Jürgen Klopp skal bare gå med alle sejl efter ham Mohamed Dahoud fra M. Gladbach, defensiv midtbanemand - som virker til at være en Klopp-mand i hans spil. Prisen og lønnen burde næppe være et problem so far, men selve klubben kan sige nej til januar - Man kan godt glemme Veratti fra PSG, det er utropi at han vil skifte til PL, der har spillet mange års bold fra Italien og nu i Paris på en lang aftale og hans pris er oceaner næppe under en halv milliard (Specielt med de høje priser, der bliver handlet med i TOP FODBOLD)
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Både Arsenal og Man. City spillede sig forholdsvis sikkert videre igennem ChL gruppespillet - mod respektable hold
Jürgen Klopp skal bare gå med alle sejl efter ham Mohamed Dahoud fra M. Gladbach, defensiv midtbanemand - som virker til at være en Klopp-mand i hans spil. Prisen og lønnen burde næppe være et problem so far, men selve klubben kan sige nej til januar - Man kan godt glemme Veratti fra PSG, det er utropi at han vil skifte til PL, der har spillet mange års bold fra Italien og nu i Paris på en lang aftale og hans pris er oceaner næppe under en halv milliard (Specielt med de høje priser, der bliver handlet med i TOP FODBOLD)
You'r Never Walk Alone. ///
og lige slutte torsdagen godt af:
Kom så med FEYENORRD-(SEJR ELLER UAFGJORT)

Kom så med FEYENORRD-(SEJR ELLER UAFGJORT)
Rooney laver frispark og står offside....
"We're not racist, we only hate the mancs"
- TomViolence
- Alder: 37
Det er faktisk positivt, at United vinder i dag, så de kommer videre og får flere kampe. Det går formentligt ud over deres præstation i Premier League. Hvis de går hele vejen, er det selvfølgelig en anden sag ...
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Men det knapt så positive er, at man aner en stigende formkurve hos United. Og nu fik de også Mkhitaryan i gang. Jeg ser dem så absolut som en del af top 4 kampen.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
De lammetævede jo også Fenerbahce i deres forrige EL hjemmekamp - for derefter at tabe 0-4 til Chelsea og spille 0-0 mod Burnley (omend man må indrømme at de burde have vundet sidstnævnte ... ); så lad os nu se hvordan de klarer deres næste PrL kampe mod WHam, Everton og Spurs, inden vi begynder at kikke os nervøst over skulderen.AJJ skrev:Men det knapt så positive er, at man aner en stigende formkurve hos United. Og nu fik de også Mkhitaryan i gang. Jeg ser dem så absolut som en del af top 4 kampen.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
AJJ skrev:Men det knapt så positive er, at man aner en stigende formkurve hos United. Og nu fik de også Mkhitaryan i gang. Jeg ser dem så absolut som en del af top 4 kampen.
Helt uenig, det er Spurs og United som er ude af top-4 duellen. Man. C, Chelsea og specielt Liverpool FC er godt spillet, også skal de kæmpe om pladsen med Arsenal der sommetider får en heldig sejr i slutning af kampen..... Arsenal - Spurs er dog seriøse bejler til top-4 med deres seneste sæsoner, men United er et klokkeklart nej.
Mener du helt seriøst at Tottenham er ude af top 4 duellen? Holdet er ubesejret i ligaen, og uanset hvor meget jeg ikke kan udstå den klub, så er de altså på ingen måde ude af top-4 kampen.DAGGER! skrev:AJJ skrev:Men det knapt så positive er, at man aner en stigende formkurve hos United. Og nu fik de også Mkhitaryan i gang. Jeg ser dem så absolut som en del af top 4 kampen.
Helt uenig, det er Spurs og United som er ude af top-4 duellen. Man. C, Chelsea og specielt Liverpool FC er godt spillet, også skal de kæmpe om pladsen med Arsenal der sommetider får en heldig sejr i slutning af kampen..... Arsenal - Spurs er dog seriøse bejler til top-4 med deres seneste sæsoner, men United er et klokkeklart nej.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
AllanShore
Nogle gange skal man bare tager DAGGER!'s indlæg med nøk på skulderen.
Fan af Manchester United
City bagud efter 14 min mod Burnley
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Du er åbenbart lidt uenig med dig selv?DAGGER! skrev:AJJ skrev:Men det knapt så positive er, at man aner en stigende formkurve hos United. Og nu fik de også Mkhitaryan i gang. Jeg ser dem så absolut som en del af top 4 kampen.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Man skal naturligvis ikke være for skråsikker på noget på nuværende tidspunkt ift. en top 4 placering til top 7 holdene, men scum og naboerne har da gjort det vanskelligere for dem selv med det hul, der er nu. Lad os se lige efter Nytår...Johnny Football skrev:Du er åbenbart lidt uenig med dig selv?DAGGER! skrev:AJJ skrev:Men det knapt så positive er, at man aner en stigende formkurve hos United. Og nu fik de også Mkhitaryan i gang. Jeg ser dem så absolut som en del af top 4 kampen.
De gør det godt hjemme på Turf MoorMP skrev:City bagud efter 14 min mod Burnley
Jeg skulle da bare jinxe den.. 1-2 til CityNiels K skrev:De gør det godt hjemme på Turf MoorMP skrev:City bagud efter 14 min mod Burnley
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Te'LøkMP skrev:Jeg skulle da bare jinxe den.. 1-2 til CityNiels K skrev:De gør det godt hjemme på Turf MoorMP skrev:City bagud efter 14 min mod Burnley
Vi SMADRER det PIShold !