Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Henrik
- Geografisk sted: Stockholm
- Alder: 41
Ja ja. Tosser er der nok af... Fatter ikke hvorfor man gider tage sig tid til at gå ind på et andet fan-forum i stedet for at glæde sig med sine egne.
On topic: Hvem er det dog der har fundet på den latterlige idé med at fans skal have plastic-flag med på stadion? Det hører simpelthen ikke til på et engelsk stadion i FA cup finalen. Stemningen skal de da nok selv finde ud af at lave
Næste år!
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 36
Henrik skrev:Ja ja. Tosser er der nok af... Fatter ikke hvorfor man gider tage sig tid til at gå ind på et andet fan-forum i stedet for at glæde sig med sine egne.
On topic: Hvem er det dog der har fundet på den latterlige idé med at fans skal have plastic-flag med på stadion? Det hører simpelthen ikke til på et engelsk stadion i FA cup finalen. Stemningen skal de da nok selv finde ud af at lave
Mon ikke det er Chelsea der har foreslået det?
-
Henrik
Nicoen skrev:Henrik skrev:Ja ja. Tosser er der nok af... Fatter ikke hvorfor man gider tage sig tid til at gå ind på et andet fan-forum i stedet for at glæde sig med sine egne.
Mon ikke det er Chelsea der har foreslået det?
Hehe

Næste år!
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Det er vel helt passende at den lorte klub vinder mesterskabet på endnu et fejldømt straffespark.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Emmy skrev:Det er vel helt passende at den lorte klub vinder mesterskabet på endnu et fejldømt straffespark.
Jeg kan nu ikke se, hvordan det ikke kan være et straffespark.
BBC skrev:So what is a penalty?
It's the result of any foul which would normally lead to a direct free-kick that is committed by a team inside their own penalty area.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 201028.stm
Et straffespark gives altså, hvis en forseelse, der uden for feltet ville have ført til et direkte frispark, begås inde i feltet.
BBC skrev:Here are 10 offences that can lead to a direct free-kick.
When a player:
Kicks or attempts to kick an opponent
Trips or attempts to trip an opponent
Jumps at an opponent
Charges an opponent
Strikes or attempts to strike an opponent
Pushes an opponent
Makes contact with the opponent before touching the ball when tackling
Holds an opponent
Spits at an opponent
Handles the ball deliberately
If any of these offences are committed by a player inside their own penalty area then it's a penalty.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 200940.stm
Begge de markerede ting må siges at passe på, hvad Robinson gjorde mod Hernandez idag, så et fejldømt straffe synes jeg bestemt ikke, at det kan kaldes. Læg mærke til, at bolden stadig er i spil, da forseelsen begås (
http://www.101greatgoals.com/videodispl ... n-9291566/), så det kan heller ikke bruges som argument.
-
LarsB
- Geografisk sted: Hareskoven
- Alder: 54
Emmy skrev:Det er vel helt passende at den lorte klub vinder mesterskabet på endnu et fejldømt straffespark.
Personligt har jeg det fint med at de blev mestre i dag på udebane, fremfor den triumf det ville være for alle deres fans og rødvinstuden at vinde nr. 19 hjemme på Old Toilet i næste weekend.
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.
-
Emmy
Det er møghamrende ærgeligt at shity vandt fa cuppen. Den klub skal ikke have succes med deres vanvittige indkøbsprojekt.
-
Henrik
Sidder lige og ser Chelsea - Newcastle. Chelseas spillere ter sig godt nok som om de allerede har sommerferie. De spiller helt uden gejst og vilje.
Derudover er det altså virkeligt chokerende at se Torres spille så dårligt i så lang tid. Han spiller helt uden selvtillid fortsat, og de dueller han vandt mens han var bedst i Liverpool tager han ikke engang længere. Hvordan kan man dog falde så meget i niveau?
Næste år!
-
Alex Brockins
af Alex Brockins » søndag, 15. maj, 2011 16:04
Torres har altid haft svagheder i sit spil. Hans teknik er gennemsnitlig, hans spilforståelse er gennemsnitlig. Det har alle dage været hans eksplosivitet og timing af dybdeløb, der har gjort ham til en god spiller. Den eksplosivitet har han mistet, og derfor kan han ikke længere tage alle de gode dybdeløb. Tilbage er der kun hans gennesnitlige teknik og spilforståelse. Med andre ord er han en gennemsnitlig fodboldspiller.
Best in the world at everything I do.
-
Emmy
0-2 i de 4 PL kampe. Det skulle man da have smidt en mønt på....
-
Jan
- Geografisk sted: Rødkærsbro
- Alder: 53
Alex Brockins skrev: Med andre ord er han en gennemsnitlig fodboldspiller.
Nu nærer jeg ikke just store følelser for vores tidligere nr. 9, men jeg synes nu ikke man generelt kan sige at han i hans tid hos os var særlig gennemsnitlig. Jeg synes han var en fantastisk angriber bortset fra det sidste års tid hvor intet fungerede i klubben overhovedet.
Men ja, at man kan falde så meget i niveau mindes jeg ikke at have set siden Søren Colding engang spillede en udmærket kamp...
Up The RedMen... we go again!
-
Alex Brockins
af Alex Brockins » søndag, 15. maj, 2011 19:43
Hvad jeg mente var, at hvis man fjerner hans eksplosivitet, så er han en gennemsnitslig spiller. Og det virker til, at han har mistet netop den.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
For mig har det nu aldrig været hans eksplosivitet der gjorde ham fantastisk, men hans målfarlighed. Hans tilstedeværelse i feltet, og hans evne til at spille elendigt, eller være usynlig, og så alligevel afgøre kampen. Hans scoringsgennemsnit for os siger alt.
-
Emmy
Det er nu lidt ærgeligt at WH rykkede ned i dag. De har meget mere at byde på end nogle af de skod hold der bliver oppe. Forhåbentlig ryger Blackburn og Birmingham med ned.
-
Alex Brockins
af Alex Brockins » mandag, 16. maj, 2011 00:44
AJ skrev:For mig har det nu aldrig været hans eksplosivitet der gjorde ham fantastisk, men hans målfarlighed. Hans tilstedeværelse i feltet, og hans evne til at spille elendigt, eller være usynlig, og så alligevel afgøre kampen. Hans scoringsgennemsnit for os siger alt.
Jeg burde måske have nævnt hans træfsikkerhed, som absolut er over gennemsnittet. Jeg hæfter mig dog stadig ved hans evne til at komme frem til chancer - nemlig via hans eksplosivitet i form af acceleration og fysik - som hans afgørende kvalitet, da han var på toppen.
At du netop karakteriserer Torres som at have "en evne til at spille elendigt og være usynlig og alligevel slå til" passer jo meget godt med min beskrivelse af Torres som spiller. Han er ikke nogen god fodboldspiller, men en god målscorer. Forstået på den måde, at hans all round game - altså hans teknik, overblik og forståelse - er og var gennemsnitlig. Dengang han var på toppen havde han bare evnen til pludseligt at kunne eksplodere og score mål. Da han nu tilsyneladende har mistet den evne, er der ikke så meget at komme efter mere - udover elendige kampe
uden mål.