Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » mandag, 10. mar, 2025 14:43
AJJ skrev: ↑mandag, 10. mar, 2025 13:04
Husker også Ødegaards kamera stunt, de de vandt over os i sidste sæson. Den slags man kan lave, når man HAR vundet et trofæ...
Da jeg så Rice' scoring tænkte jeg med det samme på Ødegaard og hans kamera. Historien var lidt den samme, da de slog City for nogle runder siden, hvor Lewis-Skelly i sin jubelscene gjorde nar af Haaland og stadion spillede 'Humble' af Kendrick Lamar som en reference til Haaland, der sagde 'Stay Humble, eh' til Arteta. Gabriel hoverede også i ansigtet på Haaland, ovenpå at Haaland sidste sæson havde kastet bolden i hovedet på Gabriel.
Ja, det er fint med lidt banter, men omvendt viser det, at Arsenal generelt er alt for meget i deres følelsers vold. De har ikke lagt sådan noget bag sig. Derfor har de heller ikke den nødvendige composure, der skal til for at vinde trofæer.
Og jeg er helt enig, pak sådan noget væk til, når du har bevist noget og når der reeltset er noget at fejre.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
bblauritzen
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
af bblauritzen » mandag, 10. mar, 2025 18:36
JudgeArdaStudge skrev: ↑mandag, 10. mar, 2025 14:43
AJJ skrev: ↑mandag, 10. mar, 2025 13:04
Husker også Ødegaards kamera stunt, de de vandt over os i sidste sæson. Den slags man kan lave, når man HAR vundet et trofæ...
Da jeg så Rice' scoring tænkte jeg med det samme på Ødegaard og hans kamera. Historien var lidt den samme, da de slog City for nogle runder siden, hvor Lewis-Skelly i sin jubelscene gjorde nar af Haaland og stadion spillede 'Humble' af Kendrick Lamar som en reference til Haaland, der sagde 'Stay Humble, eh' til Arteta. Gabriel hoverede også i ansigtet på Haaland, ovenpå at Haaland sidste sæson havde kastet bolden i hovedet på Gabriel.
Ja, det er fint med lidt banter, men omvendt viser det, at Arsenal generelt er alt for meget i deres følelsers vold. De har ikke lagt sådan noget bag sig. Derfor har de heller ikke den nødvendige composure, der skal til for at vinde trofæer.
Og jeg er helt enig, pak sådan noget væk til, når du har bevist noget og når der reeltset er noget at fejre.
Nu må i sgu holde, i to træmænd.
Fodbold er følelser og det er en flok under drenge der render rundt dernede. Hvis de vil slå 17 flikflak når de scorer skal de da bare have lov til det.. Det kan overhovedet ikke bringe mit p** i kog. Hvis situationen var omvendt ville jeg godt nok syntes det var underligt hvis ikke spillerne gik op i det med liv og sjæl så længe der var en matematisk mulighed..
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » tirsdag, 11. mar, 2025 01:02
Du misser jo fuldstændig pointen, hvis du tror, det er fordi, det får vores pis i kog. Læs indlæggene igen. Det er en ommer.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Vores modstander på søndag, Newcastle, vandt 1-0 ude over Hammers i går aftes, og der blev ikke sparet spillere til søndagens Carabao Cup Finale:
...og til min store irritation og uro for mit blodtryk på søndag, kan jeg se at Joelinton er blevet klar, og oven i købet spillede alle 90 +
PIS også.......!!
Vi SMADRER det PIShold !
-
AJJ
Cynwal skrev: ↑tirsdag, 11. mar, 2025 07:15
Vores modstander på søndag, Newcastle, vandt 1-0 ude over Hammers i går aftes, og der blev ikke sparet spillere til søndagens Carabao Cup Finale:
...og til min store irritation og uro for mit blodtryk på søndag, kan jeg se at Joelinton er blevet klar, og oven i købet spillede alle 90 +
PIS også.......!!
Injury incoming til Grav, Mac eller Szobo
Og af en eller anden grund, så slipper han afsted med langt mere end de fleste andre spillere.
Lidt ligesom klassens bølle, hvor lærerne har givet op.
-
AJJ
JudgeArdaStudge skrev: ↑tirsdag, 11. mar, 2025 01:02
Du misser jo fuldstændig pointen, hvis du tror, det er fordi, det får vores pis i kog. Læs indlæggene igen. Det er en ommer.
Og når du har genlæst, kan du også lige gense Wijnaldums reaktion efter 2-0 målet mod Barca.
https://www.facebook.com/watch/?v=665113238518873
-
tankensmagt
af tankensmagt » onsdag, 12. mar, 2025 22:56
Er der nogen der har set hele kampen mellem Madrid klubberne? Real virker som et sløvt hold, med elendigt presspil. Kan ikke forstå hvis TAA vil dertil
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » onsdag, 12. mar, 2025 23:46
tankensmagt skrev: ↑onsdag, 12. mar, 2025 22:56
Er der nogen der har set hele kampen mellem Madrid klubberne? Real virker som et sløvt hold, med elendigt presspil. Kan ikke forstå hvis TAA vil dertil
Men de vinder.
-
Redtothebone
af Redtothebone » torsdag, 13. mar, 2025 10:00
tankensmagt skrev: ↑onsdag, 12. mar, 2025 22:56
Nu kan Trent jo til tider også se lidt sløv ud og hans presspil er jo heller ikke imponerende, så måske han passer meget godt ind

YNWA
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
UEFA har åbnet en undersøgelse af 4 Real Madrid spillere, som efter returopgøret mod Atletico, skulle have "opført sig upassende" (indecent conduct) overfor Atleticos fans. Det er Mbappe, Vinicius Jr., Ceballos og Rudiger. Sidstnævnte skulle have lavet gestus visende "skær halsen over". Det bliver vist ikke svært at finde bevismateriale:
Der nævnes, at straffen kan blive karantæner, men det tror jeg ikke UEFA gør overfor deres darlings.
Kilde: c20dxyxzprzo
Vi SMADRER det PIShold !
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » fredag, 28. mar, 2025 11:06
UEFAs darlings, der egenhændig stadig forsøger at ødelægge UEFA via deres egne European Super League planer, som Perez endnu ikke har begravet.
-
AJJ
Nå, ikke meget hjælp fra Fulham, men med 12 points forspring og 9 kampe tilbage, så er der vist heller ingen grund til at gå sådan her rundt
Resten er op til os selv.
-
Fowler89
- Alder: 35
af Fowler89 » onsdag, 02. apr, 2025 12:44
AJJ skrev:Nå, ikke meget hjælp fra Fulham, men med 12 points forspring og 9 kampe tilbage, så er der vist heller ingen grund til at gå sådan her rundt
Nu er Saka også tilbage for dem og han pyntede det med et mål. De kan sagtens være farlige, håber vores hold har den selvdisciplin og energi til at blive mestre.
Vi har kun en turnering, der skal fokuseres på. Det skal fandeme kunne lykkes.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Redtothebone
af Redtothebone » onsdag, 02. apr, 2025 13:32
Fowler89 skrev: ↑onsdag, 02. apr, 2025 12:44
AJJ skrev:Nå, ikke meget hjælp fra Fulham, men med 12 points forspring og 9 kampe tilbage, så er der vist heller ingen grund til at gå sådan her rundt
Nu er Saka også tilbage for dem og han pyntede det med et mål. De kan sagtens være farlige, håber vores hold har den selvdisciplin og energi til at blive mestre.
Saka tilbage men til gengæld gik Gabriel og Timber ud med skader og White blev trukket fra truppen med nye knæ problemer, de har lidt en sæson som vi har prøvet for nylig.
YNWA
-
Fowler89
- Alder: 35
af Fowler89 » onsdag, 02. apr, 2025 15:29
Redtothebone skrev:Fowler89 skrev: ↑onsdag, 02. apr, 2025 12:44
Saka tilbage men til gengæld gik Gabriel og Timber ud med skader og White blev trukket fra truppen med nye knæ problemer, de har lidt en sæson som vi har prøvet for nylig.
Det kan være de vil bruge Merino som CB nu lol