Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mambo » torsdag, 19. jun, 2008 14:21

Masche20 skrev:
Mambo skrev:
Masche20 skrev:
Sverige?!? :o :shock:
Øhh, ja? Sverige. Vores naboland. Hvad var der galt i at holde med vores broderland?
Det overstående eventuelt.

Det måske bare mit konkurrencegen og nationalisme, som vil have Danmark er det bedste og mest succesfulde hold i Skandinavien.
Vil jeg da også, og når Danmark er i pulje med Sverige er der da ingen tvivl om, at jeg håber Danmark synderbanker Sverige. Sverige er vores rivaler, som vi elsker at hade, men der er jo tradition for, at vi mellem de skandinaviske lande har et godt forhold til hinanden. Vi elsker at drille hinanden, men vores nære mentalitet og kultur gør, at jeg sagtens kan holde med Sverige når Danmark ikke er med, ligesom rigtigt mange svenskere også festede med Danmark i 1992.

Brugeravatar
Rambo
Geografisk sted: Aarhus N
Alder: 44

Indlæg af Rambo » torsdag, 19. jun, 2008 14:56

Mikkel skrev:
Rambo skrev:Damn jeg savner den Alonso vi ser spille for Spanien lige nu.... :cry: :cry: :cry:
Rambo skrev:havde helt glemt hvor en super spiller Alonso er, han styrer jo den spanske midtbane SÅ flot! og lagde (så vist jeg kunne se) også en super aflevering ind i feltet, der skabte Spaniens udligning.

ville ønske vi kunne "fremtrylle" den plads som midtbanestyrmand igen til Alonso, så kan Barry godt fise af...!
Rambo skrev:super indlæg igen af Alonso, som dog bliver misbrugt....

tror sgu jeg har våde drømme om en bestemt basker i aften... I´m in love!!
Rambo skrev:3 Liverpool spillere på banen, Med en Alonso i topform, så ved jeg sgu godt hvad jeg vil se!

har dog den anden kørende også, (ser spanien kampen på nettet) så godt de headede den frem og til bage en 7-8 gange.....

Xabi Alonso!!!!

han spiller måske den bedste kamp i flere år lige nu, damn han er en super spiller, når han får den rigtigte rolle på midtbanen!
Men synes du ikke hellere, vi bare skulle bytte ham ud med Barry?

både og, der er jo netop en grund til at jeg gik så meget "amok" over Alonso igår, og det er jo netop fordi vi ikke har set ham spille på den måde i meget meget lang tid i Liverpool. efter min mening pga den rolle han har på holdet.

Så enten så skifter man Alonso med en spiller der passer bedre til den rolle som Alonso har i Liverpool lige pt. Om Barry er denne kender jeg ham ikke nok til at kunne udtale mig om. Eller også skal systemet laves om, og det sker nok ikke, men handler sikkert om de andre indkøb der måtte komme ind i løbet af sommeren.

men måske man skulle tage den diskution i spillertråden, hvor jeg også var inde og "hærge" igår under kampen.....
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.

Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!

Brugeravatar
Mikkel
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 52

Indlæg af Mikkel » torsdag, 19. jun, 2008 15:39

Jeg deler din begejstring for Xabi, Rambo. Nu så jeg ikke kampen i går, men alle rapporter tyder på en brandkamp. I Liverpool har hans præstationer haltet gevaldig de senere år, så måske er der en fornuft i at hente Barry ind i stedet med ny energi - men til den rette pris? Jeg har lidt svært ved at vurdere, om Xabi passer dårligt ind i vores nye 4-2-3-1 stil - måske er han for langsom og for lidt Mascherano-agtig til den ene af de 2 pladser, der jo kræver hårdt arbejde?
Just the fax ma'am. Just the fax.

Brugeravatar
Rambo

Indlæg af Rambo » torsdag, 19. jun, 2008 16:50

Mikkel skrev:Jeg deler din begejstring for Xabi, Rambo. Nu så jeg ikke kampen i går, men alle rapporter tyder på en brandkamp. I Liverpool har hans præstationer haltet gevaldig de senere år, så måske er der en fornuft i at hente Barry ind i stedet med ny energi - men til den rette pris? Jeg har lidt svært ved at vurdere, om Xabi passer dårligt ind i vores nye 4-2-3-1 stil - måske er han for langsom og for lidt Mascherano-agtig til den ene af de 2 pladser, der jo kræver hårdt arbejde?

personligt har jeg en teori om at det handler om at Gerrard spiller inde centralt nu. Det gjorde han ikke ret meget de 2 første sæsoner Alonso var her, hvor han jo primært huserede på højrekanten. Derfor var Alonso styrmanden og ham der ledte og fordelte spillet på den centrale midtbane, ofte med enten Hamann eller Momo til at lave alt det "grove"....... nu er det Gerrard der er chefen inde centralt, og derfor får Alonso ikke den "plads" til at være ham der ligger og fordeler afleveringerne. Man kan ikke have 2 generaler inde centralt, og her er det så alonso der er blevet "ofret".
skal vi have den gamle Alonso tilbage, så må Gerrard ud på højrekanten, men det er vel en vurderingssag om hvad der tjener holdet bedst......
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.

Brugeravatar
Rambo

Indlæg af Rambo » torsdag, 19. jun, 2008 16:55

og som dokumentation lægger jeg denne video, og læg meget mærke til hvad kommentatoren siger efter et par sekunder......

http://www.youtube.com/watch?v=VDZA6tCP ... re=related
Senest rettet af Rambo torsdag, 19. jun, 2008 20:42, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » torsdag, 19. jun, 2008 18:40

Rambo skrev:og som dokumentation lægger jeg denne video, og læg meget mærke til hvad kommentatoren siger efter et par sekunder......

Den virker ikke :cry:

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » torsdag, 19. jun, 2008 19:39

Mambo skrev:
Masche20 skrev:
Mambo skrev:
Masche20 skrev:
Sverige?!? :o :shock:
Øhh, ja? Sverige. Vores naboland. Hvad var der galt i at holde med vores broderland?
Det overstående eventuelt.

Det måske bare mit konkurrencegen og nationalisme, som vil have Danmark er det bedste og mest succesfulde hold i Skandinavien.
Vil jeg da også, og når Danmark er i pulje med Sverige er der da ingen tvivl om, at jeg håber Danmark synderbanker Sverige. Sverige er vores rivaler, som vi elsker at hade, men der er jo tradition for, at vi mellem de skandinaviske lande har et godt forhold til hinanden. Vi elsker at drille hinanden, men vores nære mentalitet og kultur gør, at jeg sagtens kan holde med Sverige når Danmark ikke er med, ligesom rigtigt mange svenskere også festede med Danmark i 1992.
Det er ligesom med Liverpool og neverton. :roll:

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » torsdag, 19. jun, 2008 20:03

Nicoen skrev:
Det er ligesom med Liverpool og neverton. :roll:
Den må du lige uddybe for en abe som mig :)

Brugeravatar
Rambo

Indlæg af Rambo » torsdag, 19. jun, 2008 20:44

Belloni skrev:
Rambo skrev:og som dokumentation lægger jeg denne video, og læg meget mærke til hvad kommentatoren siger efter et par sekunder......

Den virker ikke :cry:
sært. den virker fint for mig både i internet explorer, og firefox.....

men gå ind på youtube og skriv "Alonso pass master" så kommer der et klip på 4.04 min.

Ryehauge

Indlæg af Ryehauge » torsdag, 19. jun, 2008 20:51

Det bliver godt nok en fornøjelse at overvære tyskerne smide Portugal ud af turneringen med en sikker 2-1-sejr. Der er vidst ingen tvivl om, at det bliver udfaldet. Fedt.

Vi vil iøvrigt være bedre stillet med Barry end Alonso i vores nye system. Alonso skal have mere frie tøjler til at være kreatøren på midten, end han er vores system. Så kan man vælge mellem en spiller eller et system. Jeg vælger systemet, så derfor håber jeg også, at vi bytter Alonso ud med Barry.

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » torsdag, 19. jun, 2008 21:07

Pis.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 19. jun, 2008 21:23

Ser lovende ud det her, halvegs føring til 3.90 ser rimelig ud, og 0-3 til odds 50 er der indtil videre også potentiale i, men tror nu den ender 1-3 af en eller anden grund :?

Edit: hvor jinxer jeg, nu går halveg sgu nok også i vasken. dobbelt jinx hehe
Verden er smask fuld af hyklere....

Ryehauge

Indlæg af Ryehauge » torsdag, 19. jun, 2008 21:30

En skam at alle kampens mål allerede er scoret. Det er dog ikke ensbetydende med, at de sidste 45 minutter bliver udramatiske. Portugal rammer træværket og appellerer for straffe mindst seks gange.

Og lille Ronaldo der smider sig og slår ud med armene. Nårh, har man dog set det før?

Fup

Indlæg af Fup » torsdag, 19. jun, 2008 21:35

Aftenens kamp er tæt på at udvikle skilsmisse-grund her i huset. Jeg holder med Tyskland og fruen med Portugal....

Brugeravatar
Henrik C

Indlæg af Henrik C » torsdag, 19. jun, 2008 22:13

jens fup skrev:Aftenens kamp er tæt på at udvikle skilsmisse-grund her i huset. Jeg holder med Tyskland og fruen med Portugal....
Smid hende væk eller i det mindste ud af stuen. Her holder både frue og mand med tysken.
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude

Besvar