af JudgeArdaStudge » mandag, 17. jun, 2024 20:26
Trent spillede fint. Forstår ikke det her narrativ med, at han skal tales kritisk meget ned, blot fordi det ikke er en vant position og vurderes på én kamp tilmed, herre jemini. Først Wayne Rooney og nu jer. Spis brød til. Rice var ikke specielt god, hvilket ikke hjalp, men Trent opsnappede nogle gode bolde og distribuerede også fint boldene rundt og frem og han slog sine karakteristke lange diagonal afleveringer, som flytter spillet og får modstanderen ud og løbe, Rice gjorde hverken eller. Han slog også gode bolde frem mod Saka, som ikke var i omdrejninger og ligeledes mod Foden som var Englands dårligste og mest anonyme spiller.
Og så kommer jeg med en vovet påstand, ovenpå at han bliver matchvinder, men jeg tror ikke, det hjælper de andre spillere, at Jude Bellingham vil være så involveret i spillet og hele tiden skal have en fod på, han rendte ofte i vejen for enten Saka eller Foden. Det er lidt som at se Danmark med Eriksen, hvor han er vores bedste spiller, men hvor fraværet af ham muligvis kan gøre resten bedre. Ren hypotese, men var jeg Southgate satte jeg snor i Bellingham og bad ham blive mere centralt.
Trent skal selvfølgelig have midtbanepositionen igen mod Danmark, eller vi kan håbe, at han ikke får den, for vi vil jo gerne slå dem. Jeg tænker, at Southgate derimod bør overveje Gordon i stedet for Foden, en mere rendyrket kant, der bliver derude fremfor Foden, der gerne vil ind og lege 10er, men der har de Bellingham. Når alternativet er Gallagher, så er Trent at foretrække for enhver manager, omvendt er han også væsentligt bedre på backen end Walker. Han bør spille uanset om det er back eller midtbane. Det handler i øvrigt også om, hvilke slags hold man møder, Danmark har en væsentligt anderledes tilgang og taktik end Serbien, der kan Trent blive gifting med sine afleveringer bagom eller over vores mere fremskudte kæder. Serbien graver sig ned når de forsvarer, det er svært for de fleste at sætte aftryk mod sådanne hold. Danmark tager chancer og Danmark er næsten også tvunget til at tage chancer og gå efter overraskelsen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp