Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 20. apr, 2025 16:46

Manchester FU synker mod bunden af tabellen "like a led balloon".
De skal være glade for, at det er stort set umuligt at blive dårligere placeret end nr. 17 for dem, takket være de tre oprykkere, som ryger retur.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » søndag, 20. apr, 2025 17:01

Cynwal skrev:
søndag, 20. apr, 2025 16:46
De skal være glade for, at det er stort set umuligt at blive dårligere placeret end nr. 17 for dem, takket være de tre oprykkere, som ryger retur.
Det er fantastisk, det værste er dog de sikkert vinder Europa league og kan komme i CHL, men utroligt der er så begrænsede forventninger til Amorin
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 20. apr, 2025 17:55

Redtothebone skrev:
søndag, 20. apr, 2025 17:01
Cynwal skrev:
søndag, 20. apr, 2025 16:46
Det er fantastisk, det værste er dog de sikkert vinder Europa league og kan komme i CHL, men utroligt der er så begrænsede forventninger til Amorin
Jeg har nu Athletic Bilbao som favorit til at gå i finalen
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 23. apr, 2025 20:28

Nå hvad skal man så mene om Arsenal-Palace i aften? Vinder Palace er titlen vores, hvilket selvfølgelig er fedt, men det vil alligevel være en lidt flad fornemmelse, hvis det bliver afgjort på den måde,

Så for min del håber jeg faktisk, at Arsenal ikke taber. Det er sandsynligvis afgjort længe inden vi møder dem på Anfield, men i det mindste bør det afgøres med os selv på banen, om det så allerede bliver på søndag mod Spuds.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 50

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 23. apr, 2025 20:55

Sledgehammer skrev:
onsdag, 23. apr, 2025 20:28
Nå hvad skal man så mene om Arsenal-Palace i aften? Vinder Palace er titlen vores, hvilket selvfølgelig er fedt, men det vil alligevel være en lidt flad fornemmelse, hvis det bliver afgjort på den måde,

Så for min del håber jeg faktisk, at Arsenal ikke taber. Det er sandsynligvis afgjort længe inden vi møder dem på Anfield, men i det mindste bør det afgøres med os selv på banen, om det så allerede bliver på søndag mod Spuds.
Crystal palace sparer sig til FA-cup semifinalen på lørdag. Arsenal vinder stensikkert.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 23. apr, 2025 22:44

Så står der sgu 2-2

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 23. apr, 2025 22:50

AJJ skrev:
onsdag, 23. apr, 2025 22:44
Så står der sgu 2-2
8 minutter lagt til
YNWA

Brugeravatar
Mysjkin
Alder: 50

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 23. apr, 2025 23:07

Mysjkin skrev:
onsdag, 23. apr, 2025 20:55
Sledgehammer skrev:

Crystal palace sparer sig til FA-cup semifinalen på lørdag. Arsenal vinder stensikkert.
Spåkone er vist ikke en karrierevej jeg skal slå ind på :D
Ét sølle point mangler vi nu.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 23. apr, 2025 23:17

Mysjkin skrev:
onsdag, 23. apr, 2025 23:07
Mysjkin skrev:
Sledgehammer skrev:

Som det er nu ja, men tror faktisk ikke Arsenal får 3p imod Bournemouth - da den ligger imellem deres to CL kampe.

Hvis ikke imod Bournemouth - så skal Nyborg nok tage point imod Arsenal.

Mesterskabet er lukket, vi kan tabe resten om vi vil, Arsenal får ikke mere end 72-73p

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 24. apr, 2025 00:04

Perfekt resultat. Vi kan afgøre det foran et fuldt besat Anfield.

Vi skal vinde resten. Kunne være fedt at tage Man C rekord. De vandt med 20 point ned til nr. 2, som vist var bysbørnene fra Manchester.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 24. apr, 2025 08:43

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 24. apr, 2025 00:04
Perfekt resultat. Vi kan afgøre det foran et fuldt besat Anfield.

Vi skal vinde resten. Kunne være fedt at tage Man C rekord. De vandt med 20 point ned til nr. 2, som vist var bysbørnene fra Manchester.
Præcis. Det er - i teorien ihf - ikke afgjort endnu, men nu skal vi ikke engang vinde på søndag... :love3: :gunfire: :aliboronz8:

Gad vide om Arne vil parkere bussen hvis den står uafgjort med et kvarter igen? ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 24. apr, 2025 08:47

TG12 skrev:
onsdag, 23. apr, 2025 23:17
Mysjkin skrev:
onsdag, 23. apr, 2025 23:07
Mysjkin skrev:
Sledgehammer skrev:

Som det er nu ja, men tror faktisk ikke Arsenal får 3p imod Bournemouth - da den ligger imellem deres to CL kampe.

Hvis ikke imod Bournemouth - så skal Nyborg nok tage point imod Arsenal.

Mesterskabet er lukket, vi kan tabe resten om vi vil, Arsenal får ikke mere end 72-73p
Det tror jeg du har ret i. Arsenal koncentrerer sig 100% om CL nu, Bournemouth er ikke noget dårligt hold, de har stadig en (omend spinkel) chance for Europa, og Newcastle er vel et af de p.t. mest formstærke mandskaber.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 24. apr, 2025 11:20

Jeg ser helst at vi tager den selv mod Tottenham - og at det ikke er Arsenal der "giver" os mesterskabet med et nederlag.. Jeg er med på at over hele sæsonen er det vores egen fortjeneste, men det kunne nu være fedt at cementere det med en sejr på søndag.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 24. apr, 2025 20:56

Jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det her, som jeg så på en random FB profil kaldet "The football connect". Men det er så godt at jeg ikke kan lade være med at viderebringe det:
Inter President Giuseppe Marotta: When we heard that Manchester United were interested in Onana, we were hoping for €14 million because Andre had a good season and we reached the Champions League final.

Two days later, we received an official faxed offer of €21 million plus add-ons from Manchester United. We burst out laughing.

I told my assistant to fax him a request for €51 million plus add-ons. I was really joking.

The next morning, Manchester United agreed to pay €51 million.

We made an offer for Yann Sommer for €5 million, which was immediately accepted. We made a profit of €46 million from the sale of Onana.

I ordered my assistant to open a bottle of tamarind. I felt like we had won the lottery
:lol: :aliboronz8: :D
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJJ

Indlæg af AJJ » fredag, 25. apr, 2025 09:33

Apropos så melder Ornstein om Man U:

“Their main focus for the No 10 position is Matheus Cunha of Wolves. He has a £62.5m release clause.

“He wants to come, we’re told, but personal terms would still need to be agreed, which is not a formality.

“Let’s see if other clubs come in for him as well – but there is optimism at Old Trafford that they can land him."

https://www.teamtalk.com/manchester-uni ... al-concern

Efterhånden så lyser advarselslampen jo rødt ift. spiller, når Man U ønsker ham...

Cunha har haft en fin sæson med mere slutprodukt end i tidligere sæsoner, men kan han fortsætte? Og er hovedet skruet ordentligt på? Sidstnævnte ved vi var afgørende vigtigt for Klopp og formentligt også for Slot (der har været ude og rose kulturen og harmonien i den trup, han har overtaget fra Klopp & co).

Besvar