Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Fra RAWK i en photoshopped headline oversigt omkring aftenens kamp:
"Barcelona confused by all the Norwich scarves"
"Barcelona confused by all the Norwich scarves"
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Kan man holde med Manchester United?IanRush skrev:Skyd mig, hæng mig, nik mig 10 springskaller....jeg holder med United (eller rettere: jeg afskyr Barcelona mindre end United)....
http://www.youtube.com/watch?v=bfZ7dUBzTGY
Jeg holder i hvert fald med Barca til hver en tid. Ikke fordi jeg støtter den taktik de har udvist med dives og dommer-pres, men fordi jeg afskyr Manchester United og alt den klub står for
Næste år!
Helt, helt enig. Det kan da godt være, at Barcelona har været en smule usympatiske i de seneste par sæsoner, men omvendt så har ManU været dybt usympatiske siden slutningen af 70'erne.Henrik skrev:Kan man holde med Manchester United?IanRush skrev:Skyd mig, hæng mig, nik mig 10 springskaller....jeg holder med United (eller rettere: jeg afskyr Barcelona mindre end United)....
Jeg holder i hvert fald med Barca til hver en tid. Ikke fordi jeg støtter den taktik de har udvist med dives og dommer-pres, men fordi jeg afskyr Manchester United og alt den klub står for
Håber, det bliver en elendig og kedelig finale, hvor Barcelona bringer sig foran med 2-0 efter 10 minutter og så bare kører den hjem, stille og roligt.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Menes der her 1870'erne?LarsU skrev:Helt, helt enig. Det kan da godt være, at Barcelona har været en smule usympatiske i de seneste par sæsoner, men omvendt så har ManU været dybt usympatiske siden slutningen af 70'erne.Henrik skrev:Kan man holde med Manchester United?IanRush skrev:Skyd mig, hæng mig, nik mig 10 springskaller....jeg holder med United (eller rettere: jeg afskyr Barcelona mindre end United)....
Håber, det bliver en elendig og kedelig finale, hvor Barcelona bringer sig foran med 2-0 efter 10 minutter og så bare kører den hjem, stille og roligt.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Dejligt. Jeg hader også scum for vildt meget.Henrik skrev:Kan man holde med Manchester United?IanRush skrev:Skyd mig, hæng mig, nik mig 10 springskaller....jeg holder med United (eller rettere: jeg afskyr Barcelona mindre end United)....
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Årets underdrivelse. Men derfor holder jeg nu stadig med dem i aften, men frygter lidt de taber efter forlænget, da scum jo er på "hjemmebane".LarsU skrev:Det kan da godt være, at Barcelona har været en smule usympatiske i de seneste par sæsoner,
Håber dog på busquets får bolden i ryggen så den ryger i kasse, når han alligevel ligger og ruller rundt foran scums mål, i det 5. overtidsminut.
Verden er smask fuld af hyklere....
Ikke et helt utænkeligt scenarioThommo skrev:Håber dog på busquets får bolden i ryggen så den ryger i kasse, når han alligevel ligger og ruller rundt foran scums mål, i det 5. overtidsminut.
Næste år!
Håber satme Barcelona vinder i aften! Ikke fordi jeg holder med dem generelt, men Scum skal fanden galemig ikke vinde the double. Det ville satme gøre ondt helt ind i sjælen at se på
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Kommer du forbi Penny? Eller har du andre aftaler?Belloni skrev:Håber satme Barcelona vinder i aften! Ikke fordi jeg holder med dem generelt, men Scum skal fanden galemig ikke vinde the double. Det ville satme gøre ondt helt ind i sjælen at se på
Har en anden aftale. Min søsters knægt er helt vild med Barcelona, så ser den ude ved dem i aften.Callesen skrev:Kommer du forbi Penny? Eller har du andre aftaler?Belloni skrev:Håber satme Barcelona vinder i aften! Ikke fordi jeg holder med dem generelt, men Scum skal fanden galemig ikke vinde the double. Det ville satme gøre ondt helt ind i sjælen at se på
Håber ikke du savner mig for meget
-
- Bestyrelsesmedlem
Det er bare fjong.
Ikke helt endnu. Mon ikke det kommer når vi nærmer os sæson start. Skal lige have fri fra dig et par måneder.
Ikke helt endnu. Mon ikke det kommer når vi nærmer os sæson start. Skal lige have fri fra dig et par måneder.
Hvorfor i alverden egentlig også se den på en bar? Der vrimler jo med de røde sataner overalt sikkert. Jeg råder alle folk til at blive indendøre i aften!
-
- Bestyrelsesmedlem
Tja godt spørgsmål. Der var pludselig stemning blandt nogle af de andre til, at tage derned og se den.
Er igang med svendeprojekt, så har brug for, at komme lidt væk fra det.
Er igang med svendeprojekt, så har brug for, at komme lidt væk fra det.
Skal ikke se aftenens kamp, men håber Barca vinder 1-0 på et mål scoret 7 min inde i overtiden af 2 halveg, forøvrigt et mål efter et indlæg, hvor Messi rammer den med hånden, hvorefter den ryger på overlæggeren og ned på stregen.
Dommeren dømmer den inde, men efterfølgende viser billeder tydeligt at bolden ikke var inde
Dommeren dømmer den inde, men efterfølgende viser billeder tydeligt at bolden ikke var inde

“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
-
Tror du er skizofren:IanRush skrev:Skyd mig, hæng mig, nik mig 10 springskaller....jeg holder med United (eller rettere: jeg afskyr Barcelona mindre end United)....
Hvis du afskyr Barcelona mindre end scum må du sgu da netop holde med Barca.
En rigtig LFC-mand holder med alle dem der møder scum, basta.