Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 29. maj, 2011 15:01

Cynwal skrev:
LarsU skrev:
Styf skrev:
ArdaTuran skrev:
Myqqe8 skrev:Liverpool fans havde banner med F*ck off fergie 5 x jtf 96!!! til sidst i kampen efter uniteds 19 times på Anfield Hahaha!1 18-5> 19-3 LFC<3
I just have to see that! :D
Er det kun mig, der egentlig ikke synes, det er så fedt? Synes ikke, der er meget klasse over det.
Nej, den holdning er du ikke alene om. På mig virker det som en meget scum'sk adfærd.
Hør nu her i gnavne, gamle mænd. ;) Det kommer sig jo af, at Fergie proklamerede, at han ville ønske, han havde fundet på idéen med at møde op på Anfield med scums hånelige banner - det morede ham kosteligt. Det var lidt payback.

Set i bakspejlet af Fergies hoverende udtalelser, så synes jeg banneret var på sin plads. Nogle gange skal sådanne folk have lidt igen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » søndag, 29. maj, 2011 15:30

Derfor er der jo ingen grund til, at komme ned på så lavt et niveau?
De-andre-gør-det-så-skal-vi-også adfær er i det her tilfælde ikke noget jeg bifalder.

Så hellere hiv banneret frem på Anfield næste gang vi møder manu. Det ville nu klæde os noget mere.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 29. maj, 2011 15:36

At hive banneret frem næste gang vi møder manure er det samme. Så vi lige vidt.
Som danskerer kan vi ikke sætte os ind i revaliseringen imellem de to klubber, men når træneren blander sig i samtalen så mener jeg, han fortjener at få lidt på puklen. Jeg er virkelig træt af at vi altid skal forfine os og aldrig må give lidt igen, fordi så falder vi ned på deres niveau. Vi er en arbejderklub fra en arbejderby.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » søndag, 29. maj, 2011 15:40

Jeg synes der er kæmpe forskel på, at tage banneret med på stadion til ens egen kamp.
også at tage på et stadion, hvor ens hold ikke spiller for at hovere med et banner (omend det kun er i kort tid).

Så også lige der var nogle Liverpool (antager jeg det er) fans der har lavet et banner med Barcelona 4 times. Liverpool 5 times, som er placeret foran Ferguson´s indkørsel.

Det ender med hele sommeren nu går med, at flashe bannere foran modstandernes huse, biler, stadion og træningsanlæg.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 29. maj, 2011 15:43

Slap dog af callesen. Du blæser det jo op. Det er jo ene og alene sket, fordi Fergie blandede sig og gav sit hånelige besyv med. Han er en mand med meget lidt klasse og han fortjener at lade nederlaget svie efter, hvor meget han fik det til at svie hos LFCs supporterer.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 29. maj, 2011 15:46

ArdaTuran skrev:
Cynwal skrev:
LarsU skrev: Er det kun mig, der egentlig ikke synes, det er så fedt? Synes ikke, der er meget klasse over det.
Nej, den holdning er du ikke alene om. På mig virker det som en meget scum'sk adfærd.
Hør nu her i gnavne, gamle mænd. ;)
Det må så være LarsU & Cynwal:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » søndag, 29. maj, 2011 15:48

Synes du vi viser meget klasse med de bannere?
Jeg gør ikke. Jeg er bare af den holdning at man synger om de hold man møder på dagen også venter man med sangene om manu osv til de dage man møder dem.
Og på samme måde er det med bannere.

Så kan ferguson synes det er ih og åh så fedt lavet, hvad de manu fans lavede. Det viser bare hans niveau, og der er da ingen grund til, at falde ned på?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 29. maj, 2011 15:56

@ Cynwal - ja, det var Max og Gus jeg havde i tankerne. ;)

@ Callesen - jeg har aldrig bedt om, at vi viser den form for "klasse". vi viser rigelig med klasse på banen og fra vores træner og det er nok for mig. Men som fan har man ikke et professionelt tilhørsforhold og derfor er det udelukkende følelserne, der spiller ind og jeg synes det er fint, at komme af med nogle af dem til tider.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 29. maj, 2011 15:59

Har Ferguson lidt klasse fordi han til et United awardshow dagene efter at have vundet mesterskab nr. 19 og endelig har overgået Liverpool giver en lille stikpille med henvisning til Liverpool? Man kan da ikke forvente andet når han står blandt Unitedansatte og fejrer det, stort set alle troede var umuligt, da han i sin tid sagde at han ville "knock Liverpool off their fucking perch".
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 29. maj, 2011 16:03

Alonso skrev:Flot gestus af Mascherano. Faktisk gik det op for mig, da jeg så ham stå der, at hans situation i Liverpool har været fuldstændig misforstået. Manden var ikke sur på klubben og dens hjerte, men på den håbløse ledelse de fleste af os rystede på hovedet over. Den ledelse, der fyrede manden der revitaliserede Mascherano. Heldigvis er vi kommet videre og Mascherano er tilgivet hos mig.

I øvrigt flot præstation af Barcelona.
Min første reaktion var ikke positiv da jeg læste om det. Nu har jeg set klippet og det virker virkelig som om det betød meget for ham at få det sagt til sidst i interviewet. Det er en flot gestus og måske hans egen lille måde at sige undskyld for den kællinge opførsel han lagde for dagen inden skiftet. Jeg synes stadig ikke om det han gjorde, men han har min respekt for kommentaren i går.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 29. maj, 2011 16:26

Nicoen skrev:Hvis bare Barcelona spillede sådan hver gang, og droppede alt deres skuespil, piveri, arrogance, svinestreger og brokken til dommer ville det nærmest være umuligt for det meste af verdenen(Real Madrid fans undtaget), ikke at nyde den måde de spiller fodbold på.
Synes nu de havde strammet gevaldigt op igår, hvad angår dine kritik punkter. Jeg var helt målløs, over hvor lidt skuespil der var. Selv busquets stod mere op en lå ned, det er ikke hverdagskost.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » søndag, 29. maj, 2011 17:55

Esbjerg og Randers ender i dødens pølse. = 1.division! :)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 29. maj, 2011 17:55

AaB må da vist hellere sende en kasse øl til Esbjerg.....

Hvor er det dog glædeligt at hestene ryger ned. Det varmer i mit AGF hjerte.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » søndag, 29. maj, 2011 19:04

Thommo skrev:
Nicoen skrev:Hvis bare Barcelona spillede sådan hver gang, og droppede alt deres skuespil, piveri, arrogance, svinestreger og brokken til dommer ville det nærmest være umuligt for det meste af verdenen(Real Madrid fans undtaget), ikke at nyde den måde de spiller fodbold på.
Synes nu de havde strammet gevaldigt op igår, hvad angår dine kritik punkter. Jeg var helt målløs, over hvor lidt skuespil der var. Selv busquets stod mere op en lå ned, det er ikke hverdagskost.
Jeg er helt enig. Det var også derfor der var plads til sådan et Barca-positivt indlæg.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 29. maj, 2011 19:19

Jamen så er vi jo enige.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar