Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Vinder vi vores kamp i hånden mod Leeds på onsdag er mesterskabskampen helt åben. Den kamp er nu nærmest vigtigere end finalen i Anders And Cup(!)
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hvem ville have troet at dagen skulle ende sådan da Norwich kom foran på Anfield? 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Redtothebone
Fantastisk resultat, men hold kæft hvor bryder jeg mig ikke om Tottenham og specielt Harry Kane
YNWA
Fedt Spurs, men man city får den første foræret af Lloris, de kommer ikke bagud 3-1 pga VAR, hvor jeg synes, den er så marginal, at angriberen bare skal have fordelen. Så er det også en hjerneblødning at smide sig sådan i feltet, og der sørger VAR så for et straffe til dem.
Så får de ikke blot usædvanlige 7 minutter's overtid men hele 2 minutter mere end det. Man har ikke fortjent at få noget med, når man får så meget foræret.
Så får de ikke blot usædvanlige 7 minutter's overtid men hele 2 minutter mere end det. Man har ikke fortjent at få noget med, når man får så meget foræret.
Ja det er for vildt.
Vi har næsten bolden på egne hænder.
shitty har 2 mål i plus.
Vi har en kamp i hånden
Elsker Premier League!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi har næsten bolden på egne hænder.
shitty har 2 mål i plus.
Vi har en kamp i hånden

Elsker Premier League!
Kan jeg godt være med på, men jeg er endnu mindre fan af man city's fodbold.Redtothebone skrev: ↑lørdag, 19. feb, 2022 20:40Fantastisk resultat, men hold kæft hvor bryder jeg mig ikke om Tottenham og specielt Harry Kane
Det er jo Fergusons Scumhold du beskriver der.Niels K skrev:Fedt Spurs, men man city får den første foræret af Lloris, de kommer ikke bagud 3-1 pga VAR, hvor jeg synes, den er så marginal, at angriberen bare skal have fordelen. Så er det også en hjerneblødning at smide sig sådan i feltet, og der sørger VAR så for et straffe til dem.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Vi har faktisk bolden på egne hænder. Vi skal "bare" vinde på Etihad og så hente lige så mange points som City i de resterende kampe med en målforskel der er 1 bedre end deres.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det er lagt til et forår som i 18/19, hvor det blev afgjort på sidste spilledagSledgehammer skrev:Vi har faktisk bolden på egne hænder. Vi skal "bare" vinde på Etihad og så hente lige så mange points som City i de resterende kampe med en målforskel der er 1 bedre end deres.

Premier league er for vild!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Tak Spurs. En vild kamp.
Men bør Taylor give gult til Romer ved straffesparket? Det mener jeg, og så skulle han ud, da han havde et gult kort i forvejen.
Men bør Taylor give gult til Romer ved straffesparket? Det mener jeg, og så skulle han ud, da han havde et gult kort i forvejen.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det må være noget speciel luft, der er i Manchester, som får tiden til at gå langsommere......Niels K skrev: ↑lørdag, 19. feb, 2022 20:42Fedt Spurs, men man city får den første foræret af Lloris, de kommer ikke bagud 3-1 pga VAR, hvor jeg synes, den er så marginal, at angriberen bare skal have fordelen. Så er det også en hjerneblødning at smide sig sådan i feltet, og der sørger VAR så for et straffe til dem.

Vi SMADRER det PIShold !
Hvorfor hænge sig i detaljer ?Hr. Drejer skrev:Tak Spurs. En vild kamp.

- Redtothebone
Han kan ikke give gult når han ikke har set den i første omgang, VAR protokollen kan kun bruges til røde kort, selvom han vurdere der var hånd på, så man han ikke give 2 gule kort(eller 1 gule kort)efter VAR check.
What will the VAR review?
- Goal/no goal
- Penalty/no penalty
- Direct red card (not second yellow card/caution)
- Mistaken identity (when the referee cautions or sends off the wrong player)
YNWA
Kan da egentlig godt forstå at nogle dommere bliver forvirret.Redtothebone skrev:Han kan ikke give gult når han ikke har set den i første omgang, VAR protokollen kan kun bruges til røde kort, selvom han vurdere der var hånd på, så man han ikke give 2 gule kort(eller 1 gule kort)efter VAR check.
What will the VAR review?
- Goal/no goal
- Penalty/no penalty
- Direct red card (not second yellow card/caution)
- Mistaken identity (when the referee cautions or sends off the wrong player)
Vi skal bare matche Citys målscore. For vinder vi vores resterende kamp 1-0 samt slår city 1-0, så vil vi have en målscore bedre end Citys på +1, da de jo går -1 når de taber mod os.Sledgehammer skrev: ↑lørdag, 19. feb, 2022 20:54
Vi har faktisk bolden på egne hænder. Vi skal "bare" vinde på Etihad og så hente lige så mange points som City i de resterende kampe med en målforskel der er 1 bedre end deres.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.