Vil jeg da også, og når Danmark er i pulje med Sverige er der da ingen tvivl om, at jeg håber Danmark synderbanker Sverige. Sverige er vores rivaler, som vi elsker at hade, men der er jo tradition for, at vi mellem de skandinaviske lande har et godt forhold til hinanden. Vi elsker at drille hinanden, men vores nære mentalitet og kultur gør, at jeg sagtens kan holde med Sverige når Danmark ikke er med, ligesom rigtigt mange svenskere også festede med Danmark i 1992.Masche20 skrev:Det overstående eventuelt.Mambo skrev:Øhh, ja? Sverige. Vores naboland. Hvad var der galt i at holde med vores broderland?Masche20 skrev:
Sverige?!?![]()
Det måske bare mit konkurrencegen og nationalisme, som vil have Danmark er det bedste og mest succesfulde hold i Skandinavien.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Mikkel skrev:Rambo skrev:Damn jeg savner den Alonso vi ser spille for Spanien lige nu....![]()
Rambo skrev:havde helt glemt hvor en super spiller Alonso er, han styrer jo den spanske midtbane SÅ flot! og lagde (så vist jeg kunne se) også en super aflevering ind i feltet, der skabte Spaniens udligning.
ville ønske vi kunne "fremtrylle" den plads som midtbanestyrmand igen til Alonso, så kan Barry godt fise af...!Rambo skrev:super indlæg igen af Alonso, som dog bliver misbrugt....
tror sgu jeg har våde drømme om en bestemt basker i aften... I´m in love!!Men synes du ikke hellere, vi bare skulle bytte ham ud med Barry?Rambo skrev:3 Liverpool spillere på banen, Med en Alonso i topform, så ved jeg sgu godt hvad jeg vil se!
har dog den anden kørende også, (ser spanien kampen på nettet) så godt de headede den frem og til bage en 7-8 gange.....
Xabi Alonso!!!!
han spiller måske den bedste kamp i flere år lige nu, damn han er en super spiller, når han får den rigtigte rolle på midtbanen!
både og, der er jo netop en grund til at jeg gik så meget "amok" over Alonso igår, og det er jo netop fordi vi ikke har set ham spille på den måde i meget meget lang tid i Liverpool. efter min mening pga den rolle han har på holdet.
Så enten så skifter man Alonso med en spiller der passer bedre til den rolle som Alonso har i Liverpool lige pt. Om Barry er denne kender jeg ham ikke nok til at kunne udtale mig om. Eller også skal systemet laves om, og det sker nok ikke, men handler sikkert om de andre indkøb der måtte komme ind i løbet af sommeren.
men måske man skulle tage den diskution i spillertråden, hvor jeg også var inde og "hærge" igår under kampen.....
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.
Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!
Jeg deler din begejstring for Xabi, Rambo. Nu så jeg ikke kampen i går, men alle rapporter tyder på en brandkamp. I Liverpool har hans præstationer haltet gevaldig de senere år, så måske er der en fornuft i at hente Barry ind i stedet med ny energi - men til den rette pris? Jeg har lidt svært ved at vurdere, om Xabi passer dårligt ind i vores nye 4-2-3-1 stil - måske er han for langsom og for lidt Mascherano-agtig til den ene af de 2 pladser, der jo kræver hårdt arbejde?
Just the fax ma'am. Just the fax.
Mikkel skrev:Jeg deler din begejstring for Xabi, Rambo. Nu så jeg ikke kampen i går, men alle rapporter tyder på en brandkamp. I Liverpool har hans præstationer haltet gevaldig de senere år, så måske er der en fornuft i at hente Barry ind i stedet med ny energi - men til den rette pris? Jeg har lidt svært ved at vurdere, om Xabi passer dårligt ind i vores nye 4-2-3-1 stil - måske er han for langsom og for lidt Mascherano-agtig til den ene af de 2 pladser, der jo kræver hårdt arbejde?
personligt har jeg en teori om at det handler om at Gerrard spiller inde centralt nu. Det gjorde han ikke ret meget de 2 første sæsoner Alonso var her, hvor han jo primært huserede på højrekanten. Derfor var Alonso styrmanden og ham der ledte og fordelte spillet på den centrale midtbane, ofte med enten Hamann eller Momo til at lave alt det "grove"....... nu er det Gerrard der er chefen inde centralt, og derfor får Alonso ikke den "plads" til at være ham der ligger og fordeler afleveringerne. Man kan ikke have 2 generaler inde centralt, og her er det så alonso der er blevet "ofret".
skal vi have den gamle Alonso tilbage, så må Gerrard ud på højrekanten, men det er vel en vurderingssag om hvad der tjener holdet bedst......
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.
og som dokumentation lægger jeg denne video, og læg meget mærke til hvad kommentatoren siger efter et par sekunder......
http://www.youtube.com/watch?v=VDZA6tCP ... re=related
Senest rettet af Rambo torsdag, 19. jun, 2008 20:42, rettet i alt 1 gang.
Den virker ikkeRambo skrev:og som dokumentation lægger jeg denne video, og læg meget mærke til hvad kommentatoren siger efter et par sekunder......

Det er ligesom med Liverpool og neverton.Mambo skrev:Vil jeg da også, og når Danmark er i pulje med Sverige er der da ingen tvivl om, at jeg håber Danmark synderbanker Sverige. Sverige er vores rivaler, som vi elsker at hade, men der er jo tradition for, at vi mellem de skandinaviske lande har et godt forhold til hinanden. Vi elsker at drille hinanden, men vores nære mentalitet og kultur gør, at jeg sagtens kan holde med Sverige når Danmark ikke er med, ligesom rigtigt mange svenskere også festede med Danmark i 1992.Masche20 skrev:Det overstående eventuelt.Mambo skrev:Øhh, ja? Sverige. Vores naboland. Hvad var der galt i at holde med vores broderland?Masche20 skrev:
Sverige?!?![]()
Det måske bare mit konkurrencegen og nationalisme, som vil have Danmark er det bedste og mest succesfulde hold i Skandinavien.

Den må du lige uddybe for en abe som migNicoen skrev:
Det er ligesom med Liverpool og neverton.

sært. den virker fint for mig både i internet explorer, og firefox.....Belloni skrev:Den virker ikkeRambo skrev:og som dokumentation lægger jeg denne video, og læg meget mærke til hvad kommentatoren siger efter et par sekunder......
men gå ind på youtube og skriv "Alonso pass master" så kommer der et klip på 4.04 min.
Det bliver godt nok en fornøjelse at overvære tyskerne smide Portugal ud af turneringen med en sikker 2-1-sejr. Der er vidst ingen tvivl om, at det bliver udfaldet. Fedt.
Vi vil iøvrigt være bedre stillet med Barry end Alonso i vores nye system. Alonso skal have mere frie tøjler til at være kreatøren på midten, end han er vores system. Så kan man vælge mellem en spiller eller et system. Jeg vælger systemet, så derfor håber jeg også, at vi bytter Alonso ud med Barry.
Vi vil iøvrigt være bedre stillet med Barry end Alonso i vores nye system. Alonso skal have mere frie tøjler til at være kreatøren på midten, end han er vores system. Så kan man vælge mellem en spiller eller et system. Jeg vælger systemet, så derfor håber jeg også, at vi bytter Alonso ud med Barry.
Pis.
Ser lovende ud det her, halvegs føring til 3.90 ser rimelig ud, og 0-3 til odds 50 er der indtil videre også potentiale i, men tror nu den ender 1-3 af en eller anden grund 
Edit: hvor jinxer jeg, nu går halveg sgu nok også i vasken. dobbelt jinx hehe

Edit: hvor jinxer jeg, nu går halveg sgu nok også i vasken. dobbelt jinx hehe
Verden er smask fuld af hyklere....
En skam at alle kampens mål allerede er scoret. Det er dog ikke ensbetydende med, at de sidste 45 minutter bliver udramatiske. Portugal rammer træværket og appellerer for straffe mindst seks gange.
Og lille Ronaldo der smider sig og slår ud med armene. Nårh, har man dog set det før?
Og lille Ronaldo der smider sig og slår ud med armene. Nårh, har man dog set det før?
Aftenens kamp er tæt på at udvikle skilsmisse-grund her i huset. Jeg holder med Tyskland og fruen med Portugal....
Smid hende væk eller i det mindste ud af stuen. Her holder både frue og mand med tysken.jens fup skrev:Aftenens kamp er tæt på at udvikle skilsmisse-grund her i huset. Jeg holder med Tyskland og fruen med Portugal....
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude
I am the Schadenfreude