Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Hvori ser du, at jeg forsvarer Evans' spytklat? Du sidder tit og tuder over, at der bliver lagt ord i munden på dig, så det er lidt komisk at se dig gøre det samme selv.
Fan af Manchester United
- Redtothebone
Giv dem begge 3 dages karantæne, så kan de få lidt tid til at tænke over deres opførsel, men kender jeg FA ret så slipper begge sikkert uden straf.
YNWA
Cisse får da sikkert også en fin karantæne for at spytte. Og så sparker Evans sådan set også ud efter Cisse. FA er nok jævnt ligeglade med hvem der startede først.
Jeg håber dog at FA lader Evans slippe. Egentligt ville det være en passende straf at kræve ham på banen for United i samtlige 90 minutter af alle resterende kampe i sæsonen.
Jeg håber dog at FA lader Evans slippe. Egentligt ville det være en passende straf at kræve ham på banen for United i samtlige 90 minutter af alle resterende kampe i sæsonen.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Jeg håber trods alt, FA ikke lider af samme biastue69 skrev:Egentligt ville det være en passende straf at kræve ham på banen for United i samtlige 90 minutter af alle resterende kampe i sæsonen.

A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Enig. En 8 dages karantæne må trods alt være passende. Jeg overreagerede klart heroverJTN skrev:Jeg håber trods alt, FA ikke lider af samme biastue69 skrev:Egentligt ville det være en passende straf at kræve ham på banen for United i samtlige 90 minutter af alle resterende kampe i sæsonen.

And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
- JudgeArdaStudge
Hvorfor nævner du ellers, hvad Cisse gør forinden, hvis du ikke mener, det er en forklaring for Evans handling og dermed et forsvar? En fodboldspiller spytter jo ikke u-intentionelt på en anden spiller, så selvfølgelig er der jo sket noget forinden. Så vi ved jo begge to godt, at du indirekte prøver at undskylde Evans handling med, at Cisse tacklede ham. Ellers har du jo ingen grund til at påpege det.AllanShore skrev:Hvori ser du, at jeg forsvarer Evans' spytklat? Du sidder tit og tuder over, at der bliver lagt ord i munden på dig, så det er lidt komisk at se dig gøre det samme selv.
Og selvfølgelig går du efter manden i stedet for bolden.
Senest rettet af JudgeArdaStudge torsdag, 05. mar, 2015 15:59, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Johnny Evans nægter at have spyttet... Det ville jo ikke komme bag på nogle, hvis FA hopper på hans uskyldige facade og kun straffer Cisse.
Liverpool Football Klopp
-
En forklaring for en handling ikke lig med et forsvar. Jeg påpeger det kun fordi det er trættende at læse en så ensporethed i tolkningen af episoden - ikke bare herinde, men også i medierne, hvor det fra første fløjt kun handlede om Evans' mundvand. Så nej, vi to deler heldigvis ikke samme hjerne, så vi er ikke begge af den opfattelse, at jeg er ude i et forsvar af ham. Det er kun dig.JudgeArdaStudge skrev:Hvorfor nævner du ellers, hvad Cisse gør forinden, hvis du ikke mener, det er en forklaring for Evans handling og dermed et forsvar? En fodboldspiller spytter jo ikke u-intentionelt på en anden spiller, så selvfølgelig er der jo sket noget forinden. Så vi ved jo begge to godt, at du indirekte prøver at undskylde Evans handling med, at Cisse tacklede ham. Ellers har du jo ingen grund til at påpege det.AllanShore skrev:Hvori ser du, at jeg forsvarer Evans' spytklat? Du sidder tit og tuder over, at der bliver lagt ord i munden på dig, så det er lidt komisk at se dig gøre det samme selv.
Fan af Manchester United
Van Gaal har været ude at sige at Evans ikke gjorde det med vilje
http://www.bold.dk/nyt/van-gaal-evans-g ... -med-vilje

http://www.bold.dk/nyt/van-gaal-evans-g ... -med-vilje
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Cisse står til SYV (!!!!!!) kampe. FA er så absurd håbløse, at det gør helt ondt. Selvfølgelig skal han straffes, for det er simpelthen ulækkert, men 3-4 dage havde været helt i orden. Evans - der som en fej kujon, som han altid er - nægter sig skyldig og slipper med garanti for straf eller højst en enkelt dag eller to. Det er jeg ikke i tvivl om. I det mindste er Cisse mand nok til at indrømme sin fejl, mens Evans prøver at slippe afsted med det. Og selvfølgelig er van Gaal ude og forsvare sin spillers ulækre adfærd. Det havde da også kommet bag på alle, hvis den klub havde mandet sig bare den mindste smule op. Føj for satan en klub.
Liverpool Football Klopp
Nej, det er synd for E-svans.
Jeg kender det kun alt for godt. Mine venner er også mega trætte af, at jeg konstant kommer til at spytte dem i fjæset.
Der må kunne stilles en diagnose.
Jeg kender det kun alt for godt. Mine venner er også mega trætte af, at jeg konstant kommer til at spytte dem i fjæset.
Der må kunne stilles en diagnose.

dobbelt post
Senest rettet af asger90 fredag, 06. mar, 2015 00:32, rettet i alt 1 gang.
asger90 skrev:Det markerede er simpelthen utrolig sandt. En kujon er det helt rigtige ord om Evans. Jeg har i mange år kaldt ham for en snydepels, men kujon er ganske enkelt det bedste ord.AndreasN skrev:Cisse står til SYV (!!!!!!) kampe. FA er så absurd håbløse, at det gør helt ondt. Selvfølgelig skal han straffes, for det er simpelthen ulækkert, men 3-4 dage havde været helt i orden. Evans - der som en fej kujon, som han altid er - nægter sig skyldig og slipper med garanti for straf eller højst en enkelt dag eller to. Det er jeg ikke i tvivl om. I det mindste er Cisse mand nok til at indrømme sin fejl, mens Evans prøver at slippe afsted med det. Og selvfølgelig er van Gaal ude og forsvare sin spillers ulækre adfærd. Det havde da også kommet bag på alle, hvis den klub havde mandet sig bare den mindste smule op. Føj for satan en klub.
Tre episoder står printet klart i min hukommelse, som alle har den fællesnævner at Evans er lynhurtig til at påføre sig offerrollen og samtidig søge beskyttelse hos dommeren/og eller filme. Det på trods af at han i alle tre situationer er lige så slem og hvis ikke slemmere end sin modstander.
Især den sidste viser alt om hans personlighed. Både en kujon og en snydepels som jeg ser det.
- JudgeArdaStudge
I så fald er det igen totalt underordnet for Evans handling, hvad Cisse gjorde forinden. Men det er da fint, du kan "forklare" os, hvad der skete forinden og med dit ironiske sprogbrug i det indlæg, er det da også tydeligt, at du blot vil forklare og ikke forsvare, ikke sandt? ...AllanShore skrev:En forklaring for en handling ikke lig med et forsvar. Jeg påpeger det kun fordi det er trættende at læse en så ensporethed i tolkningen af episoden - ikke bare herinde, men også i medierne, hvor det fra første fløjt kun handlede om Evans' mundvand. Så nej, vi to deler heldigvis ikke samme hjerne, så vi er ikke begge af den opfattelse, at jeg er ude i et forsvar af ham. Det er kun dig.JudgeArdaStudge skrev:Hvorfor nævner du ellers, hvad Cisse gør forinden, hvis du ikke mener, det er en forklaring for Evans handling og dermed et forsvar? En fodboldspiller spytter jo ikke u-intentionelt på en anden spiller, så selvfølgelig er der jo sket noget forinden. Så vi ved jo begge to godt, at du indirekte prøver at undskylde Evans handling med, at Cisse tacklede ham. Ellers har du jo ingen grund til at påpege det.AllanShore skrev:Hvori ser du, at jeg forsvarer Evans' spytklat? Du sidder tit og tuder over, at der bliver lagt ord i munden på dig, så det er lidt komisk at se dig gøre det samme selv.

Men flyvsparket i brystkassen på Drogba, var sikkert heller ikke meningen, nej, for det kunne han da aldrig finde på, slet ikke.

@ asger90:
Skræmmende videoklip, især den på Drogba!
Føj, hvor er Evans bare vammel og hvor er det usmageligt, at han benægter sin adfærd og forsøger at bilde os ind, at han er godheden selv. En elendig fodboldspiller med en elendig moral.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Som den klub har det med at tiltrække sig i stor stil - usympatisk!JudgeArdaStudge skrev:I så fald er det igen totalt underordnet for Evans handling, hvad Cisse gjorde forinden. Men det er da fint, du kan "forklare" os, hvad der skete forinden og med dit ironiske sprogbrug i det indlæg, er det da også tydeligt, at du blot vil forklare og ikke forsvare, ikke sandt? ...AllanShore skrev:En forklaring for en handling ikke lig med et forsvar. Jeg påpeger det kun fordi det er trættende at læse en så ensporethed i tolkningen af episoden - ikke bare herinde, men også i medierne, hvor det fra første fløjt kun handlede om Evans' mundvand. Så nej, vi to deler heldigvis ikke samme hjerne, så vi er ikke begge af den opfattelse, at jeg er ude i et forsvar af ham. Det er kun dig.JudgeArdaStudge skrev:Hvorfor nævner du ellers, hvad Cisse gør forinden, hvis du ikke mener, det er en forklaring for Evans handling og dermed et forsvar? En fodboldspiller spytter jo ikke u-intentionelt på en anden spiller, så selvfølgelig er der jo sket noget forinden. Så vi ved jo begge to godt, at du indirekte prøver at undskylde Evans handling med, at Cisse tacklede ham. Ellers har du jo ingen grund til at påpege det.AllanShore skrev:Hvori ser du, at jeg forsvarer Evans' spytklat? Du sidder tit og tuder over, at der bliver lagt ord i munden på dig, så det er lidt komisk at se dig gøre det samme selv.
Men flyvsparket i brystkassen på Drogba, var sikkert heller ikke meningen, nej, for det kunne han da aldrig finde på, slet ikke.![]()
@ asger90:
Skræmmende videoklip, især den på Drogba!
Føj, hvor er Evans bare vammel og hvor er det usmageligt, at han benægter sin adfærd og forsøger at bilde os ind, at han er godheden selv. En elendig fodboldspiller med en elendig moral.