Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jan » søndag, 29. maj, 2011 19:38

Hr. Drejer skrev:Nu har Barca vundet lige så mange gange som Phil Neal.
Den røg så lige ind på Fjæsbog-opdateringen :laughin:
Barca spillede godt, der var offside ved manchesters mål og jeg endte med at falde i søvn. Kun ét hold kunne have slået Barca i går... Masch' forsøg på at redde noget ære gik ikke ind hos mig, slet slet ikke.
Up The RedMen... we go again!

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » søndag, 29. maj, 2011 22:36

2-0 til Inter på et mål af Eto´o. Med små 15 min igen.

Så det lader til at Inter bliver pokal mestre i år.

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » mandag, 30. maj, 2011 11:20

ArdaTuran skrev:At hive banneret frem næste gang vi møder manure er det samme. Så vi lige vidt.
Som danskerer kan vi ikke sætte os ind i revaliseringen imellem de to klubber, men når træneren blander sig i samtalen så mener jeg, han fortjener at få lidt på puklen. Jeg er virkelig træt af at vi altid skal forfine os og aldrig må give lidt igen, fordi så falder vi ned på deres niveau. Vi er en arbejderklub fra en arbejderby.
Fuldstændig enig! De skal ha igen af samme skuffe, specielt når man tænker på at det er deres manager der blander sig og endnu en gang viser at han er både en dårlig taber og en dårlig vinder, den kæmpe N..! Jeg sad ikke og holdt med Barca fordi jeg bedre kan li spansk end engelsk fodbold, men fordi at United med deres nuværende manager i spidsen evigt og altid forsøger at nedgøre os og vores klub, selvom ingen fra vores klub har ringet dem op!!! Det er ulideligt at stå model til og jeg synes at det er på plads at vi fans reagerer og ikke KK eller nogen andre.

Og lad mig bare sige det som det er. Jeg hader United. Og jeg mener det som jeg skriver det! Jeg hader klubben, deres i...t til manager og deres tå.....e fans og det gør jeg altså ikke pr.automatik eller fordi de har vundet meget de senere år. Jeg gør det fordi de ikke udviser respekt overfor os og andre klubber og fordi de ikke kender til begreber som fair play og sportsmanship! Hvis du tog navnet og skiftede det ud med et andet, men opførelsen havde været den samme, så ville jeg stadigvæk synes at det er en l...e klub, fyldt med små mennesker, som bare ikke aner hvad det vil sige at opfører sig ordentligt.
Og JA, det fryder mig langt ind i min sjæl at de tabte finalen og blev til grin for hele fodboldverdenen. Det er så mega fryd at det bare er så SKØNT!!!!
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » mandag, 30. maj, 2011 11:28

Callesen skrev:Det er sgu overskud af rang, det Mascherano viser her.
Utroligt han kan hive sådan en frem. Langt de fleste ville slet ikke tænke sådan. Og ville nok fremhæve så meget andet end den kamp der lige er blevet spillet.
Tak, Mascherano.
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 30. maj, 2011 11:33

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 563014.ece

Dette er ren verdensklasse af vores engelske madfans. Dette banner hængte de op i Ferggies carport :clap: :dance: :clap: :dance:
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » mandag, 30. maj, 2011 11:40

Kelly skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 563014.ece

Dette er ren verdensklasse af vores engelske madfans. Dette banner hængte de op i Ferggies carport :clap: :dance: :clap: :dance:
Og så kan man bare håbe på at idioten kørte sin bil ind i carporten af bare overraskelse..... :wall: :wall: :wall: :wall:

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 30. maj, 2011 11:47

Harvey skrev:
Kelly skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 563014.ece

Og så kan man bare håbe på at idioten kørte sin bil ind i carporten af bare overraskelse..... :wall: :wall: :wall: :wall:
Præcis ;)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
henry
Geografisk sted: Odense
Alder: 37

Indlæg af henry » mandag, 30. maj, 2011 14:08

Sikke en mesterskabsparade!

Billede
Billede

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 30. maj, 2011 16:29

Play-off finalen til PL. 2-0 til Swansea mod Reading, der ellers startede bedst. De to mål faldt med 36 sekunders mellemrum i effektiv spilletid. Scott Sinclair scorede begge mål. Der er spillet en lille halv time.

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » mandag, 30. maj, 2011 17:29

2 hurtige af reading, og har ramt stolpen.

3-2
Billede

IanRush

Indlæg af IanRush » mandag, 30. maj, 2011 17:47

henry skrev:Sikke en mesterskabsparade!
http://www.youtube.com/watch?v=u1U8hhGI23w
Vel OK?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 30. maj, 2011 17:52

IanRush skrev:
henry skrev:Sikke en mesterskabsparade!
http://www.youtube.com/watch?v=u1U8hhGI23w
Vel OK?
OK ja, men ikke særlig imponerende. Men måske unfair, at jeg sammenligner med dette her:
http://www.youtube.com/watch?v=TJNxrFGQ ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=jhYksgX6 ... re=related
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 30. maj, 2011 21:23

In alle fairness, så kunne jeg også poste billeder eller videoer fra vores parade i 1999, hvor der var lige så mange som i Liverpool i 2005.
Kan godt være det bare er mig, men fans har det med at stimle sammen under specielle forhold, som det var i henholdsvis 2005 og 1999, ikke at jeg lige pludselig begynder at kaste om mig med beskyldninger om glory hunters.

Men ellers kan man jo også more sig over Citys parade :)

Billede
Fan af Manchester United

STMO

Indlæg af STMO » lørdag, 04. jun, 2011 08:22

Østrig-Tyskland var et brag af en fodboldkamp. Tyskland spiller noget meget seværdigt fodbold. De kunne måske næsten ligeså godt have tabt som vundet, men der var underholdning i topklasse. Philip Lahm er en klassespiller, det er ikke hverdagskost at se en back spille så aggressivt fremadrettet.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 04. jun, 2011 17:56

England - Schweiz

0-0 .. Der kommer mål inden længe! Schweiz tæt på scorer på sine kontraer.. :lol:

Edit: 1-0 til Schweiz - Barnetta. De spiller godt!!
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar