Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg synes også, det begynder at blive patetisk at smide trænere væk, fordi de sparker til en flaske.
Nu blev hele situationen bare sjov, fordi det er så akavet at skabe sig så meget, når en af sine spillere helt åbenlyst filmer.
Nu blev hele situationen bare sjov, fordi det er så akavet at skabe sig så meget, når en af sine spillere helt åbenlyst filmer.
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg er ikke enig i Mourinhos syn på den situation. Men skal han bortvises? Nej, det mener jeg ikke. Men det er åbenbart blevet forbudt at vise følelser i fodbold, og det tager passionen væk fra spillet.
0-2 nuDieks skrev:Arsenal mod Southampton på Eurosport2
13 min spillet. 0-1 til Southampton.
Ja så mangler vi bare lige at West Ham stepper opMP skrev:0-2 nuDieks skrev:Arsenal mod Southampton på Eurosport2
13 min spillet. 0-1 til Southampton.
Edit: det gjorde de så. 1-1 efter 35 min. Skidt retur De Gea får givet direkte ud i det lille felt. Flere af de aktioner fra ham tak..
YNWA..!
og så fik Scum lukket den kamp.
Hvornår er lodtrækningen til semien ?
Hvornår er lodtrækningen til semien ?
Der er lodtrækning efter scum kampen. Hjemmebane mod Hull eller Southampton vil være fint.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Spilles semifinalen ikke over to kampe?
Vi trækker scum. Den er stensikker - også er det over 2 kampe.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Det er da rigtigt, to kampe. Så er jeg ligeglad med hvem vi trækker, gerne scum.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Episk finale mod Scum så.Emmy skrev:Southampton, første kamp på udebane
Klopp vs Mourinho.
Den moderne træner mod den efterhånden umoderne træner.
Mums for et lækkert scenarie, når vi knækker dem på Wembley, samtidig med at de roder rundt i midten af tabellen....
Nå ja... lad os nu lige slå Soton først
YNWA
Og lad lige dem slå Hull først...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly
Måske er der også en anden kamp der liiiiiige skal spilles, før vi begynder at snakke om finalen...Jeppe skrev:Og lad lige dem slå Hull først...
Imod moderne fodbold.
Det var egentlig også min pointe, men kan godt være det blev lidt uelegant.sjampen skrev:Måske er der også en anden kamp der liiiiiige skal spilles, før vi begynder at snakke om finalen...Jeppe skrev:Og lad lige dem slå Hull først...
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly