Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Torres er færdig i Chelsea. Han ryger retur til Spanien til sommer for 25-30 mio £
"We're not racist, we only hate the mancs"
Der tror jeg desværre du tager fejl. ManU har som bekendt en vis tradition for at spille som en sæk kartofler og stadigvæk på magisk vis få sejren hevet i land.dphreak skrev:Hvis vinderen af denne kamp (ManU - Ch€£$ki) spiller på samme måde i semifinalen bliver de kørt noget så grusomt over uanset hvem de skal møde...
Med mindre de møder Barcelona.
Det gør de i finalen.McRae skrev:Der tror jeg desværre du tager fejl. ManU har som bekendt en vis tradition for at spille som en sæk kartofler og stadigvæk på magisk vis få sejren hevet i land.dphreak skrev:Hvis vinderen af denne kamp (ManU - Ch€£$ki) spiller på samme måde i semifinalen bliver de kørt noget så grusomt over uanset hvem de skal møde...
Hold kæft jeg hader nina den.... må hellere stoppe...
Uha, det kunne være skægt. Så kan manden lære det imo.Emmy skrev:Torres er færdig i Chelsea. Han ryger retur til Spanien til sommer for 25-30 mio £

Badooo siger, hvad han mener!
Tvivler også på at de kan "undgå" finalen. Hvis de skal møde Schalke ihvertfald. De har en stor mangel på kvalitet. At de vinder 5-2 i milano er fuldstændig tosset, men tror ikke der er mere i det. Til gengæld tror jeg Inter kan tage schalke med 3 i aften, hvilket jo bare ikke er nok.McRae skrev:Der tror jeg desværre du tager fejl. ManU har som bekendt en vis tradition for at spille som en sæk kartofler og stadigvæk på magisk vis få sejren hevet i land.dphreak skrev:Hvis vinderen af denne kamp (ManU - Ch€£$ki) spiller på samme måde i semifinalen bliver de kørt noget så grusomt over uanset hvem de skal møde...
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Torres begynder at minde mig om Shevtjenko købet. Begge spillere var russerens idé, og begge var udskreget til at være verdens bedste angriber på det tidspunkt de blev købt, samt begge havde en svær tid i Chelski.
Bud på opstillinger til dagens Clásico?
Casillas
Ramos-Pepe-Carvalho-Arbeloa
Khedira-Alonso-Marcelo
Di Maria-Ronaldo-Kaká
Eneste spørgsmålstegn hos Barca må være midterforsvaret, men jeg tror det bliver Milito frem for Fontas. Det kunne have været Busquets, men ikke når Masch er ude med karantæne.
Casillas
Ramos-Pepe-Carvalho-Arbeloa
Khedira-Alonso-Marcelo
Di Maria-Ronaldo-Kaká
Eneste spørgsmålstegn hos Barca må være midterforsvaret, men jeg tror det bliver Milito frem for Fontas. Det kunne have været Busquets, men ikke når Masch er ude med karantæne.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Barcelona vinder over dem i Ligaen, Cuppen og ChL. Hader Real Madrid!
Barca, fordi de kan finde ud af spille ordentligt fodbold, når Liverpool FC er bedst!
Guardiola er en fantastisk manager, han er svær og slå..
Barca, fordi de kan finde ud af spille ordentligt fodbold, når Liverpool FC er bedst!

Guardiola er en fantastisk manager, han er svær og slå..
You'r Never Walk Alone. ///
Casillas
Ramos, Carvalho, Pepe, Marcelo
Khedira, Alonso
Di Maria, Özil, Ronaldo
Adebayor
Det kan selvfølgelig også være med Arbeloa på venstre back --> Marcelo på kanten --> Di Maria på bænken, men jeg tror Mourinho "overrasker".
Valdes
Alves, Puyol, Pique, Maxwell
Xavi, Busquets, Iniesta
Villa, Messi, Pedro
Ramos, Carvalho, Pepe, Marcelo
Khedira, Alonso
Di Maria, Özil, Ronaldo
Adebayor
Det kan selvfølgelig også være med Arbeloa på venstre back --> Marcelo på kanten --> Di Maria på bænken, men jeg tror Mourinho "overrasker".
Valdes
Xavi, Busquets, Iniesta
Villa, Messi, Pedro
Jeg mener, at de to er skadede eller lige er på vej tilbage fra en skade. Jeg havde iøvrigt glemt Adebayor, som må forventes at starte inde. Jeg tror det bliver Adriano på venstre og Milito i midterforsvaret. Alternativt kunne Busquets rykkes ned som forsvarer og Keita på midtbanen.AJ skrev:Valdes
Xavi, Busquets, Iniesta
Villa, Messi, Pedro
I mine øjne ville det være en taktisk brøler at lade Marcelo tage sig af venstreback. Så vidt jeg husker var han skyld i to af målene i den fatale kamp på Camp Nou.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Jeg ved ikke med Maxwell (ellers bliver det som du siger bare Adriano), men Puyol tror jeg godt du kan regne med starter inde. Hvis ikke tror jeg bare ikke på Milito, så det bliver Busquets i midterforsvaret og Keita på midtbanen.
Tja han har været ud tre måneder med en knæskade, men han er vel Barcas svar på Kuyt, så det kan godt være han glider ind i starteren, selvom han mangler kamptræning. Jeg tror dog mere på, at enten Milito eller Busquets starter inde.
WBA har tyvhugget vores Suarez sang, som de bruger til Odemwingie.
Eller er det os der har ladet os inspirere af WBA's sang? Det ligner da ikke vores tilhængere...
Eller er det os der har ladet os inspirere af WBA's sang? Det ligner da ikke vores tilhængere...
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Vi er nu ikke så meget bedre end mange andre er.Mads T. skrev:
We´ll becoming down the road er taget fra en Skots klub. De synger Tartan army istedet for Bill Shankly.
På RAWK forsøger en masse folk, at få lavet en tekst til den her sang: http://www.youtube.com/watch?v=24JmQDKQ ... re=related
Ved ikke om det er gået i sig selv igen. Men en overgang var folk godt nok ihærdige for, at få det til at lykkes.
Andy Carroll sangen har de taget fra Red Sox´s fangruppe om en af deres spillere eller sådan noget.
Der er sikkert flere eksempler rundt omkring. Men nogen af dem har vi nu nok også selv "lavet" i tidernes morgen.