Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Fup
Thommo skrev:Hr. Drejer skrev:Og Bendtner, hvor er han ufattelig ringe. Dårlig første berøring, som altid, og fejler altid i de afgørende kampe. Han kan lave hattrick mod Leyton.
Synes dælme mange på dette forum er ekstremt unuanceret, når det gælder Bendtner, utroligt ufatteligt meget faktisk. Vel er han ikke lige så god som han selv siger og tror. MEN....han er heller ikke lige så dårlig som mange på dette forum påstår, heldigvis for det danske landshold. Og har stadig ikke glem,t diverse påstår Gåk er bedre, eller lige så god. Mystisk holdning tænker jeg , men folk må da synes hvad de vil.
Selv om janteloven ikke er så galt som for 10 år siden, tror jeg nu Bendtner er offfer for den lov, da han stikker en del uden for mængden.
Jeg er ikke helt gammel nok til at huske starten på Elkjær's karriere, men fra hvad jeg har læst, satte han heller ikke sit lys under en skæppe - heller ikke da han spillede i Tyskland og endnu ikke havde bevist noget. Senere gik det jo ganske godt for ham - indtil han blev "ekspert" på tv3....
Bendtner har startet sin karriere ud på nogenlunde samme niveau i Arsenal, som Köln vel var på i Elkjærs unge dage, og hvem ved om ikke han kan nå nogenlunde de samme højder? Bare han holder sig fra at forsøge en tv-karriere efter fodbolden...
-
SørenK
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 32
Amen de kan da ikke smække en nyhed fra The *** lige op i fjæset på Mølby i CL studiet?!
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Hr. Drejer skrev:Arsenal havde ikke et skud på mål. De havde ingengang et skud ved siden af mål
Og Bendtner, hvor er han ufattelig ringe. Dårlig første berøring, som altid, og fejler altid i de afgørende kampe. Han kan lave hattrick mod Leyton.
@Aarde:
undskyld, my mistake. Der skulle selvfølgelig stå "Englands næstbedste hold"

Jeg mente det nu faktisk helt seriøst. Bortset fra, at ingen hold i England naturligvis når Liverpool FC til sokkeholderne (selvom tabellen ganske vist fejlagtigt viser noget andet

), så mener jeg nu, at både Chelsea og det to Manchester-hold har langt mere kvalitet i deres trupper, end Arsenal har det - og det er lige før jeg også vil smide Tottenham med i den pulje. Jeg finder ingenlunde Arsenals trup skræmmende, omend den da er ganske stærk. Men det bedste hold i England? På ingen måde - hvis du spørger mig.
SørenK skrev:Amen de kan da ikke smække en nyhed fra The *** lige op i fjæset på Mølby i CL studiet?!
Det gør de konsekvent - om Mølleren er der eller ej. Og han lader nu heller ikke til at være synderligt generet af det.
Igen kan vi ikke forvente, at blot fordi vi Liverpool-fans har et skidt forhold til den såkaldte "avis", så afholder samtlige ikke-LFC-relaterede medier sig også fra at henvise til den.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » tirsdag, 08. mar, 2011 23:40
Thommo skrev:Hr. Drejer skrev:Og Bendtner, hvor er han ufattelig ringe. Dårlig første berøring, som altid, og fejler altid i de afgørende kampe. Han kan lave hattrick mod Leyton.
Synes dælme mange på dette forum er ekstremt unuanceret, når det gælder Bendtner, utroligt ufatteligt meget faktisk. Vel er han ikke lige så god som han selv siger og tror. MEN....han er heller ikke lige så dårlig som mange på dette forum påstår, heldigvis for det danske landshold. Og har stadig ikke glem,t diverse påstår Gåk er bedre, eller lige så god. Mystisk holdning tænker jeg , men folk må da synes hvad de vil.
Selv om janteloven ikke er så galt som for 10 år siden, tror jeg nu Bendtner er offfer for den lov, da han stikker en del uden for mængden.
Han er bare ikke god nok. Jeg ved ikke hvor mange beviser der skal til. Hans første berøring er dårlig, hans spilintelligens er ikke-eksisterende, og han mangler fart i støvlerne. Ja, han stikker ud fra mængden - bare ikke på den positive måde. Han er god mod små klubber, men mod store klubber viser han igen og igen, at han bare ikke har, hvad der kræves.
Og jeg tror at han bliver solgt til sommer.
-
SørenK
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 32
Aarde skrev:Hr. Drejer skrev:Arsenal havde ikke et skud på mål. De havde ingengang et skud ved siden af mål
Og Bendtner, hvor er han ufattelig ringe. Dårlig første berøring, som altid, og fejler altid i de afgørende kampe. Han kan lave hattrick mod Leyton.
@Aarde:
undskyld, my mistake. Der skulle selvfølgelig stå "Englands næstbedste hold"

Jeg mente det nu faktisk helt seriøst. Bortset fra, at ingen hold i England naturligvis når Liverpool FC til sokkeholderne (selvom tabellen ganske vist fejlagtigt viser noget andet

), så mener jeg nu, at både Chelsea og det to Manchester-hold har langt mere kvalitet i deres trupper, end Arsenal har det - og det er lige før jeg også vil smide Tottenham med i den pulje. Jeg finder ingenlunde Arsenals trup skræmmende, omend den da er ganske stærk. Men det bedste hold i England? På ingen måde - hvis du spørger mig.
SørenK skrev:Amen de kan da ikke smække en nyhed fra The *** lige op i fjæset på Mølby i CL studiet?!
Det gør de konsekvent - om Mølleren er der eller ej. Og han lader nu heller ikke til at være synderligt generet af det.
Igen kan vi ikke forvente, at blot fordi vi Liverpool-fans har et skidt forhold til den såkaldte "avis", så afholder samtlige ikke-LFC-relaterede medier sig også fra at henvise til den.
Jeg har nemlig bidt mærke i, at de hver eneste gang bruger nyheder fra den, og det er som sådan også fair nok. Jeg formoder at langt størstedelen af seerne alligevel aldrig har hørt den mindste smule om historien. Jeg blev bare lidt irriteret over at se Mølby kommentere på den - men som du siger, virkede det jo ikke ligefrem til at være meget mod hans vilje.
-
McRae
Hr. Drejer skrev:Og jeg tror at han bliver solgt til sommer.
Til Leyton Orient.
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 36
@SørenK
De har tit fået ham til at læse dem op.
-
veffe69
af veffe69 » tirsdag, 08. mar, 2011 23:46
@Thommo
Må sige jeg er helt enig med Hr Drejer ang. Bendtner, han er overvurderet af danske medier helt vildt, hvilket mange af hans præstationer
også viser. At han så ydermere ofte bærer brænde til bålet selv, gør det egentlig kun nemmere at ikke kunne lide ham.
Jeg har ALDRIG haft den store ide til NB, synes faktisk Mikkel Beck var 100 gange bedre (og han var dårlig).
@Aarde - Det gør de konsekvent - om Mølleren er der eller ej. Og han lader nu heller ikke til at være synderligt generet af det. Igen kan vi ikke forvente, at blot fordi vi Liverpool-fans har et skidt forhold til den såkaldte "avis", så bør samtlige ikke-LFC-relaterede medier også holde sig fra at henvise til den.
Lige i dette tilfælde mener jeg så godt at de kunne ha mere pli, i og med at JM var involveret i netop de episoder, som nævnte papir gjorde meget ud af at sværte vores klub til dengang han spillede.
-De fleste andre ville som JM ikke ha samme udgangspunkt mht den avis.
Nu har jeg ikke selv set episoden(erne), men det ville da ikke undre mig om fjolset PS samtidig står og fryder sig over at smide den i hovedet på ham.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » tirsdag, 08. mar, 2011 23:46
Dommeren ødelagde kampen ved udvisningen, men samtidig havde Arsenal en forkert tilgang til tingene. Forståeligt de vil køre kampen hjem på 0-0, men den slags bold mestrer Arsenal bare ikke.
Jeg tror (og håber) dog stadig på, at Barca og den altid ulidelige dopingsynder Pep Guardiola ryger ud af CL.
Spændene hvad der var sket, hvis Bendtner havde scoret og sendt Arsenal videre. Havde Barca så endnu engang tændt for sprinklerne på banen?!?
Og endnu engang må mit syn på Busquets revurderes. Han bliver værre og værre. Den suverænt mest overvurderede fodboldspiller.
Senest rettet af
JudgeArdaStudge tirsdag, 08. mar, 2011 23:56, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » tirsdag, 08. mar, 2011 23:49
McRae skrev:Hr. Drejer skrev:Og jeg tror at han bliver solgt til sommer.
Til Leyton Orient.
Måske, hvis de rykker op i Championship.
-
Kristoffer
af Kristoffer » onsdag, 09. mar, 2011 08:22
Er jeg den eneste der er godt og grundigt træt af Barcelona og deres arrogante attituder?
Hold da op hvor de tuder og laver "bissetricks". Over dem alle står deres endnu mere arrogante træner og ser åh så smart ud. Jeg kan ikke klare dem!
Barcelona ophøjer sig selv til nærmest uendelige højder, og det er for træls at se på! Magen til arrogante spaniere skal man virkelig lede længe efter. Ud af CL med dem.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » onsdag, 09. mar, 2011 08:45
Fuldt fortjent Barcelona sejr igår. De spiller Arsenal ud af banen.
Små kedelig første halvleg, mens der var meget mere gang i anden.
Nu har Arsenal brugt prædikatet de spiller god offensiv fodbold så længe, også viser de igår de ikke engang kan få et skud på mål. ET fucking skud blev det ikke engang til.
Så har man under ingen omstændigheder fortjent, at gå videre i min verden. så det fuldt fortjent man ryger ud.
@ Kristoffer
Guardiola har da i det mindste noget, at have hans arrogance i. Han er ikke en eller anden serie 3 træner der aldrig har bevist noget. Selvfølgelig ville det da være fint, hvis han havde benene på jorden og var verdens sødeste mand.
Jeg har nu aldrig lagt mærke til, at han skulle være arrogant, Guardiola?!
Dog er de Barca fans der var på stadion igår noget andet. De fik kampen til, at lyde som en håndbold kamp når Arsenal havde bolden. Piften og buh råb konstant. Forfærdeligt at høre på.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Arsenal er det bedste hold i PL. Når først de vinder noget tror jeg de bliver uhyggelige. Det eneste der adskiller dem fra Man Utd og Chelsea er imo vindermentaliteten. Man City og Spurs? Come on.
Spaniens bedste hold er langt bedre, men vi skal kun ned på tredjepladsen før de engelske hold er bedre og sådan følger det ned gennem tabellen.
-
Jan
- Geografisk sted: Rødkærsbro
- Alder: 53
I guder hvor var Barca-Arse dog kedelig. Mere kedelig en Blackpool-Chel$ea. Det er altså lidt et antiklimaks at se CL-bold to dage efter dramaet på Anfield.
Og tænk sig, Bendtner kunne have sendt Barca ud på sin friløber...
Up The RedMen... we go again!
-
RobertS
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 54
Jeg er slet ikke træt eller uimponeret over Barca spillers "arrogance"! De har noget at havde det i for hulen! De er det bedst spillende fodboldhold i verden lige pt. og jeg syns det er ren fryd at se hvordan de nærmest magisk og elegant udspiller den ene konkurrent efter den anden. Og med Messi som verdens bedste fodboldspiller (som iøvrigt er en af de mindst arrogante og mest beskedne fodboldspillere samtidigt), har de en meget speciel kvalitet. Guardiola arrogant?? Tja, hvis målestokken for arrogance er Morinho så er Guardiola en samarit i forhold til samme.
Diving? Jo, det er en del af det syd-Europæiske mentalitet og det er aldrig flot at se på. Jeg syns dog at i Spanien er de meget uskyldige i forhold til f.eks. Italen og specielt Portugal!
Og kigger vi lige på Liverpool så er vi slet ikke frie for divere og "beskidte" spillere.
Liverpool er og bliver altid mit hold men vi når ikke Barcelona til sokkeholdene når det gælder spilkvalitet og spillerkvalitet! Ikke endnu (det skal nok komme). Det er også lidt ufair at sammenligne Spansk og Engelsk fodbold da det er to meget forskellige fodbold filosofier, som dog er kommet tættere på hinanden ved den store invandring af syd-Europæiske spillere til England.
Jeg drømmer om at Liverpool kan udspille Barcelona for de må være målestok for Europæisk fodbold lige pt. Det kommer til at tage nogen år men det ser ud til at vi har fået nogen kvalitet efter overtagelsen af de nye ejere og Kenny D.
Angående kampen igår så var Arse bare rent ud sagt dårlige i 1. halv og meget uheldige med den udvisning i 2. Deres udlignende mål var et selvmål så de kunne ikke engang formåde at selv sætte bolden ind. Og nu når vi taler om arrogance, så er Bentner da et prima eksempel på arrogance uden indhold!
Havde Arse spillet som de gjorde i 2. halv i første kamp var de gået videre. Det gjorde de ikke og var heldige at Villa havde en total off-day igår. Dommeren var dårlig men jeg kan ikke se hvordan Barcelona skal klantres for det??
RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.