Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » lørdag, 28. maj, 2011 11:36

Fra RAWK i en photoshopped headline oversigt omkring aftenens kamp:

"Barcelona confused by all the Norwich scarves"
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » lørdag, 28. maj, 2011 11:45

IanRush skrev:Skyd mig, hæng mig, nik mig 10 springskaller....jeg holder med United (eller rettere: jeg afskyr Barcelona mindre end United)....
http://www.youtube.com/watch?v=bfZ7dUBzTGY
Kan man holde med Manchester United?

Jeg holder i hvert fald med Barca til hver en tid. Ikke fordi jeg støtter den taktik de har udvist med dives og dommer-pres, men fordi jeg afskyr Manchester United og alt den klub står for
Næste år!

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » lørdag, 28. maj, 2011 13:08

Henrik skrev:
IanRush skrev:Skyd mig, hæng mig, nik mig 10 springskaller....jeg holder med United (eller rettere: jeg afskyr Barcelona mindre end United)....

Jeg holder i hvert fald med Barca til hver en tid. Ikke fordi jeg støtter den taktik de har udvist med dives og dommer-pres, men fordi jeg afskyr Manchester United og alt den klub står for
Helt, helt enig. Det kan da godt være, at Barcelona har været en smule usympatiske i de seneste par sæsoner, men omvendt så har ManU været dybt usympatiske siden slutningen af 70'erne.

Håber, det bliver en elendig og kedelig finale, hvor Barcelona bringer sig foran med 2-0 efter 10 minutter og så bare kører den hjem, stille og roligt.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » lørdag, 28. maj, 2011 14:13

LarsU skrev:
Henrik skrev:

Helt, helt enig. Det kan da godt være, at Barcelona har været en smule usympatiske i de seneste par sæsoner, men omvendt så har ManU været dybt usympatiske siden slutningen af 70'erne.

Håber, det bliver en elendig og kedelig finale, hvor Barcelona bringer sig foran med 2-0 efter 10 minutter og så bare kører den hjem, stille og roligt.
Menes der her 1870'erne?
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 28. maj, 2011 14:24

Henrik skrev:

Dejligt. Jeg hader også scum for vildt meget.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 28. maj, 2011 15:07

LarsU skrev:Det kan da godt være, at Barcelona har været en smule usympatiske i de seneste par sæsoner,
Årets underdrivelse. Men derfor holder jeg nu stadig med dem i aften, men frygter lidt de taber efter forlænget, da scum jo er på "hjemmebane".

Håber dog på busquets får bolden i ryggen så den ryger i kasse, når han alligevel ligger og ruller rundt foran scums mål, i det 5. overtidsminut.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » lørdag, 28. maj, 2011 15:10

Thommo skrev:Håber dog på busquets får bolden i ryggen så den ryger i kasse, når han alligevel ligger og ruller rundt foran scums mål, i det 5. overtidsminut.
Ikke et helt utænkeligt scenario
Næste år!

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 28. maj, 2011 15:17

Håber satme Barcelona vinder i aften! Ikke fordi jeg holder med dem generelt, men Scum skal fanden galemig ikke vinde the double. Det ville satme gøre ondt helt ind i sjælen at se på

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » lørdag, 28. maj, 2011 15:21

Belloni skrev:Håber satme Barcelona vinder i aften! Ikke fordi jeg holder med dem generelt, men Scum skal fanden galemig ikke vinde the double. Det ville satme gøre ondt helt ind i sjælen at se på
Kommer du forbi Penny? Eller har du andre aftaler?

Brugeravatar
Belloni

Indlæg af Belloni » lørdag, 28. maj, 2011 15:22

Callesen skrev:
Belloni skrev:Håber satme Barcelona vinder i aften! Ikke fordi jeg holder med dem generelt, men Scum skal fanden galemig ikke vinde the double. Det ville satme gøre ondt helt ind i sjælen at se på
Kommer du forbi Penny? Eller har du andre aftaler?
Har en anden aftale. Min søsters knægt er helt vild med Barcelona, så ser den ude ved dem i aften.
Håber ikke du savner mig for meget

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » lørdag, 28. maj, 2011 15:27

Det er bare fjong.
Ikke helt endnu. Mon ikke det kommer når vi nærmer os sæson start. Skal lige have fri fra dig et par måneder.

Brugeravatar
Belloni

Indlæg af Belloni » lørdag, 28. maj, 2011 15:31

Hvorfor i alverden egentlig også se den på en bar? Der vrimler jo med de røde sataner overalt sikkert. Jeg råder alle folk til at blive indendøre i aften!

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » lørdag, 28. maj, 2011 15:36

Tja godt spørgsmål. Der var pludselig stemning blandt nogle af de andre til, at tage derned og se den.
Er igang med svendeprojekt, så har brug for, at komme lidt væk fra det.

veffe69

Indlæg af veffe69 » lørdag, 28. maj, 2011 17:15

Skal ikke se aftenens kamp, men håber Barca vinder 1-0 på et mål scoret 7 min inde i overtiden af 2 halveg, forøvrigt et mål efter et indlæg, hvor Messi rammer den med hånden, hvorefter den ryger på overlæggeren og ned på stregen.
Dommeren dømmer den inde, men efterfølgende viser billeder tydeligt at bolden ikke var inde :D
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » lørdag, 28. maj, 2011 17:55

Tror du er skizofren:

Hvis du afskyr Barcelona mindre end scum må du sgu da netop holde med Barca.

En rigtig LFC-mand holder med alle dem der møder scum, basta.

Besvar