bedømme ham ud fra en enkelt episode i kampen. Ellers var det ikke ofte at Young egentlig kom udenom ham ude på fløjen, og det må vel karakteriseres som værende godkendt.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » mandag, 08. aug, 2011 13:48

NotArrogantJustinBieber skrev:
AJ skrev:Jeg er enig i, at Young nok skal vise sig at være en fin spiller for jer, men at du synes Richards er god defensivt er jeg til gengæld uforstående over for. Han er fysisk stærk, ja, men så besidder han vist heller ikke andre kvaliteter en forsvarsspiller skal have. Det er vel også derfor, at han er blevet rykket ud på backen, og ikke længere spiller centralt, hvortil han ellers var udset og spået en stor fremtid.
Det er jo lidt at bedømme ham ud fra en enkelt episode i kampen. Ellers var det ikke ofte at Young egentlig kom udenom ham ude på fløjen, og det må vel karakteriseres som værende godkendt.
Eller ikke godkendt af wingen, specielt hvis man ikke har den store tiltro til Ricards.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 08. aug, 2011 14:09

mig_der skrev:
Eller ikke godkendt af wingen, specielt hvis man ikke har den store tiltro til Ricards.
Young var god når han ikke stod direkte over for Richards og skulle prøve at komme forbi ham.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 08. aug, 2011 15:29

mig_der skrev:
Young var god når han ikke stod direkte over for Richards og skulle prøve at komme forbi ham.
Ergo. Young er god nok, så længe der ikke er nogen der prøver at tage bolden fra ham.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 08. aug, 2011 18:38

NotArrogantJustinBieber skrev:Det er jo lidt at bedømme ham ud fra en enkelt episode i kampen.
Jeg troede ikke det var nødvendigt at udpensle min holdning ved at tilføje, at Richards' fejlindgreb var et EKSEMPEL på det jeg generelt mener om ham.

Det er som om du ønsker at få mig til at fremstå dummere end jeg er.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 08. aug, 2011 18:57

AJ skrev:
NotArrogantJustinBieber skrev:Det er jo lidt at bedømme ham ud fra en enkelt episode i kampen.
Jeg troede ikke det var nødvendigt at udpensle min holdning ved at tilføje, at Richards' fejlindgreb var et EKSEMPEL på det jeg generelt mener om ham.

Det er som om du ønsker at få mig til at fremstå dummere end jeg er.
Undskyld mine tømmermænd og spis brød til. Det er jo ikke noget du behøver at gå i hundene over.
Du har åbenbart din mening om Richards evner eller mangel på samme, mens jeg selv synes han er en god back så vi kommer nok ikke så meget længere.
Fan af Manchester United

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 10. aug, 2011 21:43

Heldigvis ingen skader til nogen af vores ifm. aftenens landskampe - endnu vel at mærke. Til gengæld ser det ud til, at Nando er udgået efter blot et kvarter af Italien-Spanien. Det er sgu utroligt med ham :|

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 10. aug, 2011 21:52

Landstræneren må meget gerne hurtigst muligt skifte Agger ud. Jeg bliver flintrende hamrende tosset hvis han bliver skadet :evil:
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Kynde

Indlæg af Kynde » onsdag, 10. aug, 2011 22:04

Så kom både Adam og Agger ud. Perfekt!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 10. aug, 2011 22:04

Adam og Agger ud.

Adam får ros af Holmstrøm.

Agger er ikke skadet! :D
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 10. aug, 2011 22:17

Sikke da en forskel det har gjort at få de unge spillere ind. Poulsen og Rommedahl er færdige på det hold og Bendtner skal virkelig se at komme i gang for ellers burde han også ryge ud.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 10. aug, 2011 22:29

Aquilani kommet ind i stedet for de Rossi. Xabi Alonso anfører i anden halvleg for Spanien.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 10. aug, 2011 22:31

Har Bashkim Kadri fået spilletid? Jeg ser ham gerne DK låst hurtigst muligt, så Albanien eller hvem det nu er, ikke snupper ham.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar